Naiset! Muututteko väsyneenä ronskiksi tai miehekkääksi?

Kaipa mulla joku suvun adhd-geenin poikanen vaanii taustalla, kun väsymys paljastaa mun oikean luonteen.
...tai sit mulla on 2 puolta, virkeä+hillitty sekä väsynyt+ronski ja ne molemmat on osa mua.

Mutta siis. Tarpeeksi kun on univajetta kupolissa...
-istun miehekkäästi
-puhun karkeasti
-kaikki tapahtuu vauhdilla. Muksut vauhdilla nukkumaan, pyykit runnomalla koneeseen, miehelle tokaisen "sano nyt äkkiä asiasi, ei mulla oo tässä koko päivä aikaa"
-mies saa muutenkin kuulla ties mitä, "heräsin siihen kun sun r*nkkukännykkäs piippas taas yöllä että akku on tyhjä, lataa se joskus. "Tungenko sun p*rseeseesi poikittain nää Vartan paristot kun ne lojuu taas ruokapöydällä. "

Nii...onks muilla samaa. :cautious::oops:
Muutoin oon hyväntuulinen ja rauhallisen lempeä, oikeesti. Ja rakastan miestäni. Ja yritän puhua nätisti.
 
vierailija
Nii siis kuvailusi kuulosti ei niinkään ronskilta tai miehekkäältä - jotka voi olla myös hyviä juttuja - vaan kiukkuiselta, räyhäävältä muijalta, ja joo tunnistan itseni. Huudan pää punaisena jostain hyttysenpaskasta ja välillä isommastakin. Osansa saavat mies ja lapset. Lapsilta yleensä pyydän anteeksi jos kovasti rähjään, mieheltä en - koska sanomani asiat on useimmiten totta...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Joo mulla on samaa, se hommien nopeasti tekeminen johtuu kai lievästä väsymyksestä ja alkavasta vitutuksesta joka taas kumpuaa siitä mitä mies on tehnyt tai jättänyt(taas) tekemättä.. silloin ärsyyntyneenä tekee asioita nopeasti, tehokas olevinaan.. pyykit, tiskit jne.
Joskus olen sanonut että jos tämä (en edes enää muista mikä tavara se oli:oops:) ei tästä kohta häviä, käyn kaivamassa pihalle kuopan ja peittelen sen sinne.. :oops:
 
En muutu, muutun päinvastaseks, nauran herkemmin eikä sitä naurua saa loppumaan oikein millään kun aina purskahan uudestaan nauramaan tai sitten tulen itkuherkäksi esim. elokuvaa katellessa tai kirjaa lukiessa.
Aamulla taas välttelen kirkkaita valoja ja oon uninen törmäilijä ja haluaisin vaan kaivautua takas peiton alle tai olla halittavana:oops:
Virkistyn suhteellisen nopeesti kyllä aamuisin ja sitten kaikki on taas ihan yhtä auringonpaistetta ja minä sellanen pieni takkutukkainen ''päivänsäde'':barefoot:

Äijämusiikkia kyllä kuuntelen, siinä mun miehekkyys sitten taitaa ollakin...niin lasketaanko kiroilu miehekkääksi? Mun mielestä se vaan on kiroilua ja sitä teen suuttuessa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
En katselisi tuollaista perseilyä tai kuuntelisi moista teini-ikäisen vittuilua päivääkään. Äijäilevä nainen on oksettavuuden huippu.
No sitä mä mietin että miltä mun käytös näyttää miehelle päin...vaikka toisaalta, jos mies päivästä toiseen jättää tavaroitaan ja odottaa että ne saa olla keittiössä tai mä väsyneenä siivoan, niin on ansainnutkin kipakamman emännän sillä kertaa...

Enkä tarkoita että naisen pitäisi aina olla hempeä. Mut tuo äijämäisyys on tosiaan rumaa.
 
vierailija
Väsyneenä ihminen muuttuu kärsimättömäksi. Oman käytöksen ja omien tunteiden säätely on vaikeaa. Aivan normaalia väsyneen ihmisen käytöstä tuollainen karkeus mitä Echo kuvaili.

Olen vasta neliykmppisenä oppinut hyväksymään sen, että ilman unta ei pärjää. Sitä jotenkin selviytyy, mutta ei oikeasti elä mitenkään hyvää elämää. Nykyään nukun aina kun vain voin, koska yöunet on muuten tosi usein liian lyhyet. Jos en nuku, yritän lievittää väsymystä stimuloimalla itseäni syömisellä tai suuttumalla jostain mitättömän pienestä asiasta. Ei niistä ole mitään hyötyä, olen sitten vaan läskimpi ja vittumaisempi ihminen mutta silti ihan yhtä väsynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Minä taas väsyneenä lähden nukkumaan ja kuuntelen meditaatiomusiikkia eli tavallani sulkeudun ja kuvittelen osoittavani mieltä sivistyneesti.
Sitten taas, kun minua ottaa pattiin, niin alan puhua kuin murkut : "räppii", viutoa sormillani, näytellä tavaroita, jotka muiden pitää korjata. Hoen vaikka "vak juu, dount vak mii, teik tis, aut ov mii, shit..." ...
Ja uskokaa tai älkää, niin alkaa tapahtua.
 
Minä taas väsyneenä lähden nukkumaan ja kuuntelen meditaatiomusiikkia eli tavallani sulkeudun ja kuvittelen osoittavani mieltä sivistyneesti.
Sitten taas, kun minua ottaa pattiin, niin alan puhua kuin murkut : "räppii", viutoa sormillani, näytellä tavaroita, jotka muiden pitää korjata. Hoen vaikka "vak juu, dount vak mii, teik tis, aut ov mii, shit..." ...
Ja uskokaa tai älkää, niin alkaa tapahtua.
o_O
 
Sitten taas, kun minua ottaa pattiin, niin alan puhua kuin murkut : "räppii", viutoa sormillani, näytellä tavaroita, jotka muiden pitää korjata. Hoen vaikka "vak juu, dount vak mii, teik tis, aut ov mii, shit..." ...
Ja uskokaa tai älkää, niin alkaa tapahtua.
Joo ei tähän muuta voi sanoa kun :eek:

... ja naurattaa tuo ristiriita profiilikuvasi ja pimeänä räppäävän mutsin välillä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mä oon oma itteni en mä muutu. Mulla on porttareita ja mulla on kaupaanki porttari. Onneks se ei oo lidl muuten mä hajoisin. En mä tiedä oonks ollu väsyneempi mut ne jotka on antanu porttareita niin ne varmaan on ollu. Se oikeestaan selittäis aika paljon
 
Jos mahdollista niin entistä toopemmaks:notworthy:
Mulla voi mennä hyvin helposti senat sakasin, mä voin muuttua jopa hiljaseks tai sitten hekotan hervottomana tosi nuijille jutuille. Tai sitten oon vaan entistä herkempi, tunteellisempi.
 
Joo ei tähän muuta voi sanoa kun :eek:

... ja naurattaa tuo ristiriita profiilikuvasi ja pimeänä räppäävän mutsin välillä :LOL:
Karsee Yllätys ! - siitähän se voima juuri syntyy. Totaalinen stoppi, ja kaikilla katkeaa ajatusputki, kun yht´äkkii tulee räppii korvaan ja solkenaan tekstii amerikaks. Sormet napsahtelevat nenien eteen ja seuravaaksi jo osoittavat mukeja ja lautasia sohvareunalla, jotka selvästi ottavat räppärii pahasti aivoon.
Kun kokeilette kotona, muistakaa väliin paukuttaa molempien käsien etusormilla, tai etu-ja pikkusormella, samassa tahdissa nuppiinne.
Mutta ärsyttäväksi v....ksi kukaan ei voi sanoa, mutta sen verran selkeemämmin ja nopeammin porukkaan saa vauhtia, kun he vaan toivovat, että räppi loppuu.
 
Viimeksi muokattu:
Karsee Yllätys ! - siitähän se voima juuri syntyy. Totaalinen stoppi, ja kaikilla katkeaa ajatusputku, kun yht´äkkii tulee räppii korvaan ja solkenaan tekstii amerikaks. Sormet napsahtelevat nenien eteen ja seuravaaksi jo osoittavat mukeja ja lautasia sohvareunalla, jotka selvästi ottavat räppärii pahasti aivoon.
Kun kokeilette kotona, muistakaa väliin paukuttaa molempien käsien etusormilla, tai etu-ja pikkusormella, samassa tahdissa nuppiinne.
Mutta ärsyttäväksi v....ksi kukaan ei voi sanoa, mutta sen verran selkeemämmin ja nopeammin porukkaan saa vauhtia, kun he vaan toivovat, että räppi loppuu.
Pakko testata :D
 
Minä kuuntelen autossa usein bassoradiota, ja sieltä tule ajoittain suomalaista räppii. Tästä olen oppinut laulamaan räppii kotona myös suomeksi+amerikaks yhteen "mikäv..unlautanentääoon,kenenlautanen, kenenlautanen, pliiscomeon.. syätsävielätään, syätsävielä, syötsä, syötsä, syötsä?.. then go-on, clean this, cleans this..."
 
Minä kuuntelen autossa usein bassoradiota, ja sieltä tule ajoittain suomalaista räppii. Tästä olen oppinut laulamaan räppii kotona myös suomeksi+amerikaks yhteen "mikäv..unlautanentääoon,kenenlautanen, kenenlautanen, pliiscomeon.. syätsävielätään, syätsävielä, syötsä, syötsä, syötsä?.. then go-on, clean this, cleans this..."
:LOL: Sun lapset joutuu vielä terapiaan tuon johdosta....
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä