Nännit kipeät?

  • Viestiketjun aloittaja sattuu..
  • Ensimmäinen viesti
suvi
Mulla tuo on normaali pms-oire, joka toistuu lähes joka kierrossa. Nännit tosi kipeet ja turvonneet, hipaisukin sattuu. Mulla kipu loppuu ku menkat alkaa. Raskaana ollessa on koko rinnat tulleet aroiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Mulla on muuten kans nyt talvella melkein koko ajan nännit kipeät, tai arat. Niitä palelee ja kirvelee varsinkin ulkona ollessa :ashamed:
kannattaa hankkia pehmeitä topattuja rintsikoita ja pitää tissit lämpöisenä vaikka huivin kanssa tai jotain villaisia rintasuojia. ja rasvata illalla ettei mee nahka rikki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Mulla on muuten kans nyt talvella melkein koko ajan nännit kipeät, tai arat. Niitä palelee ja kirvelee varsinkin ulkona ollessa :ashamed:
kannattaa hankkia pehmeitä topattuja rintsikoita ja pitää tissit lämpöisenä vaikka huivin kanssa tai jotain villaisia rintasuojia. ja rasvata illalla ettei mee nahka rikki.
Olen huomannut kans, että mitä enempi tavaraa tuossa rintojen peittona on, niin helpompi olla ulkonakin. Herkät nännit vain ilmeisesti, reagoivat kylmyyteen tuolla tavalla. :whistle:
Se on ilkeä tunne kun nännejä paleltaa.
 
vierailija
Itellä aina talvella kun alkaa vähän kovemmat pakkaset, niin nännit tulee tosi aroiksi, punoittaa ja turpoaa :D on kyllä hitsin häiritsevää, mut kannattaa pitää lämpimänä ja kattoo ettei iho mee rikki tai mitään muuta. Ja tosiaan kohta 14-vuotiaalla tytölläkin ihan sama ongelma ollut talven ekoista pakkasista, eikä taida liittyä kuukautisiin mitenkään kun ei ole vielä edes alkanut.
 

Yhteistyössä