naisen "siemensyöksy"

  • Viestiketjun aloittaja äiti-nainen
  • Ensimmäinen viesti
äiti-nainen
Olen lukenut jostain, että jotkut naiset voivat ejakuloida.Voisikohan olla niin, että oisin saanut "siemensyöksyn"... :eek: Näin on käynyt muutaman kerran, kun ollaan klitorista kiihotettu sellasella vibralla. Saan orkun, mutta samalla lakanat kastuu. Tää on vähän noloo, kun oon myös ajatellu, että jos vaikka karkaakin vähän vitsaa... :ashamed: Noi minun lantiopohjalihakset eivät ole niin kauheen hyvässä kunnossa, niin voisko olla, kun laukee, niin laskisin alleni.... :ashamed: :ashamed: ????
 
tätimonica
Sinulle nimim. "naisen siemensyöksy".

Kyllä asia taitaa olla kuten arvelet, mutta en näe siinä mitään noloa. Eikö pääasia ole se nautinto? Ja selityskin on täysin fysiologinen; -Naisen saadessa orgasmia, lantionpohjanlihakset ENSIN rentoutuvat, sitten alkavat supistelemaan.
Siksi useimmiten rakastelun jälkeenon tarve päästä pissalle, joka sekin on vain LUONNON OMA puhdituskeino.

RAKASTELELE, ÄLÄ SURE!!!!! :heart:
 
Ei siinä varmaankaan virtsaa tule mukana, ellei nyt sitten sille tuoksu:) Minullekkin on samaa tapahtunut, johtuu ehkäpä siitä että olen synnyttänyt kaksi lasta. Oon huomannut että noilla geishakuulilla oon saanut treenattua niitä lihaksia, niin että seksikin tuntuu vielä paremmalta. Itse hankin sellaset kuulat, jotka ovat pehmää kumi materiaalia. Ostin ne sieltä toyheaven kaupasta.
 
wicca
Kylläpä on porukka pihalla...

Kuule, nainen voi saada ejakulaation periaatteessa siinä kuin mieskin. Ei vaan ole ihan niin tavallista että lakanat kastuu, suurin osa ei edes sitä pientä lusikallista koskaan huomaakaan eikä tietty kaikilta tuu koskaan onnistumaan. Naisilla on virtsaputken suun lähellä sellaiset pienet rauhaset, vastaavat miesten eturauhasta. Kun kiihottuminen on tarpeeksi voimakasta (ns. G-piste!) ja osaa ottaa rennosti, sitä voi tulla orgasmin aikana pienestä tipasta aina lakanoiden kasteluun. Itse en tiennyt koko asian olevan mahdollista ennen kuin tapasin exäni. Itsekin ekaksi häpesin ja luulin sen olevan virtsaa. Miesystäväni (lääkäri) tiesi kuitenkin, mistä oli kysymys ja osasi selittää asian. Nykyisen mieheni kanssa saan kunnon ejakulaation aika harvoin, mutta silloin kyllä lähtee taju ihan kirjaimellisesti.

Tietysti se neste voi olla virtsaakin, jos on päässyt paikat huonoon kuntoon. Mutta jos se ei siltä haise ja on kirkasta, ei tarvii olla huolissaan. Senkun nautit ja pistät lakanaa pyykkiin.
 
äiti-nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2004 klo 21:15 wicca kirjoitti:
Kylläpä on porukka pihalla...

Kuule, nainen voi saada ejakulaation periaatteessa siinä kuin mieskin. Ei vaan ole ihan niin tavallista että lakanat kastuu, suurin osa ei edes sitä pientä lusikallista koskaan huomaakaan eikä tietty kaikilta tuu koskaan onnistumaan. Naisilla on virtsaputken suun lähellä sellaiset pienet rauhaset, vastaavat miesten eturauhasta. Kun kiihottuminen on tarpeeksi voimakasta (ns. G-piste!) ja osaa ottaa rennosti, sitä voi tulla orgasmin aikana pienestä tipasta aina lakanoiden kasteluun. Itse en tiennyt koko asian olevan mahdollista ennen kuin tapasin exäni. Itsekin ekaksi häpesin ja luulin sen olevan virtsaa. Miesystäväni (lääkäri) tiesi kuitenkin, mistä oli kysymys ja osasi selittää asian. Nykyisen mieheni kanssa saan kunnon ejakulaation aika harvoin, mutta silloin kyllä lähtee taju ihan kirjaimellisesti.

Tietysti se neste voi olla virtsaakin, jos on päässyt paikat huonoon kuntoon. Mutta jos se ei siltä haise ja on kirkasta, ei tarvii olla huolissaan. Senkun nautit ja pistät lakanaa pyykkiin.
Kyllä se taitaa niin olla, että ejakuloin.... :whistle: Haistelin lakanoita, eikä haise millekään.... No huh! Taitaa olla aika poikkeavaa tämä, kun toiset eivät tiedä tästä mitään..... Kiitos sinulle vastauksesta huojensi mieltäni!!! =)
 
Kyllä se ejakulaatio on ollut!!

Itsellä se tapahtuu joka kerta, välillä tulee n. lusikallinen, välillä ihan todella menee lakanat vaihtoon. Aika harvinaista naisilla, mutta aivan mahdollista kuitenkin!!
 
yes!!!!
Kunnon orgasmi se on!!!
Mulle tulee sellainen silloin tällöin...aika useasti ja on aivan mieletöntä!!!!
Miehenikin saa siitä lisää potkua kokeilemaan kaikkia keinoja mun tyyydyttämiseen.......
En ole muiden kanssa saanut sitä, ehkä siksi että en ole tuntenut muita kumppaneitani täydellisesti enkä siksi ehkä rentoutunut täysin...aluksi ihmettelimme mutta otimme selvää ja vuosien ajan ollaan nautittu ja pesty pyykkiä:)
 
Olen paljon lukenut tuosta ilmiöstä. Siihen ei voi kuitenkaan itse vaikuttaa. Sama kumppani ollut 15 vuotta. Olisi kiva tietää millainen stimulaatio naiselle tarvitaan. Se g-pisteen löytyminen vai pidempi sessio. Eli jonkin tietyn paikan stimulointi?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2004 klo 23:20 jehova kirjoitti:
Hyi #&%£$!*.........
ja tää jos mikä kumpuaa kateudesta.ei taida olla saanu noin hyvää seksiä koskaan kun ei ymmärrä. en minäkään mutta en ymmärrä tota kommenttia. aika luonnollinen juttu kuitenkin.
ei muuta ku antaa mennä vaan!!
oon ite tyytyväinen seksielämääni mutta tuokin ois aika mielenkiintonen kokea.vau!
 
monikan tättä
kiitos uudesta informaatiosta, josta sain lukea. on ollut nolo-olo, kun on ajatellut, että pissaa se vaan on ;)

näin me huomaamme, että valittajien joukosta suurin osa on vain tyytyväinen palstaan!!! :)
 
Kyllä naisen ejakulaatio ihan totta on!! Itse olen sen kokenut vain nykyisen kumppanini kanssa ja itsekin ekat kerrat säikähdin ja häpesin juttua. Nyt en enää. Tää tapahtuu kuitenkin harvoin ja silloin todellakin niin että lakanat kastuu..mut kyllä silloin on tajunnan menetyskin lähellä ;)
 
serafin
Kiinnostaa tietää, onks kellään jotain neuvoa sen ejakulaation saamiseen. En ole koskaan itse kokenut, ja nuo teidän kokemukset herätti mielenkiinnon. Mun suhde on kunnossa, ihanan hellä mies ja seksi sujuu. Mieskin kiinnostui, kun sille tästä puhuin, joten kokeilun esteenä on enää vaan tuo tietämättömyys. Antakaa helppiä!
 

Yhteistyössä