Naapurin lapsi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mietin tässä että pitäiskö tosta naapurin lapsesta huolestua. Aina äitinsä kanssa rapussa kotiin tullessa itkee ja huutaa, ja äiti huutaa takaisin. Myös isän ollessa töissä itkua kuuluu jo häiritsevän usein. Niin kauan kun lapsi on lähdössä kotoa, asiat on hyvin. Tai jos isä on mukana. Isän en oo kuullut kertaakaan huutavan tuolle 2-3v lapselle, äiti taas jaksaa räksyttää päivät pitkät. Eli vaikuttaa lähinnä siltä että on haluton menemään kahdestaan äitinsä kanssa kotiin. Tai mistä mä tiedän onko se edes sen lapsen äiti :D Tän isän kanssa oon pari sanaa vaihtanutkin, kun lapsi tuli mulle juttelemaan pihalla (sen takia suurinpiirtein tiedänkin mihin aikaan se on töissä kun tuli työtkin puheeksi).
 
vierailija
Se ei taida osata pitää lapselleen kuria. Riittävän kurin puute näkyy usein siinä, että sekä vanhempi että lapsi turhautuvat toisiinsa ja homma menee huutamiseksi.
 
vierailija
Kun meidän neiti oli kaksvuotias, niin se huuti ulos mennessä että ei halua ulos ja kun tultiin sisälle se huusi, ettei halua sisälle. Eli ongelma oli siirtyminen, kun aina piti kiva leikki lopettaa ja lähteä. Ihana vaihe elämässä, onneks toi vaihe ei kestäny pitkään.
 

Yhteistyössä