Naispoliisilla aseenkäsittelyssä ongelmia - hyvä tuuri ettei kukaan kuollut

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo kumma juttu kun ei tajua, että naisia sorretaan ankarasti suomalaisen yhteiskunnan kaikilla tasoilla. Ei sitä miehenä voi tajuta miltä meistä naisista tuntuu, kun miehet eivät altistu sortorakenteille.
On kauhean vaikea elää kun miehiä aina sorretaan yhteiskunnan kaikilla tasoilla. Matriarkaaliset rakenteet lyövät aina miehiä päähän, miten näin voi elää. Sitten vielä naispoliisit, naislääkärit, naispresidentit, ne vievät meiltä oikeilta luomistyön huipuilta sen viimeisenkin linnakkeen, mutta heitä pitäisi ymmärtää. Sorrumme matriarkaalisen ylivallan alle, olemme sorrettuja mutta kukaan ei kuule tukahdetettuja tuskanhuutojamme. Mitä voimme enää tehdä.
 
vierailija
Miten tuon matriarkaaliseen sortorakenteeseen miehiä kohtaan voi puuttua tulematta kourituksi ja hyväksikäytetyksi.
Haluan maistaa oranssin biljonäärin mikromaista kihtimunaa olematta tekemisissä naisten kanssa, tuosta mä imisin himoamaani miesenergiaa, tuntisin superisen sykkeen patriarkaalisissa testikaaleissani. Kun Donald laskisi siemensä muhun, mä nousisin matriarkaalisen sorron tuhkasta kuin maskuulinen Feeniks Arizonasta.
Kukaan ei enää huorittelisi mua koska olen mies.
 
vierailija
Miesvähemmistöt (esimerkiksi miesterveydenhoitaja) saavat kaikenlaisia ennakkoluuloja osakseen, mutta tämä ei voisi feministejä vähempää kiinnostaa. Feministit kun ovat naisten ylivallan asialla.
 
Toinen aisankannattaja!
Kuinkas minä asiaan liityn?

No tossa on ollu huolimatonta aseenkäsittelyä, se on myönnetty, siitä on sakot annettu ja työnantaja on määrännyt uuteen aseenkäsittelykokeeseen. Onneksi ei käynyt pahemmin.
Mulla on semmoinen kutina, että kyseinen poliisi jatkossa huolehtii asiasta huomattavasti paremmin kuin semmoinen jolle ei vastaavaa ole käynyt.
 
Lakimies ja palomies... siinä on feministien mielestä ongelma, koska puhutaan miehistä. Kyllähän nainenkin voi noita olla. Mutta kun puhutaan naispoliisista, niin sekin on ongelma. Ei saa erikseen terävöittää sukupuolta, koska täysin samanlainen ihminen on mies sekä nainen. Mutta yrityksen hallituksiin ja miksei muuallekin pitää silti saada naiskiintiöt, sillä tässä yhteydessä sukupuoli pitääkin taas nostaa erottavaksi tekijäksi. Miehet ja naiset ovat erilaisia ja molempia tarvitaankin.

Feminismi. Tuo yksi pähkähulluimmista ja itse itseään kumoavimmista aatteista :D
 
vierailija
Lakimies ja palomies... siinä on feministien mielestä ongelma, koska puhutaan miehistä. Kyllähän nainenkin voi noita olla. Mutta kun puhutaan naispoliisista, niin sekin on ongelma. Ei saa erikseen terävöittää sukupuolta, koska täysin samanlainen ihminen on mies sekä nainen. Mutta yrityksen hallituksiin ja miksei muuallekin pitää silti saada naiskiintiöt, sillä tässä yhteydessä sukupuoli pitääkin taas nostaa erottavaksi tekijäksi. Miehet ja naiset ovat erilaisia ja molempia tarvitaankin.

Feminismi. Tuo yksi pähkähulluimmista ja itse itseään kumoavimmista aatteista :D
(y)
 

Yhteistyössä