Naiseni ja lomasaaren Nikos

Parisen vuotta sitten lomailin silloisen tyttöystäväni Lauran kanssa kreikkalaisella saarella nimeltään Pàros. Vuokrasimme pienen talon eräältä Nikos-nimiseltä kaverilta jonka osoitteen olimme saaneet Lauran ystävättäreltä joka lomaili saarella ainakin kerran vuodessa. Talo oli liidunvalkoinen jossa huone ja pieni keittiö. Lasitetun oven kautta pääsi ulos pienelle kuistille ja siitä sitten portaita mutkitellen alas meren rantaan. Ranta ei ollut kuin n. 200 m päässä. Paikka oli mielestämme täydellinen. Olimme asuneet yhdessä kaksi vuotta ja elimme nyt pientä kriisinpoikasta jossa yhteiselo oli joko jatkaa tai ei. Olimme töissämme kiireisiä ja kanssakäyminen oli jäänyt vähäiseksi. Nyt sitten oli tullut hetki jolloin voisimme olla tiiviimmin yhdessä. Olin taas herännyt ja syttynyt. Olin todennut miten aistikas ja eroottisen oloinen ja näköinen Laura nyt oli, aivan kuten tavatessamme pari vuotta sitten. Olimme talossamme hyvin näkösuojassa ja ei ollut mitään estettä palvoa aurikoa kuistilla täysin alasti. Muutenkin kuljimme ympäriinsä hyvin kevyesti pukeutuneina ja se jo teki olomme hyvin vapautuneeksi. Laura halusi seksiä useamman kerran päivän mittaan joka minulle sopi vallan mainiosti. Vähitellen minulla alkoi olemaan vaikeuksia virittyessäni halukkaan Lauran tahtoon ja oman kuntoisuuden vähetessä sen merkkejä ei Laurassa ollut. Päivien kuluessa alkoi vuokraisäntämme Nikos kulkemaan päivittäin talon ohitse ja pian jo useammankin kerran. Aloin epäilemään, ettei se ollut aurinko, lämpö ja viini joka herätteli Lauran kuumia tunteita, vaan osasyyllinen siihen oli myös Nikos. Olin siitä jo täysin varma. Nikos oli nuori, ehkä kahdenkymmenen viiden, ehkä hieman nuorempikin. Itse olin 30 ja Laura 33. Nikos oli näöltään ja tyypiltään aito kreikkalainen. Hän oli avoin, puhelias ja charmikkaan nuori joka teki hänestä helposti lähestyttävän ja luottamusta herättävän miehen. Koko elämänsä hän oli asunut saarella, mutta kaikki kontaktit turistien kanssa olivat kasvattaneet hänen tietämystään muiden maiden oloista ja elämästä. Aluksi kohtasimme Nikosta alhaalla rannalla muiden ihmisten joukossa. Huomasin, että hänellä oli välillä seuranpitoa kahden, ehkä 4-kymppisten naisen kanssa. Rannalla hän tervehti iloisesti mutta hienotunteisesti piti seuraa sen hetkisille seuralaisilleen. Olin kyllä selvillä siitä, että naisia matkusti etelään etsimään pieniä seikkailuja ja Nikos oli esimerkillinen kohde näille seikkailuja haluaville. En puhunut asiasta Lauralle mitään, mutta ymmärsin kyllä hänen vihjailuistaan, että meidän pitäisi päästä tutustumaan Nikokseen lähemmin. Olin varovasti hyväksynyt asian ja huomasin Lauran silmissä aivan uuden kimalteen. Näin miten Lauran tutkivat ja arvostelevat silmät seurasivat Nikosta ja miten hän heräsi vieläkin haluttavammaksi kimpaleeksi.

Erään Nikoksen ohikävelyn ja hetken juttutuokion aikana huomasin miten Laura sytytti Nikon halut. Samoin huomasin Laurassa tapahtuvan muutoksen. Tunsin sen hänen vartalonsa liikkeistä kun hän ryömi syliini Nikoksen poistuttua. Lauran pillu aukesi ja oli hieman turvonnut. Häpyhuulet olivat kuin persikan puolikkaat. Ihmeekseni huomasin, että omatkin haluni ponnahtivat esiin ja sain oikean mahtierektion. Olimme nyt kumpikin yhtälailla himoissa. Muutamalla sanalla kerroimme salaiset halumme ja ajatuksemme. En voinut tuomita Lauraa hänen halustaan toiseen mieheen kun itsekin nautin tästä seksuaaliseen kihelmöivästä ajatuksesta. En koskaan olisi suostunut siihen, että joku vieras mies olisi ollut oman naiseni kanssa, mutta päivät täällä Pàroksella olivat tehneet kepposen enkä enää tiennyt miten olla. Oli selvää, että olin herännyt aivaan uusiin seksuaalisiin houkutuksiin. Olihan selvää, että suurimmalta osin oli Nikos syypää tilanteeseen, sillä olihan hän itse hakeutunut ohikävelyillään tilanteisiin jossa tapaisimme. Mutta oli hänessä jotain maagisuutta ja vetovoimaa joka sai Lauran mielenkiinnon samoin kuin monen muun rannan naisen.

Kun tapasimme Nikosta, rannalla tai talon lähistöllä, niin kohteliaisuudet Lauralle vaan lämpenivät. Samanaikaisesti havaitsin pientä vartalon kiemurtelua ja rauhattomuutta, molemmissa. Eihän siinä mitään kummallista ollut verrattuna siihen minkä kuvan olimme itsestämme antaneet. Se tosiasia, ettei Laura missään vaiheessa kieltänyt mitään eikä pakoillut satunnaista käden kosketusta vaan hymyili ja näytti mielihyväänsä, se sai jo Nikoksen pieneen kiihkoon. Minä seurasin viereltä ja nivusiani kihelmöi. Kun näytin välinpitämättömältä, niin sekin jo rohkaisi kumpaakin. Meillä oli kolmiyhteys jota ohjasi esiin pyrkivä kiima, halu ja himo. Tässä kolmiyhteydessä oli vaan se ero, ettei kaksi pystynyt enää kauaa hillitsemään himojaan.

Kun tulimme rannalta ylös talolle päivänä jolloin Nikos ja Laura olivat jutelleet ja kiemurrelleet kiimaisina minun seuratessa syrjemmällä, niin Laura halusi seksiä. Itse en ollut kovin valmis siihen, mutta Laura veti shortsini alas ja alkoi imemään kulliani. Tunsin miten haluni lisääntyi ja miehisyys koveni hänen suussaan. Laura rakasti kullin imemistä ja sen kanssa leikkimistä ja se sytytti aina hänet. Menimme vastakkaisiin asentoihin päät toistemme reisien välissä ja nuolin ja imin kaunista ja tuoksuvaa pillua. Laura jatkoi kullini kanssa ahkerointia. Niin tehokasta oli toimintamme, että laukesin Lauran suuhun ja tunsin myös omassa suussani lisääntyneen kiimanesteen ja sen maun. Kuulin ääntelystä ja kiemurtelun liikkeestä ja pillun supistelusta, miten Laura koki orgasmin.

Olimme heränneet pieneltä siestaltamme kun kuulimme vuoteeseen Nikoksen olevan pihallamme. Laura vetäisi päälleen ohuen hellemekkonsa eikä muuta. Hän pyysi minua kutsumaan Nikos sisään. Ilmeni, että Nikos halusi jakaa mukana olevan viinipullonsa kanssamme. Menime kuisten varjoon ja istuimme alas. Pullollisesta tuli kaksi. Lämpö ja viini alkoi yhä enempi vaikuttamaan. Laura istui Nikosta vastapäätä ja suuntasi kaiken huomionsa häneen. Nikos riisui paitansa ja istui yläruumis paljaana. Musta rintakarvoitus peitti rintakehän ja lihakset liikahtelivat hänen liikahtaessa. Näin miten Laura hymyili kaikkein herttaisimmalla hymyllään kun hän istui ja katseli ihanana Nikosta. Aina välillä Laura vilkaisi minua todetakseen miten minä suhtauduin hänen avoimeen flirttailuun. Minun tunteeni olivat lievästi kaksitahoiset. Laura kertoi myöhemmin, että tulkitsi aikailuni ja poissaolevaisuuteni hyväksymiseksi. Mekko joka Lauralla oli päällään paljasti ruskeat olkapäät ja käsivarret. Helma oli kohonnut ja paljasti Nikoksen silmille kauas ylös asti rusket reidet. Mekon yläosan kangas kiristyi yli rintojen joiden kovettuneet nännit houkkuttelivat Nikoksen katseen viipyvän niillä. Kun näin Lauran nännien kovettuneen, niin se hieman minua hermostutti, sillä se osoitti, että hän oli kiihottumassa, ehkä liikaakin. Samanaikaisesti huomasin miten hän nautti saadessaan esitellä vartaloaan Nikokselle. Hän viskoi päätään taakse ja nauroi melkein kaikelle mitä Nikos kertoi. Se taas teki hänestä vielä haluttavamman. Olihan Nikos jo aiemmin, rannalla ja ohikulkumatkoillaan nähnyt Lauran bikineissä, joten Lauran vartalo oli likimain hänelle tuttu. Minusta tuntui, että nyt oli jotain tapahtumassa ja oli voimia joita en pystynyt estämään. Se, että näin Lauran tarjoavan itseään vieraalle miehelle sai minut tuntemaan jotain uudella tavalla jota en ennen ollut kokenut. Aivan uuden kiihotuksen tunteen. Palleassa tunsin pisteen joka säteili mustasukkaisuutta ja omistusoikeutta ja joka sai aikaan tuskaa ja kipua siitä mitä näin. Mutta piste palleassa säteili myös alas palleihin ja tuska muuttui kuumotukseksi ja ankkuroitui kiveksiin. Tunsin jopa toivetta siitä, että voisin olla katsojana enkä suorittajana siinä, mitä ehkä tulisi tapahtumaan. Tilanne sähköistyi ja Lauran posket punoittivat. Näin Nikoksen silmien välkkeen muuttuvan ja hän tiesi, että nyt voisi jotain tapahtua ja tehdä. Näin sen hänen katseestaan kun hän vilkaisi minua. Tunsin mustasukkaisuutta ja kiihotuksen samaan aikaan. Hetken tunteet painivat keskenään kunnes mustasukkaisuus huuhtoutui pois kuistin eroottisesta ilmapiiristä. Nikos huomasi kasvojeni muuttuneen ilmeen. Huolimatta kiihottavasta jännitteestä tunsin pientä huolestuneisuutta siitä, miten tuleva minuun vaikuttaisi. Väistin Nikoksen uutta vilkaisua. Hän hymyili meille aurinkoisinta hymyään ja näin, että hän ymmärsi, etten estäisi hänen tarkoitusperäänsä ja tekemistään mitä Laura jo toivoi hänen tekevän. Nikos otti aloitteen ja tarttui Lauraa kädestä ja vei hänet sisään huoneeseen. Laura seurasi nöyrästi häneen painautuen. He pysähtyivät sisäpuolelle ja käsi liukui kevyesti Lauran vyötärölle. Laura ei estänyt vaan painautui vasten miehen syliä. Katselin miten heidän huulensa kohtasivat ja näin miten hänen kielensä meni Lauran hampaille. Nousin ja tunsin miten jalkani tärisivät kun menin sisään. He suutelivat keskellä lattiaa ja kaikki mikä kuului oli suutelun ääni kun kielet leikkivät huulien välissä ja syvällä suussa. Nikos hyväili Lauran selkää ja Laura hiveli Nikoksen rintaa ja niskaa. Heidän vartalonsa painautuivat tiivimmin toisiinsa. Aika ja teot olivat jo ylittäneet kynnyksen josta ei enää paluuta ollut. Nikoksen kädet laskeutuivat Lauran pakaroille ja hyväilivät pyöreitä puolikkaita. Isot ruskeat kädet puristeli ja hieroi pakaroita ja mekon kangas kiristyi ja painui syvälle niiden väliseen kuiluun. Käsi pysähtyi hetkeksi ja siirtyi etupuolelle. Näin miten sormi tunnusteli häpykukkulaa ja painui sitten alemmas ja syvemmälle. Ylös ja alas pari kertaa kankaan päältä. Laura nautti tästä, sen näin. Hän painoi pilluaan kohti Nikoksen sepalusta. Nautinnolla seurasin kaikkea tätä ja imin itseeni kaiken mitä Nikos teki Lauralle. Odotin heidän patoutuneen himon purkautumista kaiken sen hiljaisen, päivien aikana hitaasti kehittyneen himon laukeamista. Kaikki tämä ja sen seuranta kiristi taas palleaani ja siitä sädehtien eri suuntiin sekä kiihdytti kivekset kihelmöintiin.

