NAISET HOI! Pikaista apua naistenvaivaan

Hei, minulla loppui kuukautiset 5 päivää sitten ja ne alkoi todella oudosti. Yleensä minulla on todella kovat kivut ennen kuukautisia ja niitten aikana. No nytten kuukautiseni alkoi ilman minkäänlaista merkkiä ja kivut tuli vasta pari päivää alkamispäivän jälkeen. Kuukautiseni on säännölliset ja todella runsaat. Minulla ei ole ehkäisyä eikä raskaus ole mahdollinen. Nytten kuitenkin huoli, kun tosiaan 5 päivää sitten kuukautiset loppui. Toissapäivänä eli 3. päivä loppumisesta huomasin että minulla on molemmat munasarjat todella kipeät, ihan kuin alkaisi taas kuukautiset. Valkovuoto ollut todella runasta nämä 5 päivää. Tänään huomasin että minulla tulee kirkasta verta valkovuodon mukana ja munasarjat edelleen kipeät sekä alaselkä kipuilee ja munuaiset jomottavat. Huoleni on siis tuo edellinen lause. Ollut myös jo jonkin aikaa pidätysvaikeuksia ja välillä tuntuu että pissaan housuun, vaikka olisin just käynyt pissalla. Pissatessa ei kipua eikä kirvelyä. Ei kutinaa alapäässä. Osaako joku kertoa mistä johtuu tai onko joku kokenut samaa.
 
Nyt kuulostaa kyllä siltä, että olisi hyvä kerätä rohkeutta ja mennä käymään lääkärissä. Voisi olla esim. joku tulehdus, joka olisi hyvä nopeasti taltuttaa.
Kiitos vastauksesta, olen miettinyt kans lääkäriin menoa, oireet vaan pahenee ja tuntuu että yleiskunto on ihan nollassa. Jaksan just ja just vessaan kävellä ja sitten on pakko mennä makaamaan. Särkylääkettä en ole viittinyt ottaa jotta pystyn tarkkailemaan oireitani paremmin.
 

Yhteistyössä