Näkökulma kyykkyvatkaukseen

  • Viestiketjun aloittaja asiaa pohtinut
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";24144045]Miten tuota noin, voiko tästä vetää millaisia johtopäätöksiä sen suhteen, että onko kyykkyvatkaaja todennäköisemmin myös rinnat olan yli heittävä tissinaluskuuraaja?[/QUOTE]

"repesin"
 
häh
[QUOTE="Jonna";24145216]sä olet scarletti sairas. Ihan viaton kommentti taas ja luulet et se oli just sulle tarkoitettu ihan vaan KAIKKI puhuu AINA susta ja itä rataa.... mene jonnekin..[/QUOTE]

no tässähän se taas nähdään. mikä ihme tämänkin oksennuksen motiivi oli?
 
[QUOTE="Jonna";24145216]sä olet scarletti sairas. Ihan viaton kommentti taas ja luulet et se oli just sulle tarkoitettu ihan vaan KAIKKI puhuu AINA susta ja itä rataa.... mene jonnekin..[/QUOTE]

Niin ihan vain sattumalta piti mainita tässäKIN asiassa ylipaino. Ihan vain sattumalta. Ja vitut.

Aika käsi pitää ihmisen olla jos saa paskan pyyhittyä ALASELKÄÄN asti. En oli siinä onnistunut normaalipainoosenakaan enkä ole lapsen paskoja pyyhkinyt noin joten mä en tajua miten joku sen tekee. Mutta ei voida vastata siihen vaan pitää viisastella painosta.

Mutta vetäkää vain paskat selkäänne, ei ole mun ongelma.
 
[QUOTE="vieras";24144583]A. En ole nähnyt koskaan kyykkyvatkaajaa.
B. Saan pyllyni ja p*lluni pestyä ilman, että erikseen tarvitsee levittää pakaroita tai etuosastoa.
3. Käsittääkseni kyykkytyyli johtaa peräsuolen pullistumiseen ja tarpeettoman pitkälle menevään alapesuun.
D. En kuuna päivänä ole nähnyt kenenkään selässä paskaa.
5. Tiedän ja tunnen, missä peräreikäni sijaitsee, joten pyyhkiessä vetoa ei ole tarpeen suorittaa pitemmälle kuin peräreiän kohdalle. Veto on siis hyvin, hyvin lyhyt ja sitä toistetaan, kunnes paskaa ei jää paperiin. Tällä tavoin paskaa ei joutune selkään tahi muuannekaan, minne se ei kuulu.
6. KyykkyVATKAUKSESSA kakka/pimppapöpöt lentänevät ympäriinsä. En suosittele.[/QUOTE]

:LOL: :D
 
"vieras"
Scarletilla kyllä tosiaan on ongelma. Lähes kaikkien kommenttien hän luulee koskevan aina itseään. Tuolla aikaisemmin kirjoitettu viesti, missä viitattiin ylipainoon oli aivan yleisellä tasolla. Ja aina Scarlett älähtää. Kertoo kyllä siitä, että oma ylipaino häiritsee ja pahasti jos palstalla ei saa mainita edes sanaa ylipaino.
 
"Jonna"
Niin ihan vain sattumalta piti mainita tässäKIN asiassa ylipaino. Ihan vain sattumalta. Ja vitut.

Aika käsi pitää ihmisen olla jos saa paskan pyyhittyä ALASELKÄÄN asti. En oli siinä onnistunut normaalipainoosenakaan enkä ole lapsen paskoja pyyhkinyt noin joten mä en tajua miten joku sen tekee. Mutta ei voida vastata siihen vaan pitää viisastella painosta.

Mutta vetäkää vain paskat selkäänne, ei ole mun ongelma.
Niin, minullakin on ylipainoa. Mutta sä väitit että tuo kommentti oli muka sulle tarkoitettu. Jos sulla todellakin on maailman huonoin itsetunto niin mene terapiaan!
 
[QUOTE="vieras";24145770]Scarletilla kyllä tosiaan on ongelma. Lähes kaikkien kommenttien hän luulee koskevan aina itseään. Tuolla aikaisemmin kirjoitettu viesti, missä viitattiin ylipainoon oli aivan yleisellä tasolla. Ja aina Scarlett älähtää. Kertoo kyllä siitä, että oma ylipaino häiritsee ja pahasti jos palstalla ei saa mainita edes sanaa ylipaino.[/QUOTE]

Joo sehän aivan sattumalta mulle kommentoitu. Nih. :whistle: Mä kestän kyllä painoni, mutta aika monella täällä palstalla tuntuu olevan ongelma sen suhteen.

Ja tosiaan miten se paino liittyy siihen, että osaako pyyhkiä perseensä vai ei?
 
[QUOTE="Jonna";24145780]Niin, minullakin on ylipainoa. Mutta sä väitit että tuo kommentti oli muka sulle tarkoitettu. Jos sulla todellakin on maailman huonoin itsetunto niin mene terapiaan![/QUOTE]

Sun tässä terapiaan pitää mennä kun tuollaasia kilareita vedät. Hyvää päivän jatkoa! :wave:
 
"Paula"
[QUOTE="vieras";24143745]Jaa? EN aukonut päätäni, olen vaan huomannut että hoikilla lapsillani pyllyä pyyhkiessä kakkaa menee aika helposti häntäluun kohdalle vaikka ihan yhden kerran pyyhkäsee ylöspäin ilman sen suurempaa kakanhieronta-sessiota. Veikkaan, että lihavilla tai isopakaraisilla ei näin käy koska on ahtaampi pakaraväli ja poimuja , ellei tahallaan halua selkää myöten hieroa. Siis että paperi tuskin luiskahtaa sieltä peräpäästä vahingossa selänpuolelle. Hoikalla ja pienipyllyisellä voi niin aivan hyvin tapahtua.[/QUOTE]

Mä olen ylipainoinen eikä mulla mitään poimuja perseessä ole. En pyyhkinyt lähes alipainoisenkaan paskaa selkään asti vaan pyyhin siitä peräaukon kohdalta missä sitä paskaa on.

Ei tarvitse pyyhkiä navasta selkään asti. :D Joillakin kyllä tekniikka hakusessa paskanpyyhkimisessä. Ei ole ihme, että miehet valittaa kun naisella paskaa selässä. Kiva panna takaapäin...
 
"vieras"
Niin ihan vain sattumalta piti mainita tässäKIN asiassa ylipaino. Ihan vain sattumalta. Ja vitut.

Aika käsi pitää ihmisen olla jos saa paskan pyyhittyä ALASELKÄÄN asti. En oli siinä onnistunut normaalipainoosenakaan enkä ole lapsen paskoja pyyhkinyt noin joten mä en tajua miten joku sen tekee. Mutta ei voida vastata siihen vaan pitää viisastella painosta.

Mutta vetäkää vain paskat selkäänne, ei ole mun ongelma.
Tiedän, et ymmärrä koska itselläsi on iso peppu.
 
"vieras"
[QUOTE="Paula";24146463]Mä olen ylipainoinen eikä mulla mitään poimuja perseessä ole. En pyyhkinyt lähes alipainoisenkaan paskaa selkään asti vaan pyyhin siitä peräaukon kohdalta missä sitä paskaa on.

Ei tarvitse pyyhkiä navasta selkään asti. :D Joillakin kyllä tekniikka hakusessa paskanpyyhkimisessä. Ei ole ihme, että miehet valittaa kun naisella paskaa selässä. Kiva panna takaapäin...[/QUOTE]

Et ymmärrä koska et ole ikinä ollut alipainoinen = hoikka. Tiedän, että teillä rehevillä pepun pyyhintä on ihan erilaista, pakaraväli on ahdas ja valtavahko. Ette myöskään taivu pyyhkimään kuin tuputtelemalla peräaukkoa (kaikki kakka jää sinne, mutta ette näe koska ette taivu katsomaan) Ei ihme, että moni pullea tuoksuu pissalle ja kakalle.
 
hyh hyh
juu, sellainen tuuman rako persposkien välissä ja paskat vedetty puoleen selkään asti.. *senköhän takia ne pitää legginsien päälle hametta? :whistle: * :D
Niin, tässähän kysyttiin miksi joku pesee vielä pyllynsä kun on käynyt vessassa. Siksi, että pyyhkii sen hyvin, pakaravälinkin, ja haluaa pestä tämän jälkeen koko alueen vielä saippualla. Itse olen hoikka, niin eipä tarvitse puhtaana käyttää mitään legginsejä, ihan minihame riittää :)

Ylipainoiset ilmeisesti laiskasti tupsauttaa kerran peppureikäänsä paperilla ja vetää nailoniset legginsinsä takaisin jalkaan hautomaan tätä ahdasta ja hikistä pyllyn väliään entisestään.
 
yksi ääni kyykylle
Joskus aikojen alussa, olin ystävättäreni kanssa saunassa, itse olin löylyhuoneessa, hän pesuhuonessa. Noh, oven lasin kautta näin vahingossa ikäänkuin peilistä, aidon kyykkyvatkauspesumenetelmän.
Jo vot, mullakin sytytti, noinhan se pitääkin tehdä jotta puhdasta tulee. Sen jälkeen olen aina kyykkinyt. Ja vatkannut.
 
"Paula"
[QUOTE="vieras";24146695]Et ymmärrä koska et ole ikinä ollut alipainoinen = hoikka. Tiedän, että teillä rehevillä pepun pyyhintä on ihan erilaista, pakaraväli on ahdas ja valtavahko. Ette myöskään taivu pyyhkimään kuin tuputtelemalla peräaukkoa (kaikki kakka jää sinne, mutta ette näe koska ette taivu katsomaan) Ei ihme, että moni pullea tuoksuu pissalle ja kakalle.[/QUOTE]

Mähän kirjoitin, että olen ollut lähes alipainoinen enkä silti pyyhkinyt paskaa selkään asti. :D
 
[QUOTE="vieras";24146695]Et ymmärrä koska et ole ikinä ollut alipainoinen = hoikka. Tiedän, että teillä rehevillä pepun pyyhintä on ihan erilaista, pakaraväli on ahdas ja valtavahko. Ette myöskään taivu pyyhkimään kuin tuputtelemalla peräaukkoa (kaikki kakka jää sinne, mutta ette näe koska ette taivu katsomaan) Ei ihme, että moni pullea tuoksuu pissalle ja kakalle.[/QUOTE]
Ihme yleistämistä taas ylipainoisista,vaikka mulla on ylipainoa,niin hyvin kyllä taivun perseeni pyyhkimään,eikä millään kerran tuputtamalla! Eikä muuten ole koskaan paskaa jääny perseeseen.
Hyvin pystyn myös etupuolenkin pyyhkimään,että ei tosiaan kaikki pulleat haise pissille ja kakalle.
Pitää olla todella läski,ettei pysty hygeniasta huolehtimaan.Ja mistä muuten tiijät miten ylipainoiset pyhkii,oletko sitten ollut vessassa katsomassa? :D
 
"Paula"
Enkä mä ylipainoisenakaan tuputtele vaan pyyhin, mutta ei mun tarvitse pyyhkiä alaselkään asti että saan perseeni puhtaaksi. :D Osaan myös pestä perseeni paskantamisen jälkeen joten ei haise paska ja kusi, mutta kyllä ne haisee jotka selkään asti pyyhkii. :LOL:
 
"Paula"
Niin, tässähän kysyttiin miksi joku pesee vielä pyllynsä kun on käynyt vessassa. Siksi, että pyyhkii sen hyvin, pakaravälinkin, ja haluaa pestä tämän jälkeen koko alueen vielä saippualla. Itse olen hoikka, niin eipä tarvitse puhtaana käyttää mitään legginsejä, ihan minihame riittää :)

Ylipainoiset ilmeisesti laiskasti tupsauttaa kerran peppureikäänsä paperilla ja vetää nailoniset legginsinsä takaisin jalkaan hautomaan tätä ahdasta ja hikistä pyllyn väliään entisestään.
Ei nyt sitten jotkut ilmeisesti millään tajua lukemaansa. :D On se rankkaa tietenkin kun teille nauretaan kun pyyhitte paskan selkään asti ja kusetkin vedätte varmaan napaan asti. :D
 
Muuvi
Hmmmm. Minulle tulee kyykkyvatkauksesta mieleen sylitanssi, mutta kyseessä lienee kaksi eri asiaa. Vai ovatko nämä liikehdinnät jollain tavalla sukua keskeenään? Ehkä sylitanssijat ovat ajan saatossa kehitelleen heille ominaiset tavan pestä revansa kuuman tanssisession jälkeen?
 

Yhteistyössä