Nenä tukossa aina aamulla. Ja joka paikkaa turvottaa. Ideoita miksi?

Liiat hiilihydraatit. (Mulla ainaki saattaa vetää nenää tukkoon..) Ja nehän ihan yleisesti turvottaa + pistää väsyttämään, suorastaan nukahtelemaan iltapäivällä varsinkin kohta aterian jälkeen.
 
Myönnän että peittoa en koskaan. Mutta se on aika uusi. Tyynyjä en pese. Vaihdan ne uusiin. Uusi tyyny ostettu maaliskuussa, ja peitto siis vielä semmonen 220 x 240 kokoinen. Minne koneeseen semmonen ees mahtuu?
 
äiti neljälle
Täytyy sanoa, että minä pesen peitot ja tyynyt väh.neljä kertaa vuodessa ja patjansuojuksetkin myös. Petivaatteet pitää myös pestä 60 asteessa että ne punkit kuolee. Pidemmän päälle altistuessa punkeille, tulee ihottumaa, joka alkaa mm. suihkussa kutista ja näppylät on sellasia pieniä erittäin kutiavia...
 
jes
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Liiat hiilihydraatit. (Mulla ainaki saattaa vetää nenää tukkoon..) Ja nehän ihan yleisesti turvottaa + pistää väsyttämään, suorastaan nukahtelemaan iltapäivällä varsinkin kohta aterian jälkeen.
Peesi. Tätä kannattaa miettiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:
mulla ainakin allergiat aiheuttaa juuri tuollaisia vaivoja :/
Minullakin näin. Ap, sinä ja kaikki samassa sängyssä nukkuvat illalla suihkun ja hiustenpesun kautta nukkumaan. Jos on siitepölyallergiaan, niin tuon jälkeen pitäisi olla aamulla vähän parempi olo.

Eikö muuten pölypunkit ole kuolleet sukupuuttoon? Siitä oli paljonkin juttua viime vuoden puolella.
 
fluemieneism
A hedge finance regularly dollars through numerous individuals or maybe organizations and also invests your money straight into several fiscal devices and also cars. Moreover, simply distinct kinds of traders tend to be allowed to take part in the particular account. Typically, shareholders have to be "high-net really worth individuals" while identified because of the SEC. Hedge cash are similar to shared money in that a number of traders share resources to get to be a solitary profile; on the other hand, hedge finances have an overabundance of mobility in their purchase selections, such as having quick positions, profiting their particular jobs, investing complex offshoot musical instruments, along with buying aspect storage compartments. prentice capital management 3. Retail outlet range: There are numerous things available for you personally online. Assess the values and also the USP's with the accessible goods along with obtain the actual giving providing you with the best offers.
 

Yhteistyössä