Naisentuoksu...

Olin 19 vuotias miehen alku. Vietin viimeisiä vuosiani kotonani perheen parissa. Kotona asuminen oli mielestäni melkoisen tylsää ja mieli teki jo omaan asuntoon. Kävin toistavuotta paikallista ammattikoulua ja olin juuri saanut ensimmäisen kesätyöpaikan paikallisesta kaupasta. Päivät kuluivat tavaroita nostellessa hyllyille ja vanhentuneiden poistamista. Kesä meni kivasti kavereiden kanssa liikkuessa ja viikonloppuisin kotona pyöriessä ja kaupungilla kavereiden kanssa hengaillessa.

Olin katsellut jo kuukausien ajan ihmisiä, jotka asuivat kerrostalossamme. Osa oli naapureitamme taikka jostain lähistöltä. Erityisesti olin huomannut naisen arviolta 50 + ikäisen, joka niin usein asteli arvokkaan näköisesti ikkunamme alitse kohden omaa asuntoaan. Minusta hänessä oli jotain arvokkaan kaunista ja seksikästäkin. Salaa ihalin hänen ulkonäköään. Sain tietääkin että hän työskenteli kaupunginviraston kansiliassa ja hänen nimensä oli Tuula. Töistä kotiin tullessaan hänellä oli usein tyylikäs tumma mekko ja hame, korkokenkineen ja tummine sukkineen. Hänellä oli usein aika sellainen tiukka ilme ja ajattelinkin hänen olevan sellainen vaikeasti lähestyttävä. Hän oli ulkomuodoltaan kaunis hieman pyöreäpeppuinen kotiäiti. Hänellä oli minusta kivan näyttävät ja pyöreä rinnat tai ainakin niin ajattelin haaveissani. Hänellä oli sellaiset tummanruskeat puolipitkät hiukset, viikonloppuisin usein ponnarilla tiukasti kiinnitettynä.

Usein iltaisin sängyssä haaveillessani hän asteli arvokkaasti, peppu keinahdellen puolelta toiselle kutsuvasti. Kerran häntä tervehdittyäni olin saanut vastaukseksi niin kauniiin hymyn, muistan sen aina. Miten usein olinkaan opetellut koskettamaan nuorta kulliani eri tavoin. Ja muutamina yksinäisinä iltoina nukkumaan mennessä olin nylkyttänyt peiton alla hoikkaa kulliani ja samalla ajatellut talomme Tuulaa. Niin monet kerrat hän oli pelkällä olemuksellaan saanut nuoren kullini kaareutumaan ja kasvamaan kivikovaksi.

Sitten eräänä lauantai päivänä, kun olin ruokapöydässä syömässä huomasin miten Tuula käveli ikkunani ohitse kantaen isoa sinistä pyykkikoria kohden kerrostalomme pyykki- ja varastorakennusta. En siinä vaiheessa kiinnittänyt asiaan sen enempää huomiota. Mutta jonkin ajan kuluttua äitini pyysi minulta palvelusta, että kävisin viemässätavaroita varastoomme. Pienen tyypillisen nurinan saattelemana otin laatikon ja suuntasin varastolle... Vastaani tulikin jo Tuula, joka oli palaamassa pyykkituvalta. Ujona miehenä tervehdin Tuulaa ja hän vastasi nyökkäämällä ja sanomalla hei... Ihana nainen ajattelelin... taisimpa tuntea tulvahduksen hänen parfyymistään, joka leijaili hänen perässään hetken.

Kun olin varasto ja pyykkituparakennuksessa en voinut olla huomaamatta pyykkituvan lattialla sinisen vaatekorin. Se oli juuri se jonka Tuula oli hetki sitten kantanut ikkunani ohitse. Nopeasti päättelin pyykkivuoroista, että Tuula just toi pyykkiään pestäväksi. Missä hän on nyt ? ajattelin. Vaikutti siltä, että olin ihan yksin rakennuksessa. Olin hetken ihan hiljaa, ikään kuin varmistaakseni, että todella olin yksin. Pieni kröhömmm.... ei vastausta.

Laatikko sylissäni katselin ympärilleni. Uteliaisuuteni nostipäätään ja päätin nopeasti vilkaista millaista pyykkiä Tuula olisi tuonut ja poistua nopeasti paikalta saman tien. Tuulan pyykit olivat järjestelty koriin siististi valko ja kirjopyykki omissa kasoissaan. Sitten huomasin pienemman vaatemytyn, jossa olikin jotain pienempää, ehkä jotain hepeniä taikka sukkia ajattelin. Tarkempi vilkaisu varmisti asian, ne ovat hänen käyttämiään tummia sukkahousuja ja sitten mustia liukaspintaisia pikkuhousuja. Heti ajattelin miten todellakin hänen asuun nämät sopivatkin, eihän mitään saisi pilkottaa vaaleanan tumman hameen alta. Siinä hetkessä, jokin asia kiinnosti kivasti.

Mieleeni tuli kielletty ajatus, ne on toisten ja ei saa katsoa saati edes ajatella niitä. Ei kuulu minulle ajattelin, ihan kuin joku sanoisi sisälläni, että poistu paikalta. Mitä Tuulakin ajattelisi jos saisi tietää miten minua kiinnostaa hänen likaiset vaatteet. Hän varmaan löisi minua, kertoisi vanhemmilleni. Mikä nolaus ajattelin. Niinpä poistuin pyykkituvasta ja kävin viemässä verhot verkkovarastoomme kiltisti, kuten äitini oli pyytänyt ja lukitsin varastomme oven kuten isäni oli minulle usein sanonut. Silti ajatus siitä Tuulan likavaatekorista ja sen sisältävästä vaate mytystä pyöri mielessäni. Olihan miehuuteni saavuttanut täydet mittansa ja halut välillä olivat todella kovat. Pelkkä aikuisen naisen tuoksu sai kaluni itsepintaisesti jäykistymään.

Palasin takaisin pyykkituvan kohdalle ja pysähdyin katsomaan ovelle. Ajattelin silloin, olen yksin täällä. Tuula voisi saapua paikalle milloin tahansa. Miksi en voisi käydä lähempäänä katsomassa ja lähteä pois jos joku tulee rakennukseen. Hetken epäröityäni rohkaisin mieleni ja astuin pyykkitupaan. Katsoin nopeasti molemmille puolilleni varmistuakseni, että olen yksin. Kyykistyin sinisen vaatekorin kohdalle ja katsoin niitä kiehtovalta tuntuvia lähes tuntemattoman ihmisen likavaatteita. Mietin vielä hetken.... tunsin sydämmeni sykkeen korvissa...ehkä nyt tai ei sitten koskaan. Katselin muitakin vaatteita ja siinä oli vain suoriahousuja, paitoja, lakanat, pyyhkeitä ja sitten se kaunis pienempi vaatemytty, jossa oli sukkahousuja. Varmaan 6 kpl pääosin kaikki tummia, ajattelin... Tuulan tietenkin. Olin jo nousemassa ylös, ajatuksena että lähden ennen kuin joku saapuu paikalle ja näkisi minut. Se olisi niin nöyryyttävää ja juttu lähtisi leviämään. Mutta ajatuksena pyöri voimakkaasti halu koskettaa sitä ihanaa sukkahousun pintaa. Miten se on ollut haaveilemani kauniin aikuisen naisen Tuulan jalkojen verhona. Hänen ihanat jalat ovat lämittäneet niitä useasti ja antaneet oman tuoksunsa niihin. Ihana halu ja kiihottuminen nosti päätään minussa, kun ajattelin asiaa. Ihan kuin nuori kiihkeäkalu kaareutuisi siinä hetkessä.

Otin sukkakangasta sormieni väliin ja tunnustelin sitä. Miten se tuntui silkkisen pehmeälle ja samalla liukkaalle ja niin ohutta ja sileää ajattelin. Väriltään ne olivat ruskeat ja hieman kiiltävätkin. En voinut olla huomaamatta miten kiihotuin siinä lyhyessä hetkessä. Nostin sukkahousuja ylös, jotta voisin nähdä tarkemmin millaiset ne ovatkaan. Ne olivat ryppyiset ja hieman rutussa. Hitaasti avautuivat kun nostin roikkumaan ne sormistani. Erotin niissa housuosan, jossa haarakiila ja molemmat lahkeet ja vahvikkeelliset varvasosat. Jalkaosat olivat selvästi tummemmat ja nuhruisemmat käytöstä ja hieman nukkaiset ja kuluneet. Pieni reikäkin varpaan kohdalla. Ajattelin miten ovat saattaneet hautua työpäivän aikana söpöjen varpaiden lomassa nahkaisissa korkkareissa.

Mielessä pyöri paljastumisen jännitys ja kasvava kiihottuminen, kun kädessäni olivat Tuulan tuoksuilla varustetut sukkahousut. En voinut olla ajattelematta miten Tuula kävelee töiden jälkeen peppu seksikkäästi keinahdellen puolelta toiselle. Miten nämät seksikkäät sukat verhoaa hänen jalkojaan, varpaitaan. Miten hän aamulla rullailee nämät ohuen ohuet sukat jalkaansa, heiluttelee varpaitaan, jotta sukka oikenee just oikein varpaiden verhoksi. Käsillään silittelee ja oikoo pohkeen ja reisien kohdat just oikein ja napakasti. Saati miten ilalla töiden jälkeen riisuu rullaten sukat jalastaan ja nostaa ne tuolin karmille hengähtämään. Mieleeni tuli hetki, jolloin sain paikallisbussissa seurata miten edessäni käytävän vierellä istuva rouva leikitteli korkkarillaan heiluttaen samalla jalkaansa toisen päällä. Silloinen rouva ei varmaan arvannutkaan miten pidin siitä katselusta salaisesti.

Ajattelin uskaltaisinko nuuhkaista niitä, ehkä edes hieman lahje osaa, ehkä hänen parfyymin tuoksua voisi olla ajattelin. Niinpä painoin sukkahousujen lahje osaa kasvoilleni. Ihana tuoksu.... Sekoitus hänen parfyymiä ehkä nahkaakin. Tai sittenkin sukan ominaistuoksu, jokatapauksessa vienosti sekoitus kaikkea. Tunsin miten sillähetkellä kullini kaareutui housuissani, kiihotuin selvästi. Nautin tilanteesta vaikka jännitys oli hurjan suuri.

Tunsin palavaa halua nuuhkaista myös vahvikkeellista varvas osaa, tunsin vahvaa halua tietää millaiselta aikuinen nainen tuoksuu sieltä. Hieman varomattomasti nuuhkaisin sitä osaa. Niistä tulvahti voimakkaasti varpaiden tuhma tuoksu. Mutta jotenkin pidin siitä paljon. Vielä toisen kerran... ihanaa... Haaveeni aikuiseen naiseen liittyvä vahva tuoksu vain kiehtoi minua enemmän. Pieni haaveideni maailmani päässäni pyörähti sillä hetkellä. Olinhan salaa katsellut niin usein muidenkin naisten jalkoja ja varpaitakin sukissa ja ilman, ajatellen miltä ne tuoksuisivat. Niissä oli jotain kielletyn kiehtoovaa. Vielä yksi nuuhkaisu, Samalla tunsin miten kaluni oli puuhailujeni lomassa kasvanut ja kovettunut niin kovaksi. En varmaan pääsisi edes ylös jos nopeasti pitäisi nousta.

Sitten päätin ottaa sormiini, pikkuhousut. Liukaspintaiset, niin ohuet ja kevyet. Ne avautuivat kuin itsestään värisevissä sormissani. Haarakiilassa näkyi miten Tuulan mehukaspillu oli antanut niille ainakin tuhat kosteaa suudelmaa päivän aikana. Painoin sen soman vaatekappaleen kasvoilleni ja nuuhkaisin uteliaana. Mikä ihana voimakas tuoksu... Kuin ikiaikainen vaistoni olisi herännyt jossain sisälläni. Sainhan juuri tuntea miltä aito nainen todella tuoksuu ja voin sanoa että se on hyvä tuoksu. Niin houkuttelevan kiimainen.... Jokin maailma sisälläni silloin mullistui.

Sitten asettelin vaatteet parhaani mukaan juuri samoin kuin ne olivat olleetkin. Nousin ylös ja poistuin ripeästi paikalta. Poistuin rakennuksesta ja mielessäni silloin pyöri helpotuksen tunne, etten paljastunut ja toisaalta huono omatunto kielletystä touhustani. MInkä luonnolleni mahdan ajattelin, ne tuoksut olivat paremmat kuin uskalsin ajatellakkaan.

jatkuu...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä