Näillä eroon raskausarvista ja maksaläiskistä!

Hei!

Tässä vinkki muille raskausarpien ja maksaläiskien kanssa kamppaileville: glykolihappoliuos tehoaa nopeasti ja tehokkaasti (ainakin itselläni) maksaläiskiin, ja mikroneulaus vaalentaa raskausarpia.

Tilasin Chemical peel shop-nimisestä nettikaupasta 50% glykolihappoliuosta, jolla olen kuorinut nyt kolme kertaa vartalossa olevia maksaläiskiä. Läiskät ovat jo nyt vaalenneet lähes huomaamattomiksi, tosin 50% happo olikin kyllä vahvinta, mitä kaupasta sai. Tilasin samasta kaupasta myös mikroneulaustelan (1,5mm) jolla olen rollannut mahanahkaa nyt 2kk. Olen käyttänyt rollauksen yhteydessä arpiseerumia. Mahanahkani on kiinteytynyt ja raskausarvet "kutistuneet", muuta liikuntaa en pahemmin ole harrastanut. Olen suorittanut rollauksen kerran viikossa noin 10min ajan.

Itse pidin erityisesti mikroneulausta aluksi humpuukina, mutta olen ollut tyytyväinen ja voin suositella muillekin!

Nuorin lapseni on nyt 6kk.
 
Nuo ovat aika rankkoja keinoja. Ja kivuliaita. Olen itse saanut tehtyä kasvojen "kohotuksen" ja värin tasoituksen galvaanisen sähkön avulla. Myös raskausarvet ovat vähentyneet huomattavasti, läski sulanut, selluliitti vähentynyt ja iho kiinteytynyt. Todella kätevät vempeleet ja homman voi tehdä itse kotona milloin haluaa. Sen verran on jo ikää, että nämä anti-aging-tuotteet ovat kovin ajankohtaisia :D Pari Blogia, josta voi lukea lisää: Galvaaninen sähkö ihonhoidossa – Ellit.fi ja Ikuista nuoruutta etsimässä...: Galvaanista sähköä - selluliittille kyytiä

Lämpimät suosittelut molemmasta laitteesta!
 
Viimeksi muokattu:
Voiteetkin toimivat. Kannattaa kokeilla erityisesti korjaavia hoitovoiteita, jotka soveltuvat arpienkin hoitoon ja häivytykseen. Mikä parasta, näitä löytyy myös 100% luonnollisina vaihtoehtoina. Itse olen pitänyt tästä: Móa the Green Balm.

Móa on monikäyttöinen myös muissa käyttötarkoituksissa, kuten lastenhoidossa peppurasvana/maitorupeen sekä omassa ihonhoidossani atooppiselle iholle.
 
Itsellä toiminut tuo uudempi Arbutin, viime kesällä aloin käyttään kun naama taas räjähti ja läiskät vaaleni kyllä reilusti. Raskausarpiin käyttäny kunnolla rasvaista rasvaa Vitalis huulivoide mikälie toiminut ainakin itsellä hyvin. Arvet alkaa olla jo hyvin näkymättömiä. Molempien hoidossa huomasi että tiheään ja säännöölisesti kun jaksaa hoitaa niin lähtee kyllä pois.
 
Arpivoide - https://fi.iherb.com Minulla on n.15cm pitkä punakka leikkausarpi näkyvällä paikalla joten päätin kokeilla tätä tuotetta siihen. Olen käyttänyt tätä nyt kuukauden ajan ja jo nyt voide on vaalentanut arpea huomattavasti eikä arpi ole kutissut lainkaan, joten omasta puolestani voin suositella tätä tuotetta. 5% Alennuskoodi: AID8235
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä