nännit

Himokkaan vaimo
Tuppaa noi miehet tykkäämään kaikesta härskinpuoleisesta, kuten sitten noista isoista nänninpihoista.

Ne kun tuppaa kasvamaan raskauden-ja imetyksen aikana ja ainaski meillä on mies sitten yli-innokas tissimies. Toisaalta, jos se ei mun tissejä huomais pariin päivään, ei sekään ois hyvä!
 
Mulla on ja tosi isot tummat nännit. Nuorempana häipeilin niitä, ja yritin peitellä, kun en muilla ollu huomannu moisia. Kunnes löysin tämän mieheni, joka on ihan hassuna niihin. Nyt olen iloinen tisseistäni!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 22:32 tiina kirjoitti:
Mulla on ja tosi isot tummat nännit. Nuorempana häipeilin niitä, ja yritin peitellä, kun en muilla ollu huomannu moisia. Kunnes löysin tämän mieheni, joka on ihan hassuna niihin. Nyt olen iloinen tisseistäni!
Mulla myös isot ja tummat nännit, nännipihat on tosi pienet. Aika hassun ja irstaan näköistä suoraan sanoen, että nänni on pelkkää nänniä, piha puuttuu :) . Itse rinnatkaan eivät kovin isot ole... Kierron ja/tai lämpötilan + kiihottuneisuuden mukaan tietty nännit ja pihat muuttaa olomuotoa. Esim. kierron lopulla pihat ovat suuremmat.
 
Kyllä mulla on isot nännipihat, hieman isommat kun 2euron kolikko on mun nännipihat,kun laitoin 2euron kolikon ja sillä katsoin,niin isommat on mitä 2euron kolikko ja mieheni tykkää kovasti imeä mun nännejä ja siitä kun mulla on isot nännit ja nännipihat.
 

Yhteistyössä