Naisentuoksu 2

Odottavan aika on pitkä todella. Kun viimein vanhempani poistuivat ostos matkalle ja olin varmasti yksin menin kamariini ja suljin oven visusti. Sammutin radionkin, jotta minua ei missään tilanteessä päästäisi yllättämään puuhistani, joita päätin alkaa touhuamaan pikimmiten.

En voinut olla ajattelematta miten saisin koskettaa vielä kerran niitä Tuulan sukkahousuja. Saati hänen verhoiltua peppua, sääriä ja niiden silkkistä pehmeän liukasta pintaa. Sukkahousuja ja miten ne ovat napakasti kätkeneet alleen Tuulan sääret ja pepun. Katselen ajatuksissani vieläkin kauniita mustia pikkuhousuja. Miten kosteat huulet ja mehukas pillu ovatkaan antaneet niille kosteita suudelmia, kun ne ovat muhineet työpäivän aikana pikkuhousuja vasten ja sukkahousujen alla.

Päätän koskettaa nuorta käyrää elintäni, joka alkaa hiljalleen seistä todella kovaa. Istun koulu tuolilla rentona vain ajatellen Tuulan pyöreää ja ihanaa peppua, joka keinahtelisi, kun hän astelisi edessäni. Ajattelen miltä turpea, kostea pillu näyttäisikään juuri silloin. Katson alaspäin ja ihailen suonikasta, siitintä, joka sojottaa jäykkänä. Sen kummemmin asiaa ajattelematta aloitan vetää käteen. Vilkaisen kuitenkin varmuuden vuoksi pari kertaa ympärilleni. Ihan turhaan ajattelen, olen yksin. Elimeni seisoo komeasti, ja olen siitä tosi ylpeä. Mitä jos Tuula näkisi sen juuri silloin, kuinka se on ylväänä kuin tietäen mitä tahtoisi maistaa lisää! Ajattelen itsepintaisesti miten tuoksuvat likaiset sukat ja mehukkaat pikkuhousut näin paljon minua kiihottaa. Jokin oli silloin syttynyt sisälläni.

Oikealla kädellä runkkaan hitaasti, vasemmalla kädellä hyväilen pussejani. Välillä kastelen elimeni pulleaa päätä syljellä ja sivelen hellästi paljasta pulleaa terskaa. Tattini loistaa huoneen valaistuksessa tulipunaisena kuin posliini pallo. Samalla puristan kullia sen juuresta. Sivelen napakoita pallejani, jotka ovat niin pulleat ja napakat kuin koskaan ennen. Ajattelen sillä hetkellä Tuulaa, kaunista peppua ja salaperäistä tuoksuvaa pillua sekä runsaita rintoja. Ajatella että saisin häneltä ne ihanat vaatekappaleet itselleni Voih... miten painaisin sen pehmeän mytyn kasvoilleni ja nauttisin siitä ihanasta tuoksuvasta vaatekappaleesta. Koskettaisin juuri sillä terskaani ja antaisin kullini ikään kuin maistaa ja nuuhkia naisen tuoksua, sen kiehtovan sukan jokaista sopukkaa. Ajattelen miltä suuri elimeni näyttäisi Tuulan sukan sisällä.

Kiihottava kihelmöinti varressa ja sammumaton syke kivespusseissa tuntuvat taivaallisilta. Siitin kuumana kädessä vaivun polvilleni. Enää en jaksa nautiskella hitaasti, vaan puristan elintäni voimakkaasti ja runkkaan sitä, niin nopeasti kuin pystyn.

Vihdoin saan ja alan tulla. Uteliaana, kuin ensimmäistä kertaa eläissäni, katselen siemensyöksyäni, joka on näkemisen ja kokemisen arvoinen. Nuoruuden kiimassa ruiskaukset lentävät hurjan kauas ja voimalla. Aluksi yksinäinen spermaryöpsähdys, jonka jälkeen pienenpieni tauko, sitten nopeaan tahtiin syöksyvät, tasaisesti roiskuavat pisarat, jotka kiiltävät huoneen himmeässä valossa. Koko vartaloni on yhtä sykkivää kalua, kun sperma lentää ja ruiskuaa lattialle. Vielä kerran pieni ruikkaus ja sitten vielä yksi, sitten pursuu vain pieni tilkka, joka jää terskan päähän roikkumaan ja kiiltämään. Tyydytettyäni itseni viimeiseen spermapisaraan, puristan turpeasta elimestäni ja pyyhkäisen terskan viimeiset tipat sormillani. Siiten nousen ylös ja odotan miten juuri niin kiimainen ja kova kulli alkaa hitaasti pehmentyä. Pian se roikkuu komeana ja tyydytettynä sepaluksestani. Otan palan paperia ja pyyhin viimeisen pisaran kullinikärjestä. Siivoustuokion jälkeen puuhailen totuttuja juttujani kotonani, kuin mitään koskaan ei olisi edes tapahtunut.

Tästä tapahtumasta on aikaa jo noin 20 vuotta, mutta muistan sen edelleen kuin eilisen päivän. Miten ihanaa olisi kokea se uudestaan ;)
 

Yhteistyössä