Näkökulma kyykkyvatkaukseen

  • Viestiketjun aloittaja asiaa pohtinut
  • Ensimmäinen viesti
Mikä hemmetin kasveja teidän *ituissanne kasvaa jos niitä pitää ihan kyykyssä vatkata sieltä ulos?? Ei sitä *ittua ole tarkoitus ihan kohdunsuutamyöten pestä...
En kyllä ole nähnyt uimahalleissa perseenkaivelijoita eikä kyykkyvatkaajiakaan...
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24143302:
Minä taas en ymmärrä sitä, että eikö jalkojaan voi laittaa haara-asentoon ja sitten pestä siitä seisaaltaan? Enkä suoraan sanottuna ymmärrä, mistä ihmeen poimuista puhutte, ikäänkuin ongelmana.[/QUOTE]

Tätä minäkin ihmettelen :O
 
"vieras"
Huoh. Ei sitten voinut tätäKÄÄN keskustelua käydä ilman päänaukomista mulle.
Jaa? EN aukonut päätäni, olen vaan huomannut että hoikilla lapsillani pyllyä pyyhkiessä kakkaa menee aika helposti häntäluun kohdalle vaikka ihan yhden kerran pyyhkäsee ylöspäin ilman sen suurempaa kakanhieronta-sessiota. Veikkaan, että lihavilla tai isopakaraisilla ei näin käy koska on ahtaampi pakaraväli ja poimuja , ellei tahallaan halua selkää myöten hieroa. Siis että paperi tuskin luiskahtaa sieltä peräpäästä vahingossa selänpuolelle. Hoikalla ja pienipyllyisellä voi niin aivan hyvin tapahtua.
 
"vieras"
http://www.beyondhollywood.com/gallery/uploads/2010/11/Miranda-Kerr-Victorias-Secret-underwear-0.jpg Scarlett voi nyt vaikka kuvasta havainnoida miten hoikalla on ehkä pyllyn pyyhkiminen erilaista kuin seuraavassa tapauksessa.
 
[QUOTE="vieras";24143745]Jaa? EN aukonut päätäni, olen vaan huomannut että hoikilla lapsillani pyllyä pyyhkiessä kakkaa menee aika helposti häntäluun kohdalle vaikka ihan yhden kerran pyyhkäsee ylöspäin ilman sen suurempaa kakanhieronta-sessiota. Veikkaan, että lihavilla tai isopakaraisilla ei näin käy koska on ahtaampi pakaraväli ja poimuja , ellei tahallaan halua selkää myöten hieroa. Siis että paperi tuskin luiskahtaa sieltä peräpäästä vahingossa selänpuolelle. Hoikalla ja pienipyllyisellä voi niin aivan hyvin tapahtua.[/QUOTE]

Poimuja pakaravälissä? :O

Ihan tuohon pyllynpyyhintätekniikkaan niin miksi se pitää niin ylös pyyhkiä?
 
"vieras"
Poimuja pakaravälissä? :O

Ihan tuohon pyllynpyyhintätekniikkaan niin miksi se pitää niin ylös pyyhkiä?
No koska pienipyllyisellä ei ole istuvillaan ollessa peräaukosta kuin n. 10cm matka alaselkään. Ja kun ei ole nimeksikään pakaroita niin se paperi helposti menee sinne häntäluun kohdalle. Vai miten sitä paperia pitäisi tuputella? Mahtaisiko olla pyyhkimistäkään jos vaan vähän tuputtelee peräaukon seutua ettei vedä mihinkään päin.

Kyllä siellä lihavilla pyllyssä on enemmän poimuja, siis pakarat saattavat olla isot ja hankautua yhteen, joten se väli on jo tunnetusti eräänlainen hautuva ongelma-alue varmaankin.
 
"vieras"
Kysynkin nyt teiltä, hyvät vatkauksen vastustajat: tämäkö on nyt sitten se säädyllisempi ratkaisu?! Perseen kaivaminen julkisella paikalla!!!? Se näyttää nimittäin sata kertaa ällömmältä, kuin kyykkypesu.
Ja kysymys kuuluu, että paljonko sulla niitä rekkamiehen pastilleja siellä tapalistossa on, jos ne eivät seisoaltaan pesemällä sieltä lähde?
Ei sitä peräsuolta ole tarkoitus sisältä pestä.
 
"hiukkanen"
Mä en ehkä oikeen tajunnu tuota kaiveluvaihtoehtoa... Toinen käsi avaa persettä, toinen kaivelee, suihku on sit vissiin ylhäällä seinällä?

No, onneks ei vaihtoehdot siihen lopu. :)

Synnytyksen jälkeen muuten "kyykkyvatkasin" jonkin aikaa. Oli helpompi niin kun oli paikat vähän arkana. :)
hah,toinen käsi avaa persettä,toinen kaivelee... taidan olla vähän väsynyt kun tämmöset perseketjut huvituttaa!
 
[QUOTE="vieras";24143833]No koska pienipyllyisellä ei ole istuvillaan ollessa peräaukosta kuin n. 10cm matka alaselkään. Ja kun ei ole nimeksikään pakaroita niin se paperi helposti menee sinne häntäluun kohdalle. Vai miten sitä paperia pitäisi tuputella? Mahtaisiko olla pyyhkimistäkään jos vaan vähän tuputtelee peräaukon seutua ettei vedä mihinkään päin.

Kyllä siellä lihavilla pyllyssä on enemmän poimuja, siis pakarat saattavat olla isot ja hankautua yhteen, joten se väli on jo tunnetusti eräänlainen hautuva ongelma-alue varmaankin.[/QUOTE]

Mä en vieläkään ymmärrä niitä poimuja siellä pakaravälissä. Enkä sitä miksi se pylly pitää pyyhkiä yli 10cm (reippain? :D) vedoin. Kukin tavallaan ja minäkin koin tässä erääntyyppisen valaistumisen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kurmeli
Uimahallissa tavataan.
Kunnon kyykyvatkaus tapahtuu etukautta ja syvässä kyykkyasennossa. Perhe kaivellaan toistakautta, mutta mirri pestään iloisesti etukautta ja kyykyssä. Riemastutan teitä mammat jatkossakin uimahallissa!
 
"vieras"
Eikö se olisi kätevämpää heittää suihkussa selälleen ja reidet sammakkoasennossa avoimena kattoa kohti vatkata menemään. Ei takuulla jäisi mikään poimu huuhtomatta.
 
  • Tykkää
Reactions: HEI!
"vieras"
Miten sattuikin silmiin... Minä aikoinaan tein sen avauksen tästä aiheesta ja todellakin olen nähnyt useita kertoja hallissa näitä kyykkyvatkaajia, jotka yhtäkkiä vain rojahtaa siinä viereisellä suihkulla alas ja alkaa vimmattu vatkaus alapäässä. :D Eli ei ole urbaanilegenda.

Itse en raottele mitään vaan ihan suihkuttelen ja samalla pesen.
 
"vieras"
Miten tuota noin, voiko tästä vetää millaisia johtopäätöksiä sen suhteen, että onko kyykkyvatkaaja todennäköisemmin myös rinnat olan yli heittävä tissinaluskuuraaja?
 
"vieras"
Mä en vieläkään ymmärrä niitä poimuja siellä pakaravälissä. Enkä sitä miksi se pylly pitää pyyhkiä yli 10cm (reippain? :D) vedoin. Kukin tavallaan ja minäkin koin tässä erääntyyppisen valaistumisen.
Noh ei isopyllyinen voi ymmärtää. :) Toki se helpompaa on siellä pakaroiden uumenissa soutaa ja huovata paperilla kun se paperi ei sieltä onkalostaan pos pääse kun sen sinne kerran työntää. Ja on varmaan vähän pakkokin tuputella sitä peräaukkoailman pyyhintä liiketttä. EI se lika kuitenkaan sieltä pelkästään tupsuttelemalla lähde. Mutta siis edelleen hoikalla ihmisellä pyllystä ei ole pitkä matka alaselkään , maksimissaan 10cm ja alkaa jo häntäluu häämöttää, eikä pakaroiden väli ole mitään hautuva uumen vaan pyllystä selkään on yhtä luuta jota pitkin paperikin liukuu. mutta tätä on nähtävästi mahdoton havainnollistaa. Vaikka vetäisin vain 5cm sitä paperia, mä haluan pyyhkiä myös senkin alueen. Eli on vähän pakko mennä toiset 5cm ylöspäin jos haluaa puhdistaa sen kohdan mihin on juuri äskettän paperilla vetänyt. Mutta siis joo mikäs siinä jos jotkut eivät halua pyyhkiä tai pestä pakaraväliään , vaan riittää joku peräaukon tuputtelu
 

Yhteistyössä