Näytenumeroita !!!!

Ilmainen b-tamponi
https://secure-ehealth.be.jnj.com/securewww.obtampons.fi__TEHQPWBTSM1RSCUCERDRXCQ/ask_material/index.jhtml;jsessionid=TEHQPWBTSM1RSCUCERDRXCQ?_requestid=3911405

Eipäs muita löytynytkään :LOL:
 
esto
Puhelinmyyntikiellon ottaisin heti jos sen vois prepaideihin ottaa. Mutta kun ei voi.
09 alkuiset numerot jätän vastaamatta ja äskenkin soitettiin 04 alkuisesta numerosta mutta en vastannut kun arvasin sen olevan joku puhelinmyyjä. Kysyinkin sitten, että kenen numero mahdollisesti on niin lehtikauppiaanhan numero se oli.
 
hotelli ja lehtitilaus
itseasiassa ei saa. tilasin tuon, ja hotelliyöpymiset oli loppu. Niitä ei siis enää jaeta, korvaava lahja kylläkin. Mutta jos yöpymisen takia tilaa lehden niin ei kannata
 
Tiesittekös muuten, että vaikka olisikin suoramyyntikielto, niin se raukeaa jos erehdytte laittamaan puh.nronne esim. johonkin tämmöiseen ilmaisnäyte-juttuun.. :whistle: ja sama juttu jos teillä on se suoramyyntikielto ja jonkun lehden vaikka tilaatte, ja tilauskuponkiin laitatte puhelinnumeronne, niin se suoramyyntikielto ei ole enää sen jälkeen voimassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Tiesittekös muuten, että vaikka olisikin suoramyyntikielto, niin se raukeaa jos erehdytte laittamaan puh.nronne esim. johonkin tämmöiseen ilmaisnäyte-juttuun.. :whistle: ja sama juttu jos teillä on se suoramyyntikielto ja jonkun lehden vaikka tilaatte, ja tilauskuponkiin laitatte puhelinnumeronne, niin se suoramyyntikielto ei ole enää sen jälkeen voimassa.
Perusteet tälle väitteelle? Ei Robinson-rekisterin kautta tehty kielto katoa mihinkään ennenkuin määrätyn ajan kuluttua, taitaa olla 3 vuotta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Tiesittekös muuten, että vaikka olisikin suoramyyntikielto, niin se raukeaa jos erehdytte laittamaan puh.nronne esim. johonkin tämmöiseen ilmaisnäyte-juttuun.. :whistle: ja sama juttu jos teillä on se suoramyyntikielto ja jonkun lehden vaikka tilaatte, ja tilauskuponkiin laitatte puhelinnumeronne, niin se suoramyyntikielto ei ole enää sen jälkeen voimassa.
Perusteet tälle väitteelle? Ei Robinson-rekisterin kautta tehty kielto katoa mihinkään ennenkuin määrätyn ajan kuluttua, taitaa olla 3 vuotta.

No en sen kummemmin osaa perustella, mutta olin puoli vuotta töissä eräässä lehtimyynti-firmassa, ja näin meille sanottiin koulutuksessa siellä.. Ja ko. yrityksessä oli sellainen puhelinjärjestelmä, että se ei yhdistänyt puheluita ollenkaan sellaisiin numeroihin, jotka olivat liittyneet robinson-rekisteriin..usein kuitenkin ihmiset sanoivat luurin toisessa päässä, että heillä on suoramyyntikielto, ja kun kysyttiin kuinka kauan ollu voimassa, niin vastausten mukaan olisi pitänyt vielä olla voimassa..niin kouluttaja kertoi meille että se suoramarkkinointi kielto raukeaa, jos puhelinnumeron laittaa johonkin tilaus-,arvonta yms. kuponkeihin.. Ja siitä syystä järjestelmä päästi läpi myös puheluita sellaisille ihmisille jotka luulivat kuuluvansa robinson-rekisteriin.
 
Henk.koht. en laita koskaan puh.nroa tai s-postiosoitetta noihin tilauslomakkeisiin, paitsi jos on pakko (lomaketta ei voi lähettää ilman). Mulle ei kyllä puhelinmyyjät soittele oikeastaan koskaan, luulisin että juuri tuon eston takia. Jos joku soittaa, olen kyllä aina päässyt niistä eroon. Ainakin voi sanoa, että on rekisterissä eikä puheluita saisi tulle, sen jälkeen kyllä lopettavat.

Gallupintekijät kyllä soittelee :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Henk.koht. en laita koskaan puh.nroa tai s-postiosoitetta noihin tilauslomakkeisiin, paitsi jos on pakko (lomaketta ei voi lähettää ilman). Mulle ei kyllä puhelinmyyjät soittele oikeastaan koskaan, luulisin että juuri tuon eston takia. Jos joku soittaa, olen kyllä aina päässyt niistä eroon. Ainakin voi sanoa, että on rekisterissä eikä puheluita saisi tulle, sen jälkeen kyllä lopettavat.

Gallupintekijät kyllä soittelee :kieh:
mä laitan puh.numeroksi aina 0123456789 ja hyvin toimii! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Henk.koht. en laita koskaan puh.nroa tai s-postiosoitetta noihin tilauslomakkeisiin, paitsi jos on pakko (lomaketta ei voi lähettää ilman). Mulle ei kyllä puhelinmyyjät soittele oikeastaan koskaan, luulisin että juuri tuon eston takia. Jos joku soittaa, olen kyllä aina päässyt niistä eroon. Ainakin voi sanoa, että on rekisterissä eikä puheluita saisi tulle, sen jälkeen kyllä lopettavat.

Gallupintekijät kyllä soittelee :kieh:
mä laitan puh.numeroksi aina 0123456789 ja hyvin toimii! :D
Hyvä idea :D Miten mä en oo keksinyt tätä :headwall:
 
.
Oletko menossa rakenna ja remontoi messuille vantaalle tai turkuun?

Uusi Rakenna & Remontoi -kirja ilmaiseksi messuilta!
Uusi Rakenna & Remontoi -kirja on ilmestynyt. Sen kunniaksi kirja on nyt poikkeuksellisesti jaossa rakennusmessuilla tulevina viikonloppuina, eli:
* Turun Rakentaminen & Asuminen messuilla 1.-3.2. sekä
* Rakenna & Remontoi messuilla 8.-10.2. Vantaan Myyrmäessä

http://www.rakentaja.fi/

Pitää tosin rekisteröityä käyttäjäksi.
 

Yhteistyössä