Neljännen kuumeilijat!!!

Jänskättää sun puolesta Snowmamma! Ei ole oireita täälläkään (vielä), tosin niin kiireistä, etten paljon ole kuulostellutkaan. Vaikka kyllä ne oireet yleensä ihan kuulostelemattakin iskee päälle. :ROFLMAO: Maanantaina sitten...
 
Täällä ollu luovutusolo ja vielä kun meille iski toisen kerran vatsatauti ja tällä viikolla pitäis olla aktiivinen tuolla sängynkin puolella, ei taida olla minkäänlaista toivetta tältä kierrolta jos tauti jatkuu vaan.
Ovis pitäis olla perjantaina-lauantaina.
En oo edes uusia tikkuja ostellu, ei näytä tärppiä tulevan testailusta huolimatta.
 
Menkat alkoi ja aloin syömään taas pillereitä. Jotenkin tuntui että nyt tarvii keskittyä näihin kolmeen muksuun jotka jo on, ja työelämään sekä sen tuomiin muutoksiin. Antaa pölyn hieman laskeutua ja katsellaan loppuvuodesta uudestaan :)
 
Hei.
Mitä tänne kuuluu? Tämä palsta näyttää hiljenneen kokonaan.
Mutta päivitämpä nyt tänne, huomenna pitäis alkaa uusi kierto ja henkisesti valmistaudun ettei menis koko viikkoa synkistellessä.
 
Heippa! Aikamoista pyöritystä on ollut tämä kevät! Kiireitä enemmän kuin tarpeeksi ja sitten tosiaan (toisessa ryhmässä kirjoitinkin) ilmeisesti ovis aiheutti tässä kierrossa niin käsittämättömän kivun, että varasin ajan gynelle. Tutkittiin ja ultrattiin, käynti toi kyllä mielenrauhaa, kropan pitäisi toimia kuten pitääkin, mutta jos kesän jälkeen en ole raskaana, voidaan sitten ottaa verikokeita ja tarvittaessa aloittaa jotain lääkitystä. Vatsaontelon tähystykseen sain lähetteen, sillä hurjat kivut (menkat ja nyt ovis) kaipaavat yhä selvittämistä. Nämä kivut ovat olleet tätä luokkaa vasta parina viime vuonna. Nyt ekaa kertaa oviskivut tällaiset ja pelottaa kyllä, jos tulee olemaan jatkossakin, ei meinaan kyllä seksi ollut mielessä vaan sairaala!:ROFLMAO:

@Kath kyllä mä kuitenkin sulle peukkuja pidän! ;) Ja olisi kiva, jos löytyisi enemmänkin väkeä tähän ryhmään! :)Jotenkin on aika hiljaista ollut kaikkialla! Tai ainakin kaikissa ryhmissä, missä itse pyörin. Ehkä kevät saa ihmiset ulos ja liikkeelle, mikä tietysti on vain ja ainoastaan hyvä! Meillä on ollut niin lämmintä, että vapunpäivänä oli aivan ihanaa päästä pihatöihin! Sellainen tekeminen rentouttaa. :)
 
Ompa kummallista jos ovis kivut on noin pahoja:eek:
Mutta hyvä että pääset tutkimuksiin ja selviäis mistä kiikastaa.
Nyt tänään on välillä ollu niin viiltäviä vatsakipuja ja jomotusta että sieltähän ne menkat on tulossao_O
Eli tänään 27/27, vaihtunee kp 1 minä hetkenä hyvänsä. Yk 5 km jälkeen, tuntuu että ikuisuus.....
Ajattelin aloittaa parin vuoden hiljaiselon jälkeen salilla käynnin ja odotan jo että millon nuo maastopolut sulais niin pääsis sinne lenkille/pyöräilemään.
Nyt kuukauden ajan ollaan sairastettu jos jonkinlaista tautia niin menny ihan ollessa.
Toivottavasti meille molemmille kesä tois plussat, pidetään peukkuja(y)
 
Kai nuo prisman halvat testit on ihan luotettavia...?
Kaksi viivaa, toinen vaan tosi haalee joten testailen aamupissasta toisen.
Nyt alko ennemminkin pelottaa kuin että hihkuisin onnesta, olen kyllä tosi onnellinen siitä että meillä sentään tärppäs, ehkä...

Sain ohjeet km jälkeen että jos tärppää niin soittelen lääkärille ja pääsen varhais ultraan ja toivottavasti ne pystyy tekemään edes jotain ettei tarvii kokea enää samaa.
Mutta päivittelen vielä huomenna...
 
  • Tykkää
Reactions: EneriK
Liityn ketjuun. Tosin niin varhaisessa vaiheessa, että olen vasta ottanut asian esiin mieheni kanssa sen pidemmälle keskustelematta (toistaiseksi). Minulla on kierukka, joka sekin pitäisi poistaa.

Tähän asti mieheni ei ole ollut aktiivinen lasten haluaja, vaan sallinut niiden tulla. Kolmatta piti jo anella, ja neljännelle on aiemmin tullut häneltä kielto.

Meillä on kolme energistä poikaa ja saattaa olla, että ainakin yksi heistä saisi jonkinlaisen neurologisen diagnoosin tulevaisuudessa. Kaksi kertaa on jo tutkittu, mutta pantu joko nuoren iän piikkiin tai jäänyt normaalin rajamaille. Arki on välillä kuormittavaa, mutta nyt kuopuksen ollessa jo 3,5-vuotias on elämä ison askeleen verran helpompaa kuin aiemmin.

Uudet sisarusrattaat on ja juuri tein tilauksen monta vuotta kaihoamalleni pyöränperäkärrylle, joten olisi järkevää lisätä niiden käyttöikää yhden lapsen verran. :D
 
Tervetuloa joukkoon @EneriK ! Mukava saada tänne uusi kuumeilija, sillä ei meitä täällä montaa ole. ;) Ja vähenee vaan, jos nyt @Kath siirtyykin odottajiin, hihhih! :ROFLMAO: Vaan siis ihan mielettömän ihanaa, jos siirryt!! Onnittelut plussasta ja todella pidän peukkuja, että se vahvistuu! :love:(y) Tosi hyvä, että sulla on lupaus lähetteestä varhaisultraan, pidä vaan kiinni että pääset sinne.
 
Tervetuloa EneriK!

Eipä vielä tänäänkään oo vahvistunu, mutta kyllä siinä selvästi toinen viiva kuitenki on vaikkakin haalea.
Taidan nyt olla testailematta enää ja katellaan loppu viikosta. Mieskin jo pyörittelee päätään kun testailen kun hänen mielestä se on selvä positiivinen.
Nyt on neljättä päivää menkat myöhässä niin kyllähän se kuitenki kertoo jotain.
En vielä siirry mihinkään, pakko mun on saada eka kunnon viiva :whistle::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Hannah4
Mua nyt vaivaa ja stressaa se kun testit näytti niin haaleeta viivaa, todella haalea vaaleanpunaineno_O
Voiko se nyt sitte merkata jotain, kohdun ulkoista tai km??
Oon aina ennen saanu tosi vahvat plussat joten siks oon niin epävarma(n)
Yritän odottaa äitien päivään ja tehä sitten vielä kerran. Pitäishän sen jo sitten näkyä vahvempana??
 
En osaa sanoa @Kath ! Kyllähän sen viivan pitäisi vahvistua, mutta tuskin haalea viiva tarkoittaa välttämättä sitä, että olisi jotain vialla. Testaa jollain toisen merkin testillä viikonloppuna? Pitäisihän sitten jo selvä viiva näkyä, kun hormonitasot nousevat. Ja jos on epävarma olo niin älä epäröi mennä verikokeisiin ja parin viikon päästä alkuraskauden ultraan. (y)
 
No nyt tuli niin selvä viiva melkein heti niin ei kyllä enää epäilytä.
Siirryn varovasti tuonne tammikuisiin, mutta eipä tässä vielä kannata kovin tuuletella.
Pääsis sinne varhaisultraan josko siellä sais lääkärin ajatuksista jotain kiinni että meinaako ne tehdä mitään vai pitääkö tässä jännittää sinne puoleen väliin asti että onko meillä mahiksia saada vauva syliin asti.

Paljon plussatuulia tänne(y)
 
Hei!

Uusi kuumeilija ilmottautuu mukaan :) Meillä on uusioperhe jossa yhteensä 5 lasta :D Mulla siis 3 ja miehellä 2 ja tämä olisi ensimmäinen yhteinen :love:

Puheissa vauva on ollut jo kauan , mutta kierukka on vielä ollut toistaiseksi paikallaan, nyt olisi siis suunnitelmissa käydä poistattamassa se, sitten kun uskaltaa :D

Mun edellisestä raskaudesta tulee jo 7 vuotta...joten tuntuu lähes ensikertalaiselta...

Kuinka monta kuumeilijaa täällä on?
 
Hei!

Puheissa vauva on ollut jo kauan , mutta kierukka on vielä ollut toistaiseksi paikallaan, nyt olisi siis suunnitelmissa käydä poistattamassa se, sitten kun uskaltaa :D
Tervetuloa!

Kävin tänään kierukanpoistossa. Odotin aikaani alle 10 min. ja silti aloin panikoida. Poiston jälkeen pyysinkin ehkäisyrengasreseptin siltä varalta, että alan jänistää. :D
 
Missä vaiheessa kiertoa poistatit?

Onko parempi poistaa alku/ vai loppu kierrosta?
Minulla ei varsinaisia kuukautisia ole ollut muutamaan vuoteen. Varsinainen poisto sujui nopeasti ja helposti, vaikka ei ollutkaan esim. kuukautisia. Langat vain oli leikattu lyhyeksi, joten niitä erikoislääkäri joutui hieman metsästämään ja se tuntui epämukavalta.

Tyhjennysvuodon sanottiin alkavan 3-4 vk päästä, ja monella on oikeasti alkanut 2-2,5 vk päästä joten ihmettelen kyllä kovasti tänään alkanutta vuotoa.
 
Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan. Mulla on kolme lasta 2 poikaa ja tyttö. Neljättä olen kuumeillut jo jonkin aikaa. Loppuvuodesta saan ehkä luvan alkaa yrittää. Mulla kilpirauhassairaus ja arvot tällä hetkellä mitä sattuu. Heti kun arvot kohdillaan alkaa yritys..:)
 

Yhteistyössä