NaturaMed Pharman matka Espanjaan.

  • Viestiketjun aloittaja ieras
  • Ensimmäinen viesti
fffff
taitaa olla ne hotellit vähän kaupunkien ulkopuolella ja myyvät sitten niitä retkiä, joille on helppo lähteä mukaan, mutta maksavat tietenkin jonkun verran.
oisko enenmmän vanhempia naisihmisiä noilla matkoilla? kuulemma ollut ihan kivaa kuitenkin ja siistit hotellit.
 
varttunut
Sain saman kirjeen tänään. Revin sen ja tuhosin perusteellisesti. Mikään ei ole ilmaista, ei koskaan.

Kerran tuosta firmasta tilasin jonkin ilmaisen näytepakkauksen jostain vitamiineista. Sitten alkoi tulemaan kuukausittain uutta ja laskun kanssa. Oli kova työ saada lähetykset loppumaan ja sanouduin irti koko postituslistalta. Mutta sinnikkäästi ne vielä jotain mainoksia lähettävät. En noteeraa niitä.
 
mä myös
Olen käynyt kolmesti näillä matkoilla, ja tosi hyvin on kaikki järjestelyt hoidettu, hyviä hotelleja, loistavat aamupalat, ja retket kivoja. Joskus olen jättänyt joitakin retkiä väliin, mutta jokaisella matkalla olen jollakin retkellä ollut. Aion kyllä lähteä tännekin matkalle, kustannuksia on yleensä tullut jonkun kympin verran, joten melkoisen edullisesti pääsee matkalle
 
matkalla ollut
Hotelli on pikkukylässä, n. 1,5 tunnun ajomatkanpäässä Barcelonasta. Retket tosi kalliita. Jos et osta koko retkipakettia maksat yhdestä retkestä 135 e, oppaat ei juuri kerro mitään. Ainut asia josta huolehtivat, että SINÄ varmasti tulet sovittuun paikkaan juuri ajallaan, vaikka heillä ei kaikki menekkään ok. Lentoajat muuttuivat, vain tekstari edellisenä päivänä, paluu aikastui myös. 4 yön matkalla ei todellakaan oltu neljää yötä hotelissa.
 
"pekka"
Ainahan reissussa rahaa menee . kallita oli retket . monetki kävi omilla retkillään esim junalla , ne oli halapoja . hotelli matkakotitasoa ei 5tähen . Olen silti harkinnu lähtee barseloonaan nyt keväällä ! mutta niille retkille enn lähe , noehkä viinitilalle ;)
 

Yhteistyössä