Navan teippaaminen piiloon matkapahoinvoinnin estoon

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Siis mitä ja milleen?
Kuulostaa kamalalta, mutta silti...

Ryttää napa tavallaan ihopoimuun venyttämällä nahkaa navan ylä- ja alpuolelta. Napa menee siis piiloon, Teippaa laastari tiukasti päälle siten ,että napa jää piiloon ihopoimuun ja laastari pitää sen poimun kiinni. Oksentaminen loppuu heti. Merisairauteen toimii myös. Perustuu akupisteeseen.

Mä nauroin ääneen, kun tästä huuhaasta kuulin. :D En naura enää. :/ Se nimittäin toimii jostain syytä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Siis mitä ja milleen?
Merisairauteen toimii myös. Perustuu akupisteeseen.

Mä nauroin ääneen, kun tästä huuhaasta kuulin. :D En naura enää. :/ Se nimittäin toimii jostain syytä.
Minä luin että mielisairauteen toimii myös :D
No hyvä tulee sekin sitten hoidettua samalla :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Siis mitä ja milleen?
Merisairauteen toimii myös. Perustuu akupisteeseen.

Mä nauroin ääneen, kun tästä huuhaasta kuulin. :D En naura enää. :/ Se nimittäin toimii jostain syytä.
Minä luin että mielisairauteen toimii myös :D
:D Samoin suonikohjuihin, paskaan anoppiin ja yskäänkin. :D :D Eikun oikeasti, kokeilkaa. Jos siis matkat on ongelma. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Oikeasti, varo vaan mä tulen tuon vielä testaamaan, oli tämä sitten huuhaata tai ei. Olen nimittäin ikäni kärsinyt matkapahoinvoinnista.
Kokeile ihmeessä. Minä kärsin myös. Linja-autossa en voinut edes kuvitella matkustavani. Nyt voin. :) Ja tule kertomaan sitten tänne. Helpottaa huomattavasti elämää.
 

Yhteistyössä