Näkökulma kyykkyvatkaukseen

  • Viestiketjun aloittaja asiaa pohtinut
  • Ensimmäinen viesti
Siis meneekö väki uimahalliin kakkimaan tai pesemään niitä kotona pesemättä jääneitä kakkejaan, vai miten nuo kakkojen pyykimiset liittyy uimahallissa kyykkyvatkaamiseen? Vai tuppaako joillakin sieltä taukoamatta uutta satsia.
 
meeeeri
Ei mun oo tarvinu mennä koskaan kyykkyyn alapäätä pestessä.

Jos joku nyt ei muita keinoja tiedä kuin kyykkimisen ja perseen kaivamisen, niin minä teen näin:
Kohotan toista jalkaa sivulle (tämä avaa paikkoja ihan tarpeeksi ellei nyt ihan jotain korvasientä omista) ja suihkutan toisella kädellä vettä ja toisella hieraisen puhtaaksi. Näin siis suihkussa.
Vessassakaan en kiipeä kyykylleni siihen sinkulan päälle vaan levitän vain vähän jalkoja.
 
grow up
Siis häh. Mä huuhdon aina pimpsani kyykyltään, ja niin on kyllä tehneet eksätkin. Äitikin huuhtoisi jos ei huimaisi. Meillä tuo on ihan tavallista, eikä kukaan jää leuka nilkoissa tuijottamaan. Ja miten ihmeessä se toosa on näkyvillä kun sitä kuitenkin pitää kumartua eteenpäin ettei lennä selälleen. Eikä sitä tarvi vatkata, huljuttelee vain kädellä samalla kuin suihkuttaa. Molemmin puolin huuhtelen, ettei saippuaa jää. Hitto te olette outoja kun tästäkin pitää tehdä kauhean suuri asia. Onko se jotenkin sinulta pois jos joku haluaa olla perusteellinen. Varmaan kohta joku kauhistelee kun joku pesee hampaita suu auki. Kamalaa sehän suu pitää olla kokoajan kiinni niinkuin syödessäkin :O ! :O !
 
vähänkö itserakas
Siis nyt meni tuo skarletti yli ja lujaa..luulesää oikeasti olevasi niiiin tunnettu palstajulkkis, että kenen tahansa palstalla vierailevan harmaankin pitäisi tietää sun olevan ylipainoinen????????????? Ehkäpä tuo todellakin vain oli sattumaa, kävikö mielessä? Jos joku mainitsee sen sanan,olet heti älisemässä. Minäminä minä,taidat olla näitä? Tuumaappa hetki, voisiko olla mahdollista, että joku ei pikeasti ajattele sua aina kun tänne kirjoittaa? Ja vaikka lainaa sun tekstiä, ei silti tarkoita kommenttiaan just SUA koskevaks?
 
Siis häh. Mä huuhdon aina pimpsani kyykyltään, ja niin on kyllä tehneet eksätkin. Äitikin huuhtoisi jos ei huimaisi. Meillä tuo on ihan tavallista, eikä kukaan jää leuka nilkoissa tuijottamaan. Ja miten ihmeessä se toosa on näkyvillä kun sitä kuitenkin pitää kumartua eteenpäin ettei lennä selälleen. Eikä sitä tarvi vatkata, huljuttelee vain kädellä samalla kuin suihkuttaa. Molemmin puolin huuhtelen, ettei saippuaa jää. Hitto te olette outoja kun tästäkin pitää tehdä kauhean suuri asia. Onko se jotenkin sinulta pois jos joku haluaa olla perusteellinen. Varmaan kohta joku kauhistelee kun joku pesee hampaita suu auki. Kamalaa sehän suu pitää olla kokoajan kiinni niinkuin syödessäkin :O ! :O !
Kesämieli kadoksissa? Ei kai nyt ihan noin henkilökohtaisesti tarvitse ottaa, jos tämmöinen kyykkyvatkaus ei monen repertuaariin kuulukaan ;)
 
yhhyh
Mun mies kuulemma näki kylpylän suihkuosastolla tällasen miespuolisen version kyykkyvatkaajasta. Tosin tää mies ei ollu kyykyssä vaan seisoi mutta oli nostanut toisen jalan ihan reilusti seinää vasten ja sitten vatkasi menemään... Ylipainoinen, todella karvainen mies. Mutta ilmeisesti myös harvinaisen notkea :D
 
.........
[QUOTE="Paula";24146836]Mähän kirjoitin, että olen ollut lähes alipainoinen enkä silti pyyhkinyt paskaa selkään asti. :D[/QUOTE]

Huomasin kyllä snana "lähes". Tarkoittaa, että olet ollut normaalipainoinen, eli et laiha. Pakarasi varmaan ovat olleet jisot kuitenkin. normaalipainoisella pylly yleensä on aika suuri.
 
voihelv
Siis mie en kestä, ei oo tottakaan tää ketju:LOL:
Täytyy myöntää että olen nähnyt vahingossa, kyykkyvatkaajia uimahallissa, ihan äänitehosteiden kera joten ei mitenkään voinut olla katsomatta mistä ääni tulee :O:LOL:

Toinen häkeltävä tilanne oli pukukopissa. Nainen alkoi puhumaan minulle ja ystävälleni jostain jälleenmyynnistä ihan muinamiehinä, nosti toisen jalkansa ihan reilusti penkille todella levällään ja kuivaili siinä römpsä levällään. Lopuksi teki sen hankausjutun et otti takapuolelta ja etupuolelta pyyhkeestä kii ja veti edestakas!!! Siis ei voinut mitenkään olla huomaamatta! :confused::eek::LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:

En kestä enää...
 
Mulla meni tänään kyykkyvatkausneitsyys..... :ashamed: Ja se oli.... aika näky... meinaan sitä ilmeisesti OIKEESTI vatkaamalla vatkataan, tai sitten törmäsin vaan erikoiseen tapaukseen...
ENhän mä muuten olis huomannu mutko palsta.... :rolleyes: :ashamed:
Kiitos palstan, mun tarvii vältellä uimahalleja, etten törmää näihin kyykkyvatkaajiin- mulla ei pitäs pokka siinä tilanteessa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: PinkLily
aapeee
Ihanaa, että tämä tulenarka aihe on virittänyt näin pitkän keskustelun. Itse kyykistyn aina myös miehen kanssa kylpiessä. Ensimmäisen kerran jälkeen hän tosin oli hieman pettynyt, kun käsitti kyykkäämiseni väärin.

Mutta eipä mies loppujen lopuksi siitä ollut moksiskaan, kertoi että äitinsäkin tekee samalla lailla.
 
"Vieras"
En ole nyt aivan varma, että olenko tällaista kuuluisaa kyykkyvatkaajaa ikinä nähnyt, ja täyttääkö oman toosanpesuni kyykkyvatkauksen tunnusmerkistön. Joten kertokaahan nyt, arvon vatkailijat, kuinka syvä kyykky on tarpeen oikeaoppisessa "kyykkiksessä"?! Riittääkö pienehkö polvien niiaus, vai onko tarpeen kyykätä niin, että perse hipoo lattiaa?????
 
"vieras"
MISTÄ te puhutte??!! :O eikös toosa pestä ihan niin että vähän laitetaan toista jalkaa sivuun ja kädellä huljautetaan vettä looraan? eihän sitä nyt hangata saa millään saippuoilla! peppua vähän tarttee "kaivaa", siis levittää pakaroita ja hierasta saippuaa, sitten huuhtoo. mutta ei siinä nyt kyykkään tartte alkaa
 
aapeee
[QUOTE="Vieras";24149843]En ole nyt aivan varma, että olenko tällaista kuuluisaa kyykkyvatkaajaa ikinä nähnyt, ja täyttääkö oman toosanpesuni kyykkyvatkauksen tunnusmerkistön. Joten kertokaahan nyt, arvon vatkailijat, kuinka syvä kyykky on tarpeen oikeaoppisessa "kyykkiksessä"?! Riittääkö pienehkö polvien niiaus, vai onko tarpeen kyykätä niin, että perse hipoo lattiaa?????[/QUOTE]

Niin että perse hipoo lattiaa.
Ja vielä kysymys: Miksi kaikkia muita kehonosia saa hangata, mutta toosaa ei?
 
[QUOTE="vieras";24149885]MISTÄ te puhutte??!! :O eikös toosa pestä ihan niin että vähän laitetaan toista jalkaa sivuun ja kädellä huljautetaan vettä looraan? eihän sitä nyt hangata saa millään saippuoilla! peppua vähän tarttee "kaivaa", siis levittää pakaroita ja hierasta saippuaa, sitten huuhtoo. mutta ei siinä nyt kyykkään tartte alkaa[/QUOTE]

Näinhän sitä luulis, mutta kun jotkut vaan tahtoo tehdä siitä taidetta ja mikäs siinä. En vaan olis halunnu olla vastapäisessä suihkussa yleisellä puolella, kun näin tapahtuu...:|:confused:
 
"vieras"
Anteeks, mutta ootteko te kaikki kykkijät ylipainoisia? Kun ei ole koskaan tullut mieleenkään mennä kyykkyyn, osaan pestä itseni ihan seisoma-asennossa, enkä ymmärrä mistä poimuista te hölisette.
 

Yhteistyössä