naurettavia jotkut ihmiset :o

  • Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti
Mä muuten kävin eilen, ehkä hiukan paniikissa (!), useammassa kaupassa, mutta tuulettimet oli kaikkialta loppu.

Oma tuuletin nimittäin hajosi, varmaan ylikuumeni. Onneksi saatiin naapurilta lainaan. Oli kamala puoli päivää ilman liikkuva ilmaa kotona. Jotta ymmärrän ihmisiä, jotka ostavat nyt tuulettimen kotiinsa, me ollaan tarvittu kyllä edellisinäkin kesinä, viime kesänä tosin hyvin vähän.
 
Hoitsutar
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsutar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hitaat syö nopeet. Jäikö ap ilman?? :D
Edelleenkin omistan vuosia vanhan tuulettimen jolla pärjään ihan hyvin jos tuuletinta tarviin. Ja edelleen se läpiveto on kaikista paras.

Palstalogiikalla ajateltuna ihminen ei voi olla huvittunut mistään olematta katkera?
läpivedosta ei kauheasti ole hyötyä näillä helteillä.ilma seisoo ulkona ja asteita on yli 30.
kyllä meillä tänäänki varsin hyvin auttoi ku hiemanki tuulee :)
Niin, että kun teillä niin kyllä muillakin. Kuten jo kirjoitin tuonne ylemmäs niin ei auta mun työpaikalla läpiveto.
Ostatko sinä työpaikkasi tuulettimet? vai miksi noin vedit herneitä nenään?
Kun ap ei tajua mitään. Kun heillä noin niin sitten pitää muillakin olla. Idiootti muija.
 
ap
Hauska nähdä miten tämä kolahti moneen ihmiseen :D

tuulettimessahan ei sinällään ole mitään pahaa. Jos kuumuus on sulattanu teidän aivonne, niin mun pointti oli siinä että huvittaa se, miten ihmiset rynnii paniikinomaisesti kauppaan niitä haalimaan.

Sama ilmiö oli sillo ku lakko sulki kaupat muutamaksi päiväksi niin ihmiset rynnii paniikissa kauppoihin hakemaan ylenpalttisesti ruokaa..
 
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsutar:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsutar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hitaat syö nopeet. Jäikö ap ilman?? :D
Edelleenkin omistan vuosia vanhan tuulettimen jolla pärjään ihan hyvin jos tuuletinta tarviin. Ja edelleen se läpiveto on kaikista paras.

Palstalogiikalla ajateltuna ihminen ei voi olla huvittunut mistään olematta katkera?
läpivedosta ei kauheasti ole hyötyä näillä helteillä.ilma seisoo ulkona ja asteita on yli 30.
kyllä meillä tänäänki varsin hyvin auttoi ku hiemanki tuulee :)
Niin, että kun teillä niin kyllä muillakin. Kuten jo kirjoitin tuonne ylemmäs niin ei auta mun työpaikalla läpiveto.
Ostatko sinä työpaikkasi tuulettimet? vai miksi noin vedit herneitä nenään?
Kun ap ei tajua mitään. Kun heillä noin niin sitten pitää muillakin olla. Idiootti muija.
Se on surullista miten kuumuus tekee ihmiset vihaiseksi :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsutar:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Se on surullista miten kuumuus tekee ihmiset vihaiseksi :(
Mut tekee vihaiseksi ap:n kaltaiset tyhmät ihmiset.
Ota ihan rauhallisesti. Miten pärjäät hoitajan työssä noin heikkohermoisena?

Ei varmaankaan ole mun vikani jos töissä on kuuma? Silloin tuulettimet on hyvä juttu. Kuka on muuta väittänytkään. Jos sä kerran olet paniikissa käynyt ostamassa työpaikallesi tuulettimia niin suo anteeksi jos aloitukseni noin pahasti sinua loukkasi :eek:
 
Hoitsutar
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsutar:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Se on surullista miten kuumuus tekee ihmiset vihaiseksi :(
Mut tekee vihaiseksi ap:n kaltaiset tyhmät ihmiset.
Ota ihan rauhallisesti. Miten pärjäät hoitajan työssä noin heikkohermoisena?

Ei varmaankaan ole mun vikani jos töissä on kuuma? Silloin tuulettimet on hyvä juttu. Kuka on muuta väittänytkään. Jos sä kerran olet paniikissa käynyt ostamassa työpaikallesi tuulettimia niin suo anteeksi jos aloitukseni noin pahasti sinua loukkasi :eek:
Mä pärjään työssäni vallan mainiosti koska dementoituneet vanhukset ovat paljon mukavampaa seuraa kuin sä.

En mä ole työpaikalleni tuulettimia ostanut. Mistä ihmeestä sellaista päättelit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hauska nähdä miten tämä kolahti moneen ihmiseen :D

tuulettimessahan ei sinällään ole mitään pahaa. Jos kuumuus on sulattanu teidän aivonne, niin mun pointti oli siinä että huvittaa se, miten ihmiset rynnii paniikinomaisesti kauppaan niitä haalimaan.

Sama ilmiö oli sillo ku lakko sulki kaupat muutamaksi päiväksi niin ihmiset rynnii paniikissa kauppoihin hakemaan ylenpalttisesti ruokaa..
Ihan eri ilmiö. Mulla hajosi tuuletin ja tarvitsin uuden - en haalinut varastoon. Harmitti toki, ettei yhtään ollut jäljellä.
 
vieras
Mun mielestä ei ole huvittavaa vaan ihan ymmärrettävää. Kun on tuskaiset oltavat niin sitä haluaa oloaan helpottaa ja kun apua on vain hyvin rajoitetusti saatavilla niin tottahan se menee sellaiseksi epätoivoiseksi rynnimiseksi :/ Mulla ei ole minkäänlaista tuuletinta, mutta en jaksa rynniä yhtään mihinkään, kun olen luopunut toivosta saada tuuletin jo.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsutar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsutar:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Se on surullista miten kuumuus tekee ihmiset vihaiseksi :(
Mut tekee vihaiseksi ap:n kaltaiset tyhmät ihmiset.
Ota ihan rauhallisesti. Miten pärjäät hoitajan työssä noin heikkohermoisena?

Ei varmaankaan ole mun vikani jos töissä on kuuma? Silloin tuulettimet on hyvä juttu. Kuka on muuta väittänytkään. Jos sä kerran olet paniikissa käynyt ostamassa työpaikallesi tuulettimia niin suo anteeksi jos aloitukseni noin pahasti sinua loukkasi :eek:
Mä pärjään työssäni vallan mainiosti koska dementoituneet vanhukset ovat paljon mukavampaa seuraa kuin sä.

En mä ole työpaikalleni tuulettimia ostanut. Mistä ihmeestä sellaista päättelit?
voisitko sitten kertoa mikä sua noin risoo?

Mua huvittaa myös se, että jotkut ottaa palstailun noin vakavasti. Jos sä et kerran ole tuulettimia käynyt ostamassa niin en tajua miten tää aloitus sut noin vihaiseks sai.
 

Yhteistyössä