Nakuileva lapsi kylässä!?

  • Viestiketjun aloittaja Lapset on ihania
  • Ensimmäinen viesti
Lapset on ihania
Mitäs mieltä olisitte tästä: Mun hyvän ystäväni lapsi (2v9kk) tykkää olla kotosalla vallan nakuna. Pottailukin sujuu helpommin kun ei ole vaatteita tiellä. On siis joka tilanteessa nakuna,myös ulkona. Repii heti kaikki vaatteet pois jos yrittää pukea. No,se on heidän koti ja saavat tehdä niinkuin lystäävät. Mutta kun poika oli nakuna meilläkin! Siitä en oikein pitänyt...varsinkaan kun oli pylly paljaana meidän lasten sängyssä,kahvipöydässä ja joka paikassa. Mutta kun ei millään ilkeisi sanoa,että laitat kyllä vaatteet päälle.. Että kuinka te muut suhtautuisitte??
 
8r8r
Noh, lapset on lapsia. Monella lapsella on tuollainen vaihe, että kaikki vaatteet lentää pois aina kun silmä välttää. Ei minua alaston pikkulapsi haittaa vähääkään.
Se on sitten eri asia, jos aikuinen ihminen tulisi paljaalla persauksella meidän sohvallemme istuskelemaan. :D
 
Joku raja
Meille ei nakuileva lapsi olisi missään nimessä tervetullut! Meillä ei lapset nakuina juoksentele kotona eikä juoksentele myös muidenkaan lapset!! Ja käsien pesusta olen myös erityisen tarkka, vieraat lapset joutuvat meillä ennen pöytään tulemista käsipesulle:
 
Keijumetsän Lilja
Jos et tykkää, niin älä salli. Kerro vaikka silleen, että tämä on teidän koti ja täällä tehdään asiat tällä tavalla.

Vaikea tietysti sanoa, kun ei meidän poika vielä lähelläkään tuota ikää, mutta näin minä asian näkisin.
 
Mitäs mieltä olisitte tästä: Mun hyvän ystäväni lapsi (2v9kk) tykkää olla kotosalla vallan nakuna. Pottailukin sujuu helpommin kun ei ole vaatteita tiellä. On siis joka tilanteessa nakuna,myös ulkona. Repii heti kaikki vaatteet pois jos yrittää pukea. No,se on heidän koti ja saavat tehdä niinkuin lystäävät. Mutta kun poika oli nakuna meilläkin! Siitä en oikein pitänyt...varsinkaan kun oli pylly paljaana meidän lasten sängyssä,kahvipöydässä ja joka paikassa. Mutta kun ei millään ilkeisi sanoa,että laitat kyllä vaatteet päälle.. Että kuinka te muut suhtautuisitte??
Voisit sanoo kiltisti että kivaa kun kävitte mielelläni haluaisin seuraavan kerran kun tuutte kylään että lapsellasi olisi pikasen enemmän vaatteita päällä ainakin alushousut
 
vierailija
Jos sill on asperger tms autistinen juttu piilevänä omalla muksull oli silleen ei sietäny niin mitään vaatetta ja lopulta yks sukulainen tokas menkääs asperger testeihi ja sehän diagnoosi sit saatiinkin ja vaatteet pysyy nyt aika hyvin päällä kunhan on keveitä ja saumat lähes olemattomia toppavaatteet edelleen ongelma yms.
 

Yhteistyössä