-jatkuu alla-
 
Nikos kuori hellästi Lauran päältä mekon joka putosi lattialle. Sitten hän käänsi Lauran selkä vasten itseään ja suuteli Lauran niskaa ja hyväili etupuolelta rintoja. Hän vangitsi rinnat kouriinsa ja puristeli. Laura huokaisi ja tunsin miten minulla kulli vaan koveni. Kiveksissä pisteli. Lauran ja minun katseet kohtasivat ja hän hymyili minulle silmin jotka olivat sameat kuin sumuiset vuoren huiput. Nikos puristeli Lauran nännejä ja varovasti venytteli niitä. Ne pilkistelivät sormien välistä ulos kuin kukan nuput. Laura sanoi pitävänsä siitä. Kun Lauran käsi alkoi kohota Nikoksen ulkoreittä kohti lantiota ja siitä kohti haaroja ja hyväili hänen jalkojen väliä, löi sydämeni ylimääräisiä lyöntejä kun katselin sitä. Sanaakaan sanomatta Laura liukui Nikoksen käsistä kohti vuodetta ja nautinnollisesti henkäisten heittäytyi sille. Valloittajan ilmein Nikos riisui shortsinsa ja vapautunut kulli huohui raskaasti hänen reisiensä välissä kun hän meni vuoteelle nousten sille ja asettui polvilleen Lauran viereen. Nikos painoi kätensä Lauran pillulle ja hiveli pitkin sormin sen vakoa. Se sai Lauran vikisemään ja veri hyökyi Nikoksen kulliin. Se kasvoi ja nousi jalkojen välistä kadehdittavan jäntevänä. Itse hävisin sen pituudessa ja paksuudessa täysin. Katseemme Lauran kanssa kohtasivat ja näin hänen silmiensä kosteuden ja utuisen katseen kun hymyilimme toisillemme. Hän nautti. Aivan pienellä silmäniskulla välitin Lauralle olevani mukana siinä mitä hän teki. Silmäkulmastani näin, että Nikos huomasi Lauran ja minun silmäkommunikoinnin samalla kun hän hyväili Lauran vartaloa. Laura siirsi katseensa Nikokseen ja hiveli kädellään hänen käsivarttaan. Sitten käsi siirtyi Nikoksen reidelle liukuen ylös kohti huojuvaa kullia. Käsi otti riippuvan kivespussin kämmenelle jota sitten hiljaa puristeli. Nikos huokaisi kun Lauran käsi tarttui seisovaan kulliin ja puristi sitä. Hitaasti Lauran käsi liikkui ylös ja alas. Nikoksen esinahka rullautui terskan päälle ja sitten taas alas Lauran hitaasti kullia runkatessa. Kulli kädessään Laura käänsi taas katseensa minuun ikään kuin anoen toimilleen uudestaan hyväksymistä. Kun näin Lauran Nikoksen kanssa, niin se sai kullini kovenemaan ja sykkimään hullun lailla pyrkien puhkomaan shortsieni kankaan. Painelin kädelläni muhkuraani näyttääkseni Lauralle kiihkoni. Laura hymyili minulle ja sai taas minulta pienen hyväksyvän nyökkäyksen sille mitä oli tekemässä. Hän käänsi katseensa taas Nikokseen ja he hymyilivät toisilleen. Se himo mitä he kuluneitten päivien aikana toisiaan kohtaan olivat tunteneet, oli nyt käsillä ja toteutumassa. Laura kääntyi kyljelleen ja kaivautui lähemmäs Nikosta. Miehen iso kulli huojui Lauran kasvojen edessä josta hän imaisi sen suuhunsa. Tunsin pienen mustasukkaisuuden piston, mutta se vaan nosti kiihkoani ja kiimaa. En oikein käsittänyt miten kummassa kiihoitun ja olin himoissani nähdessäni Lauran imevän vierasta, kreikkalaista kullia. Laura näytti taitojaan ja näin miten Nikos vaan oli ja nautti. Vihdoin alkoi Nikos hyväillä Lauran niskaa ja kädet liukuivat läpi valtoimena olevien hiuksien. Nikos voihkaisi ajoittain, mutta Laura jatkoi. Nikoksen hengitys nopeutui ja ääntely koveni, mutta Laura jatkoi rytmikästä imemistä ja suulla runkkaamista. Näin, että hänen tarkoituksenaan oli saada Nikos laukeamaan. Nikos oli vietävissä ja hän antautui vauhtiin. Näin miten hänen kasvonsa loistivat nautinnosta. Oma nautintoni oli siinä mitä näin. Nikoksen vartalo alkoi nytkähtelemään ja ähkäisten hän laukesi. Sperma valui Lauran kaulalle ja olkapäille kun Nikos sykki usean pitkän spermanauhan hänen päälleen. Kuin jogurttia olisi se ollut valuessa Lauran ruskealla iholla kohti lakanaa. Laura irrotti otteen kullista ja kääntyi takaisin selälleen. Nikos silitti hänen pitkiä jalkoja kehuen niiden upeutta. Kateellisena katsoin miten Nikoksen kalu huojui edelleen lähes täydellisenä hänen pyyhkiessä lakanalla Lauran vartaloa puhtaaksi kaikesta siemennesteestä jota oli paljon kullanhohtoisella iholla. Hän nosti Lauran oikean jalan toiselle puolelleen ja oli näin polvillaan jalkojen välissä. Hän hyväili Lauran pillua ja työnsi etu- ja keskisormen syvälle sisään. Laura on silmät suljettuina nauttien hyväilystä ja minä kuulin lisahtavia ääniä pillusta kun Nikoksen sormet siellä vatkasi.

