Naapurini Italiasta

Tykkään Italiasta. Rentoa elämää.

Nyt minun ei enää edes tarvitse käydä siellä, koska se rento elämä kuuluu joka ilta viereiseltä terassilta täällä kotona Suomessa.
Jos meillä eletään vain viikonloppuisin, niin viereinen naapurini kokkaa joka ilta ja kutsuu työkaverinsa syömään ja juomaan kanssaan. Työkaverit ovat selvästi muista maista, ja heidän yhteinen kieli on tietysti englanti; mutta heidän tyylinsä puhua on kuin amerikkalaisista komedioista: "Jihii, juhuu, yee, tsiis... " . Heidän keskustelussa on koko ajan VAIN huumori päällä. Tuolla viereisellä terassilla nauretaan kaikelle, eikä murehdita, vaikka kaikki omat pomot ovat ihan tolloja. Niiden tolloilusta he saavat tehtyä pelkkää huumoria iltaan jokaiseen, että jaksaa lähtee seuraavana aamuna töihin. Mahdollinen stressi puretaan iloiten syömällä ja juomalla. Tuntuu, että ei heillä stressiä voi edes olla, kun jokaisen työpäivän paskat haukutaan vitsaillen ulos, naapurienkin kuultavaksi.

Onneksi talomme äänieristeet ovat hyvät, ja kuulen tuota englanninkielistä älämölöä vain, kun menen terassille tupakalle tms. Eikä siinä mitään, vaikka se räkätys kuuluisi seinien läpi kotini sisälle, mutta sitten minun pitäisi alkaa juoda viiniä oikein kunnon asenteella.
 
Viimeksi muokattu:
Mene ovelle viinipullo kädessä ja hymyile niin sinutkin kutsutaan pöytään eikä tarvi mietiskellä.
Toi porukka varmaan kutsuisikin, mutta meillä ei varmaan olisi yhteistä puhuttavaa. He vasta aloittavat uraansa, ja minä olen jo sellainen .."shitt", jollaisia he haukkuvat pikkukännissä.'Kiva päästä/joutua kuuntelemaan npita näin vain sivusta ja yrittää uskoa, että nuoremmat ovat vanhempiaan viisaampia. Ei näytä hyvältä.
 
En voi sille mitään. Jokaisella on se jokin oma moka.
Näinhän se on, mutta lopettaminen ei ole mahdotonta koska minä pystyin lopettamaan.:notworthy:
Toivottavasti sulla ei mene paljoa tupakkaa. Keuhkoahtauma ei sitten ole parannettavissa oleva juttu. Kaameaa kun lasten mummi ei jaksa kävellä edes mäkeä ylös ja aivot spragailee kun ne ei saa kunnolla happea. Eikä mummi ole edes hirveen vanha, on vaan polttanut paljon.:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza
Näinhän se on, mutta lopettaminen ei ole mahdotonta koska minä pystyin lopettamaan.:notworthy:
Toivottavasti sulla ei mene paljoa tupakkaa. Keuhkoahtauma ei sitten ole parannettavissa oleva juttu. Kaameaa kun lasten mummi ei jaksa kävellä edes mäkeä ylös ja aivot spragailee kun ne ei saa kunnolla happea. Eikä mummi ole edes hirveen vanha, on vaan polttanut paljon.:notworthy:

Minkä ikäinen mummi jo on?
 
Ette voi uskoa tätä! Hain auton huollosta. Auton tietsikka oli päivitetty, jonkin virheellisen vikailmoituksen takia. Lähdin ajamaan ja Ooops! monitorin kieli on ITALIA. "Ricerca manuale!"
Taitaa olla naapurin jäbä huoltohommissa :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä