Naiset suuseksin saavana osapuolena

  • Viestiketjun aloittaja nuoriäiti89
  • Ensimmäinen viesti
en ennen tykännyt että mies tekee sitä,mutta nyt tykkään nykyisen mieheni kans

aivan on ihanaa,vaikka raskaana ollessani se oli ehkä vielä kivempaa..
ja meillä mies tekee sitä innoissaan vaikka puoli toistakin tuntia..
 
No meillä ei vaimo tykkää suuseksistä missään muodossa, joskus on kelvannut kyllä, nykyisin kuulemma vain yököttää koko homma. Ja tuo nimenomaan jos hänelle haluaisi antaa suuseksiä. No eipä silti ei hän sitä halua itsekkään antaa, mutta tähän en tiedä syyt, kun ei kerro, toteaa vain että ei halua. Itse tykkäisin suuseksistä molemmmin puolin, mutta ei käy niin ei käy....
 
Onhan se ihanaa suudella naista pilluun ja juoda sieltä nesteet suuhun.
Mikä on ihanaa kun tuntee kuinka nainen purkautuu suuhun yhdynnän jälkeen kun vielä hyväilee naista niin siinä on kaikki
Myös kultainen suiku on ihanaa
 
ob
Toki haisevaa/ryönästä vakoa on ikävä touhuta, mutta pikku pesu auttaa.

Ite tykkään ainakin näin miehenä imiä luutua mussulta. Tuntuu mukavalta kun saa toisen ihan hulluksi. Sitten onkin paikat jo mukavasti lämmenny.

Harmi vaan, ettei hän tykkää niin paljon suihinotosta. Saan kyllä jos kysyn, mutten jaksa enään ruinata, mielestä pitäisi tapahtua myös joskus ilman pyytelyäkin.
 
Ei anna ku ei tykkää, kyllä mulle kelpais. Ite se kyllä tykkäis että minä ottasin mutten ota vaikka välillä tekis mielenikin...toistaseks ei oo siltä herunu tällä taktiikalla mut ehkä joskus...
 
Bko
Itse tykkään naisen mausta ja siitä kun tuntee että se kiipeää kohta takaperin seinälle jos hiukan vielä yrittää lisää. En tiedä johtuuko se siitä että opin viheltämään jo alle kouluikäisenä, vai mistä, mutta saan suussa kirsikanvarren solmuu pelkällä kielellä ja se näyttäisi tuntuvan myös näissä touhuissa. Jos panohommista olen saanut kehuja niin tuosta suorastaan ylistystä. Ja, no, sitähän sitä haluaa tehdä missä on hyvä, ja sitten kun se vielä tekee niin hyvää sille toiselle.
 
vierailija
Rakastan olla nuoltavana. Ja kyllä mies sitä mielellään minulle antaa. Useamman kerran nuolee, välillä antaa kullia ja nuolee uudelleen. Välillä myös yllättää ensin nuolemalla kun käännyn kontilleni että saan takaapäin.
 
vierailija
Meillä vaimo pitää erikoisen paljon suuseksistä, aloitan sormi seksillä ja hyvän makuisella liukuvoiteella sitten kun pimppi alkaa kiihottumaan jatkan suuseksillä nuolen ja imen klitorista, kohta alkaa se tunteiden hetki, voimakas orgasmin tunne suorastaan ryntää ja saa valtaansa voi sitä huutoa ja kiljumista niin kauan kun imen ja nuolen pimpin herkkää kohtaa. Onneksi olemme nykyisin kahden omakotitalossa missä ei tarvi pidätellä orgasmin tuomia ääniä. Tämän jälkeen on minun vuoro usein vaimo masturpoi penistäni liukuvoiteen kera kunnes laukean voimakkaaseen siemensyöksyyn.
 

Yhteistyössä