Ei kulunut montaakaan minuutia kun Nikos oli taas täydessä toimintakunnossa ja kasvoista loisti päättäväisyys siitä mitä oli tekemässä. Oli pakko myöntää, että on miehiä jotka ovat toimintakuntoisempia kuin toiset ja Nikos oli yksi heistä. Ei tuntunut olevan ollenkaan mahdotonta hänelle saada kaksi orgasmia samalla seisokilla. Sellaista en itse ollut kokenut kun kai joskus nuoruudessa. Nikos antoi ymmärtää, että hän halusi nyt panna eikä Lauralla ollut sitä vastaan mitään. Laura kurottautui ja veti Nikosta kohti itseään ja pyysi tulemaan päälleen. Nikos painautui Lauraan ja kiipesi hieman ylemmäs hänen levitettyjen jalkojen väliin. Näin Lauran tarttuvan kulliin ja ohjasi sen pillun aukolle. Näin nautinnon Lauran kasvoilla. Hänen huuliensa välistä purkautui nautinnon huokaus kun Nikos painoi kullinsa sisään. Ei ollut epäilystäkään siitä, etteikö Laura olisi huomioinut minun ja Nikoksen eron kyvyssä ja taidossa ja myös koossa. Laura inahteli ja vikisi nautinnosta jota koki. Riisuin itseni ja istuin kampauspöydän tuolille alkaen hieromaan munaani unohtamatta silti seurata sängyssä tapahtuvaa toimintaa. Kullini seisoi omasta mielestäni hienommin kuin aikoihin. Olin täysin kiimani kourissa enkä tuntenut enää Nikosta kohti kateutta saati mustasukkaisuutta hänen nauttiessaan Lauran kanssa rakastelusta. Olin täysin kiihkoni vallassa seuratessani heidän kahden tekemistä. Nikos nussi pitkin työnnöin Kreikan iltapäivässä. Laura makasi ensin aivan hiljaa ja otti vastaan mitä sai. Vain huulien välistä kuului hiljainen valituksen ääntely hänen tuntiessa ihanuuden sisällään. Vähitellen alkoi Lauran vartalo vastaamaan työntöihin ja jalat lennähtivät Nikoksen lantioiden yli selkäpuolelle. Nikoksella ei ollut kiirettä. Hän oli taitava rakastaja ja antoi Lauran ohjata toimet siihen suuntaan mistä piti. Hän seurasi Lauran pieniä vihjeitä ja lisäsi työntöjensä voimaa. Hän sai Lauran ääntelemään semmoisella voimalla mitä minä en koskaan ja sai aikaan semmoisen orgasmin jonka minä näin ja kuulin. Näin miten Laura nautti. Hetken he olivat aivan hiljaa ja antoivat orgasmin laantua. Sitten alkoi Nikos taas hitaan liikkeen Lauran vartalolla. En uskaltanut koskea kulliani sillä en halunnut sen sylkäisevän lastiaan. Näky siitä miten he kaksi olivan nainneet saivat kiimani vaan nousemaan. Tunsin suunnatonta mielihyvää vaan siitä, että sain katsoa. Mieli teki kostuttaa suuta tilkalla viiniä. Parin toiminta jatkui ja menin ulos kuistille. Istuin alas ja kuulin kuinka he ääntelivät ja otti aikansa ennen kuin erektioni edes hieman pehmeni. Muutaman minuutin kuluttua alkoi heidän ääntelynsä kiihtyä. Innoissani en halunnut menettää mitään vaan riensin takaisin sisään tuolilleni. Nikos pani taajaan ja vuode huohui hänen voimakkaiden työntöjensä takia ja kulli upposi Lauran syvyyksiin. Kaikki näytti lähes brutaalille, mutta Lauran ilmeista ja äänistä päätellen sitä hän juuri halusi. Tiesin entuudesta, että Laura rakasti kovaa panemista, mutta en aiemmin ollut tämmöistä nähnyt kuin filmeissä. Sängynpääty rummutti seinää ja alla jalat natisivat kun Nikos näytti voimaansa. Hän oli polvillaan nojaten Lauran yli hikinen iho märkänä. Lämmin ilma ja ankara rakastelu sai hikikarpalot valumaan pitkin ihoa ja sekoittumaan rintakarvoihin tekien ne kiiltäväksi matoksi. Hikikarpaloita putosi Lauran vartalolle joka hänen allaan kiemurteli jalat lukittuna Nikoksen lantioille. Laura heitteli päätään sivulta toiselle kun Nikos oli antamassa armoniskua hänelle. Hän otti Lauran rinnat käsiinsä ja puristi nännejä, niin silloin oli Lauran nautinto täydellistä ja kovaääninen, melkein huuto kaikui huoneessa. Sitten tunsin sen äänen joka ilmoitti Lauran lähestyvästä orgasmista. Ääni koveni ja kiihtyi kun kouristukset ravistivat Lauraa. Hän lukitsi jalkansa kovemmin Nikoksen vyötärölle ja näytti sille kuin orgasmi olisi tuskaa. Mutta ei se ollut. Otin oman kullini kämmeneni syleilyyn ja silloin myös minulta lensi pitkä vana kauas lattialle. Kulli sykki ja laski lisää siementä joka sitten valui alas palleilleni. Heti meidän, Lauran ja minun orgasmin jälkeen sama tapahtui Nikokselle. Hänen orgasminsa tuli usean sykäyksen voimin ja lopuksi itsensä tyhjentäneenä hän jäi Lauran päälle kulli edelleen pillussa. Muutaman minuutin kuluttua olivat heidän hengityksensä tasaantuneet ja he nousivat vuoteen laidalle istumaan. Laura oli onnellisen näköinen ja hikihelmet koristivat kullanruskeata ihoa hänen istuessa siinä jalat hieman erillään. Pillu oli turvonnut ja vielä hieman avonaisesta aukosta pieni spermanoro valui hitaasti välilihalle. Kasvot olivat ponnistuksista punoittavat ja takkuuntuneita ja märkiä hiussuortuvia valui otsan yli alas. Silmät olivat utuiset ja samaan aikaan läsnäolevat aivan kuin hän olisi puoliksi huoneessa ja toinen puoli liitelisi avaruudessa. Mistään ei voinut nähdä, että Laura olisi ollut pettynyt tai menettänyt mitään, päin vastoin. Olihan hän saanut kokea taitavaa ja perusteellista rakastelua, oikeata panemista meidän kreikkalaisen ystävävämme kanssa joka oli tyydyttänyt hänen himoaan ja halujaan.

Kun olimme kaikki kolme käyneet suihkussa otti Nikos kainaloonsa tahriintuneet vuodevaatteet ja jätti meidät kahden. Istuimme patjan reunalle ja emme oikein tienneet miten nyt keskenämme olisimme. Katsoimme toisiamme ja Laura nojasi päätään olkapäähäni.
 
  • Tykkää
Reactions: Palaas

Yhteistyössä