Netti deitti kokemuksia pinoon :O

  • Viestiketjun aloittaja "omg"
  • Ensimmäinen viesti
"omg"
Mulla on profiili eräällä deittipalstalla, kuvaa en sinne halua laittaa (pieni kaupunki ja työ jonka vuoksi en voi laittaa kuvaa) mutta profiilissa maininta, että kuvan saa pyytämällä sähköpostiin.
No muuan mies henkilö kirjotti muutaman viestin ja pyysi kuvan. Laitoin kuvan sen sp josta tuli viesti takaisin, että kiva kuva mut kuka sä oot kun oon pyytäny kuvaa kymmeniltä henkilöiltä.
Mulle tuli tosta mieleen, että en edes halua tähän tutustua kun vaikuttaa joltaki kuvan kerääjältä tjtnsp. Laitoin viestiä takas, että ok mukavaa kevättä sulle :) johon tää alko laittaa takas viestejä joissa haukkuin ja niitä tuli monta :O ihme tyyppi.. Lopulta poistelin vaan ne lukematta, mutta siis tosi outo..
 
saunatonttu-sandra
nojoo, mul joskus sinkkuaikoina oli deittipalstalla profiili, siin olin määritelly, että max 38v, olin ite silloin 31.. no vastasipa sitten eräs 53v, sanoin että mielestäni ilmoitin minkä ikäistä haen, niin tää alko haukkumaan ja sit tuli mulkunkuvaa et eiks sun muka tee mieli tota jne. onneks en antanu sille numerooni..


no toinen oli sit mua hiukan nuorempi mies, oikein asiallinen ja aika komia myös.. tavattiin esiliinan olles paikalla julkisella paikalla vieläpä.. siit aikaa reilu 3v, ja yhessä ollaan vieläki ja on muksu
 
  • Tykkää
Reactions: pookypooh
kerran oon kokeillu ja juteltiin yks päivä ja päätettiin sit heti tavata, tuosta on nyt 5 vuotta aikaa, ollaan nykyisin naimisissa ja meillä on kaks lasta, että voi sieltä hyvällä tuurilla jonkun oikeestikin löytää.
 
Mä tapasin nykyisen miehen netistä, rakastuttiin ja lisäännyttiin ja onnellisia ollaan. Kaksi muuta ystävääni ovat myös tavanneet puolisonsa netistä, se on nykyaikaa.

Nyt jos lähtisin tollasta virittelee en enää laittaisi kuvaani kuin niille jotka oikeasti kiinnostavat ja tutustuihin heihin kirjottelemalla vähän pidempää kuin vaan puolipäivää. Ärsyttää suunnattomasto kun laitoin yhdellekkin sekopäälle kuvan ja vuosia myöhemmin saattaa roskasähköpostiini tulla viesti kuinka hän runkkaa kuvalleni, ahdistavaa. Eli mun neuvo on älä anna itsestäsi mitään tietoa ennenkuin olet oikeasti kiinnostunut ja pyydä miehen kuva ensiksi.
 
"Jeba"
No minäkin alunperin tapasin puolisoni netissä, hän oli heti alusta asti kiinnostunut minusta mutta mie en oikein syttyny :D Vuoden ajan me oltiin kavereita eikä ukkokaa mitää kertonu että välitti musta enemmän, katteli vaa surullisena kuulemma vierestä ku deittailin muita miehiä.

Sit yks ilta se oli vaa päättäny et nyt tai ei koskaan ja autto mua muka ottamaa roskaa pois silmästä, mut sit se mokoma tuliki ja pussas :D

Sillä tiellä ollaan, viisi vuotta kohta yhdessä, yksi lapsi, yhteinen koti ja häät tulossa :)
 
kokemuksia on vaikka kuinka
Tällä hetkellä oon tosiaan kanssa eräällä treffipalstalla.
Ei siinä pääsääntöisesti ihan asiallista ja fiksua seuraa sieltä löytyny. Mutta toki sekaan mahtuu niitä, ei niin fiksujakin tapauksia.
Kerran erään herran kutsuin luokseni kahville. Aattelin tosiaan et kahvitellaan, jutellaan ja tutustutaan. Siinä vaiheessa olisi itellään pitäny jo hälytyskellojen päässä kilkattaa kun kuvan nähtyään hän alkoi joka viestissä hokemaan "kyllä kaunokainen" yms. Joo toki ymmärrän jos hän minua kauniina pitää, mutta ei sitä nyt joka viestissä tartte alkaa hokemaan.
Sitten kun tämä sankari tuli kahville, niin heti tuli iholle. Halailemaan ja vaikka mitä. Ei ymmärtänyt sanaa "ei". Koko kahvin ajan hän kertoili miten "me" teemme kaikkea yhdessä ja miten hän on niin pirun hyvä mies, että saisin hänestä "liiankin hyvä miehen itelleen" ja vaikka ties mitä.
Onneksi sain herran nopeasti lähtemään asunnostani hiiteen. Tein kyllä hänelle sen myös erittäin selväksi, että hänestä ja minusta ei koskaan tule "me", vaan tulemme aina olemaan erillämme.

Toki joukkoon sitten mahtuu niitä oikeasti hyviäkin tapauksia. Muutamien kanssa viestittelen ihan mielelläni edelleenkin ja juttelen. Monista olen saanut todella hyviä juttukavereita ja eihän tuota tiedä jos yhestä vielä saisin sen oman kullankin itelleni. :) Ainakin vaikuttais suht hyvältä, mut sanotaanko näin et aika saa näyttää mitä tuleman pitää. En jaksa todellakaan kiirehtiä asioiden kanssa enää. Otan rauhassa, juttelen ja tutustun rauhassa. :)

Mutta se mitä en tajua, niin mullakin profiilissa selkeästi lukee, että tupakoin säännöllisesti. Niin sitten muhun ottaa yhteyttä tupakoimattomat miehet jotka vihaavat tupakointia ja alkavat kitisemään mulle siitä, et tupakoin. Parille olenkin suoraan sanonut, et jos et pysty tupakointiani hyväksymään niin anna olla ja unohda.
 
A-luokan vieras
Oli profiili mutta poistin sen,ei ollut kuvaa silti viestejä tuli niin kuvallisilta kuin kuvattomilta.Vuoden verran profiili oli ,montaa en tavannut kun ei ollut mielenkiintoa ja ne jotka tapasin niin eivät vaan iskeneet vaikka ihan asiallisia ja mukavia olivatkin. Yhtä noista tavatuista näen joskus harvoin rl kun tulee vaikka kadulla vastaan,toki sillon jutellaan,tää tyyppi olisi kyllä halunnut tapailla enemmänkin mutta kun selitin asian niin ymmärsi ihan hyvin.

sitten oli näitä joita en koskaan tavnnut...yks kirjotteli mukavia,vaikutti ihan kivalta kunnes kysy mun lempiasentoa :O sen mielestä se oli normaalia kun seksi kuuluu olennaisena osana parisuhteeseen.Joo niin kuuluu mutta ei deittipalstalle jollen ole etsimässä seksiseuraa. Toinen tyyppi taas tehtaili sen saman kirjotuksen kaikille ja kun mulle sen lähetti niin kerroin että on samaisella viestillä jo lähestynyt mua ja olen antanut pakit niin suuttu et hän ei ole mulle kirjottanut ja jos on niin olisi kohteliasta vastata takaisin vaikka ei kiinnosta,laitoin sille sitten et olen vastannut sulle ja antanut pakit että voin lähettää sen samaisen viestin sulle uudelleen jollet usko..ei kuulunut äijästä mitään. Mutta kauheesti sain sitten positiivisia viestejä ilmostani,oli kuulemma ihan erilainen kuin naisilla yleensä ja muutama jopa kirjotti jopa toiselta puolen suomea vain sanoakseen sen:)

Edelleen olen sinkku,en taida enää koittaa nettideittiä,ei vaan jotenkin ole minun juttuni.Ei täällä pienellä paikalla muutenkaan kyllä tapaa miehiä että tiedä sitten miten tässä käy.
 
Mulla oli kerran nuorena tyttönä profiili jossain deittisivulla. Tapasin yhden, joka kirjoituksissaan kertoi olevansa vin dieselin näköinen nallekarhu, ja ikää 30. Tavatessa kävi ilmi, että tyyppi oli lähempänä 50 vuotta ja näytti Seppo Taalasmaalta. Kovasti yritti mökilleen saada mukaan, kuulemma juomaan kilpaa kotiviiniä.
 
mulla
- yksi oli niin ujo, että vain tärisi, änkytti ja hikoili
- toinen vaikutti siihen asti ihan järkevältä, kunnes deiteillä kertoi edelleen asuvansa äidin kanssa (43v.)
- kolmas oli niin ruokottoman likainen, hajuinen ja huonokäytöksinen (piereskeli, röyhtäili ym. jatkuvasti)
- neljäs heittäytyi heti mustasukkaiseksi mun lapsilleni
- viidettä ei enää tule, minä uskon vähemmälläkin että vedän puoleeni pelkkiä idiootteja. Ja huom. kaikki nuo vaikuttivat kirjoiteltaessa ihan fiksuilta ihmisiltä...niin se voi totuus olla tarua ihmeellisempi.
 
"Mollukka"
Oli kuvallinen ilmoitus, joka oli mielestäni oikein siisti eikä tod. mikään seksinhakuilmoitus. Sain ihan hitosti yhteydenottoja, jotka lähes poikkeuksetta oli seksin kinuamista tavalla tai toisella. Monet oli ukkomiehiä, tulossa kaupunkiin (mikkeli) työhommiin ja hotellihuone ois ollut varattuna. Että sellaset kokemukset. En vastannut koskaan mitään kellekään!
 
Kerran erään herran kutsuin luokseni kahville. Aattelin tosiaan et kahvitellaan, jutellaan ja tutustutaan. Siinä vaiheessa olisi itellään pitäny jo hälytyskellojen päässä kilkattaa kun kuvan nähtyään hän alkoi joka viestissä hokemaan "kyllä kaunokainen" yms. Joo toki ymmärrän jos hän minua kauniina pitää, mutta ei sitä nyt joka viestissä tartte alkaa hokemaan.
Sitten kun tämä sankari tuli kahville, niin heti tuli iholle. Halailemaan ja vaikka mitä. Ei ymmärtänyt sanaa "ei". Koko kahvin ajan hän kertoili miten "me" teemme kaikkea yhdessä ja miten hän on niin pirun hyvä mies, että saisin hänestä "liiankin hyvä miehen itelleen" ja vaikka ties mitä.
Onneksi sain herran nopeasti lähtemään asunnostani hiiteen. Tein kyllä hänelle sen myös erittäin selväksi, että hänestä ja minusta ei koskaan tule "me", vaan tulemme aina olemaan erillämme.

Mulla on vähän samanlainen kokemus. Muhun otti yhteyttä fiksun oloinen tyyppi juteltiin niitä näitä ja sit se pyyst mua kahville (en ole viel menny, ku tarkotus mennä pe) Mutta tosiaan sen jälkeen ku suostuin niin alkanu tulee koko ajan sitä kuinka ihana oon ja tykkäänkö jos mulle osotetaan huomiota, että jos meistä tulee jotain niin mun pitää tottua siihen jne jjne...
suoraan sanottua ahdistaa jo aikalailla ja mietin että meenkö ollenkaa sinne kahville.
 
single.
[QUOTE="Mollukka";28224270]Oli kuvallinen ilmoitus, joka oli mielestäni oikein siisti eikä tod. mikään seksinhakuilmoitus. Sain ihan hitosti yhteydenottoja, jotka lähes poikkeuksetta oli seksin kinuamista tavalla tai toisella. Monet oli ukkomiehiä, tulossa kaupunkiin (mikkeli) työhommiin ja hotellihuone ois ollut varattuna. Että sellaset kokemukset. En vastannut koskaan mitään kellekään![/QUOTE]

Täällä Mikkelissä saa kikkeliä :D tosiaan moni varattu tulee tänne vonkaamaan seuraa...
 
"erkki"
Kerran jouduin sokkotreffeille (kuvia ei tosiaankaan vaihdettu) ihan Tarja Halosen näköisen naisen kanssa.. Joskus näinkin päin että ei vaan miellyttänyt silmää, vaikka naiset yleensä ovat sillä saralla paljon ronkelimpia.
 
hmmph,
Tähän mennessä netistä löytynyt:

- 1 aivan liian ujo mies
- 1 epäsiisti hörhö
- 2 häntäheikkiä
- 2 varattua miestä
- 1 heikkolahjainen tms.
- 1 elämäntapahuijari/varas

Eipä ole näiden kanssa jutut kestäneet.
 
Mulla oli kerran nuorena tyttönä profiili jossain deittisivulla. Tapasin yhden, joka kirjoituksissaan kertoi olevansa vin dieselin näköinen nallekarhu, ja ikää 30. Tavatessa kävi ilmi, että tyyppi oli lähempänä 50 vuotta ja näytti Seppo Taalasmaalta. Kovasti yritti mökilleen saada mukaan, kuulemma juomaan kilpaa kotiviiniä.
:LOL: ai kauhee. Itse tapasin kerran yhden tyypin kotosalla. Oltiin sovittu, että jää yöksikin kun tuli muualta. Katsottiin yhdessä elokuvaa ja yritin siinä samalla jutella. Pyysi mua olemaan hiljaa, kun ei pysty keskittymään leffaan. Sitten tulikin jo valitusta nukkumapaikasta ja olutkin olisi ollut kivaa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28226997]Mikäs vika ujoissa? Pitäusukö heti olla panemassa?[/QUOTE]

Miten noi on toistensa vastakohtia? Eikö ujot pane?

Ujo on monella tapaa hankala. Vähän ujo on ok, liian ujo voi olla arkielämän kannalta vaikeaa. Tutustuminenkin voi olla esteellistä. Jotkut tykkää, toiset ei.
 
hehh
:LOL: ai kauhee. Itse tapasin kerran yhden tyypin kotosalla. Oltiin sovittu, että jää yöksikin kun tuli muualta. Katsottiin yhdessä elokuvaa ja yritin siinä samalla jutella. Pyysi mua olemaan hiljaa, kun ei pysty keskittymään leffaan. Sitten tulikin jo valitusta nukkumapaikasta ja olutkin olisi ollut kivaa.
Haha :D

Tosta tuli mieleen että onneksi en mennyt ekoille treffeille mieheni kanssa syömään. Hän kuin todellakin vain syö. Ravintolassa ollaan aina hiljaa niin kauan että lautanen on tyhjä :D Vastaukseksi jutteluyrityksiin saan vain joo tai ei tai emmätiedä :) Muuten hyvä mies, 10 vuotta jo yhdessä.
 

Yhteistyössä