Naiset! Muututteko väsyneenä ronskiksi tai miehekkääksi?

vierailija
Tänään just aamulla huusin ja kiroilin bussi kuskille kun sulki oven mun perästä ja melkeen käsi lähti irti/ jäi oven väliin. Olin kyl ihan kuollu aamulla, mut ei se kuskikaan ihan hereil ollu kun uutta matkustajaakaan ei meinannu päästää sisään.Ärräpäitä lenteli ja muut luuli varmaan mua ihan seinä hulluks XD sellasta se elämä on välil kaikilla no worries.
 
:LOL: Sun lapset joutuu vielä terapiaan tuon johdosta....
He ovat jo isoja murkkuja ja ylimurkkuja kaikki, ja heistä tytöt jopa tanssivat samaan tahtiin lautasia kantaessaan. Omia heistä on yksi, ja muita tulokkaita kolme.
Lauloin omalleni lauluja jo pienestä saakka - heti jo kun tein vauvalle jumppaa : "Nyt Niisku-jumppaa, jumppaa, jumppaa.. osaa jumpata, pumpata, pumpata jaloillaan... " Mutta tietenkin silloin sävel oli muuta kuin räppiä.
 
vierailija
En muutu, muutun päinvastaseks, nauran herkemmin eikä sitä naurua saa loppumaan oikein millään kun aina purskahan uudestaan nauramaan tai sitten tulen itkuherkäksi esim. elokuvaa katellessa tai kirjaa lukiessa.
Aamulla taas välttelen kirkkaita valoja ja oon uninen törmäilijä ja haluaisin vaan kaivautua takas peiton alle tai olla halittavana:oops:
Virkistyn suhteellisen nopeesti kyllä aamuisin ja sitten kaikki on taas ihan yhtä auringonpaistetta ja minä sellanen pieni takkutukkainen ''päivänsäde'':barefoot:

Äijämusiikkia kyllä kuuntelen, siinä mun miehekkyys sitten taitaa ollakin...niin lasketaanko kiroilu miehekkääksi? Mun mielestä se vaan on kiroilua ja sitä teen suuttuessa.
Mikä susta on äijämusiikkia?
 
Mikä susta on äijämusiikkia?
Siis monet on sanoneet että esim. Judas Priestin musiikki olis äijämusiikkia...
.
Samoin kuulema esim. tämän tyylinen:
Tuossa nyt vaan pari esimerkkejä joista on tullut jopa ryppyotsaista ihmettelyä kun eivät kuulema ole ''tyypillistä naisten musiikkia'' ja emmä ainakaan ymmärrä miks ihmeessä eivät olis?o_O
 
vierailija
Kaipa mulla joku suvun adhd-geenin poikanen vaanii taustalla, kun väsymys paljastaa mun oikean luonteen.
...tai sit mulla on 2 puolta, virkeä+hillitty sekä väsynyt+ronski ja ne molemmat on osa mua.

Mutta siis. Tarpeeksi kun on univajetta kupolissa...
-istun miehekkäästi
-puhun karkeasti
-kaikki tapahtuu vauhdilla. Muksut vauhdilla nukkumaan, pyykit runnomalla koneeseen, miehelle tokaisen "sano nyt äkkiä asiasi, ei mulla oo tässä koko päivä aikaa"
-mies saa muutenkin kuulla ties mitä, "heräsin siihen kun sun r*nkkukännykkäs piippas taas yöllä että akku on tyhjä, lataa se joskus. "Tungenko sun p*rseeseesi poikittain nää Vartan paristot kun ne lojuu taas ruokapöydällä. "
Muutoin oon hyväntuulinen ja rauhallisen lempeä, oikeesti. Ja rakastan miestäni. Ja yritän puhua nätisti.
Minä kuullostan tuolta silloin kun on alkamassa menkat, siis 1-3 päivää aikasemmin. Väsyneenä minä olen enemmänki hälläväliä KUHAsaanukkua.
 
vierailija
Siis monet on sanoneet että esim. Judas Priestin musiikki olis äijämusiikkia...
.
Samoin kuulema esim. tämän tyylinen:
Tuossa nyt vaan pari esimerkkejä joista on tullut jopa ryppyotsaista ihmettelyä kun eivät kuulema ole ''tyypillistä naisten musiikkia'' ja emmä ainakaan ymmärrä miks ihmeessä eivät olis?o_O
Ahaa. Niin miksi ihmeessä ei olisi.. o_OMikäköhän on sitten tyypillistä naisten musiikkia..? Ja minäkin kuuntelen siis luultavasti tuota ns. äijämusiikkia: Iron maiden, Children of Bodom, Turmion Kätilöt..:eek::D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ahaa. Niin miksi ihmeessä ei olisi.. o_OMikäköhän on sitten tyypillistä naisten musiikkia..? Ja minäkin kuuntelen siis luultavasti tuota ns. äijämusiikkia: Iron maiden, Children of Bodom, Turmion Kätilöt..:eek::D
Iron Maiden, Dio, Rainbow, Accept, Iggy Pop, Wasp, Mötikät ym ja sitten taas saatan kuunnella läskibassomusiikkia myös....mm. nää edellä mainitut eivät kuulema ole naisten musiikkia, naisille sopii vain tämän tyylinen:
..eikä siinä mitään, kuuntelen myös tuollaista musiikkia, mutta en koko aikaa. Vähän nuorempana olis kuulema kuulunut asiaan kuunnella Britney Spearsia sun muita samansuuntasia mutku eivät napanneet...nykyään kuulema laura voutilaista (tykkään kahdesta sen biisusta sen verran, että sillon tällön voin niitä kuunnella..mutta en yleensä)..

Ohan se aika outoa, miten ihmiset laittaa musiikit johonkin ihme muottiin ja päättelevät sen perusteella kenen sitä sopii kuunnella ja kenen ei. *pohtii ja kuuntelee samalla Axelin ja Bonnien duettoa*
:love:
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Joo Dio ja Wasp ja Rainbow mullakin :love:. Nyt rupes soimaan päässä Wasp:in i wanna be somebody :LOL:
Heh.. joskus jumppa tms. biisinä toimii Britney Spearsin work b*tch :oops:
Kumma luokitella naisten ja miesten musiikki, mutta toisaalta olisi se kai outoa tavata mies joka kuuntelee Celine Dionia.. Ja joka ei ole homo.:unsure:
 
Tänään just aamulla huusin ja kiroilin bussi kuskille kun sulki oven mun perästä ja melkeen käsi lähti irti/ jäi oven väliin. Olin kyl ihan kuollu aamulla, mut ei se kuskikaan ihan hereil ollu kun uutta matkustajaakaan ei meinannu päästää sisään.Ärräpäitä lenteli ja muut luuli varmaan mua ihan seinä hulluks XD sellasta se elämä on välil kaikilla no worries.
2 väsynyttä. :)
 

Yhteistyössä