Nettikauppa ei palauta rahoja

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 20.06.2018.

1. vierailija

vierailija Vieras

Sellanen nettikauppa kun color4care. Tilasin kolme viikkoa sitten. Peruin osan tilauksesta heti seuraavana päivänä osan. Laitoin sähköpostia ja vielä soitin asiakaspalveluun varmistaakseni asian.

Luvattiin hoitaa saman tien. Edelleen on rahat palauttamatta. Olen soittanut useita kertoja heille, syyttävät laskutuksen ruuhkaa, pyysin suoraa numeroa tai kääntämään puhelun sinne laskutukseen, että saan itse kysyä, mikä siellä mättää. Tämä ei käynyt.

Sähköpostia oon laittanu, niihin ei vastata.
    Mitä voin tehdä? Vai oliko tää nyt vaan niin, että ne voi jättää rahat palauttamatta, jos ei huvita?!

2. vierailija

vierailija Vieras

Kai maksoit luottokortilla? Sitten vain yhteys kortin myöntäneeseen esim. pankkiin ja kerrot tilanteen sinne. Todennäköisesti suosittelevat tekemään rikosilmoituksen netissä minkä jälkeen palauttavat rahasi.

3. vierailija

vierailija Vieras

Tilisiirrolla maksoin verkkopankissa. Eli mun on vaan nieltävä tappio ja todettava, että joskus tulee takkiin?
    Ap

4. .....

..... Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.11.2015
    Saadut tykkäykset:
    4 338
    Yleensähän noissa ei pysty/kannata käydä säätämään kesken tilauksen. Eli on odotettava, että tuote tulee kotiin, ja vasta sitten palauttaa.
    Jos tilaus on kirjautunut ja sitä jälkikäteen alkaa muuttamaan, menee aina jotain/joku sekaisin.

5. vierailija

vierailija Vieras

Se osa tilauksesta, jota en perunut, on tullut mulle jo aikoja sitten (2viikkoa) eli siitä ei ole kyse, että tilaus olisi kesken. Joku muu siellä nyt hiertää :(
    Ap

6. vierailija

vierailija Vieras

Tyypillistä nykyihmisen hätiköintiä, että tilataan ensin sen enempää miettimättä, perutaan kohta ja sitten itketään kun rahat eivät tule nyt ja heti! Vähän haiskahtaa shoppailuongelmalliselta, jolta on rahat käyny vähiin...

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  7. .....

..... Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.11.2015
    Saadut tykkäykset:
    4 338
    Joo, tuotteet poistettiin, mutta laskua ei ole pystytty muuttamaan, eli se lienee alkuperäisen tilauksen mukainen. Pommita vain viesteillä, eiköhän tuo selviä.

8. Hoitajatar

Hoitajatar Vieras

Itse olen tilannut tuolta kaksi kertaa työvaatteita eikä ole ollut mitään ongelmia. Nopea toimitus. Mutta mä en alkanutkaan säätämään kesken tilauksen.

9. vierailija

vierailija Vieras

Kyseessä oli tilanne, jossa mulle määräaikaisena työntekijänä sanottiin, että en saa työnantajan puolesta työvaatteita ja mennessäni uuteen työpaikkaan ilmoitettiin, että ilman muuta saa vaatteet eli peruin tilauksen.
    Ja mitä ihmeen hätiköintiä, jos firma lupaa palauttaa maksun 2-4 päivässä ja laki sanoo, että palautus on tehtävä viipymättä kuitenkin VIIMEISTÄÄN kahdessa viikossa? Ja nyt on mennyt kolme ja mitään ei tapahdu?
    t. Ap

10. .....

..... Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.11.2015
    Saadut tykkäykset:
    4 338
    Miten muistelin, että kuukausi aikaa palauttaa rahat.

... ei kun on näköjään 2vkoa. Siellä on nyt lasku sekaisin, kun muutettu kesken prosessin.

11. vierailija

vierailija Vieras

No, miksi eivät reilusti sano, että koska olet muuttanut tilauksen, meillä kestää kuukauden palauttaa rahat vaan toistuvasti hoetaan, että kiirehditään ja hoidetaan asia välittömästi? Tai miksi lupaavat kaupan peruuntumisen yhteydessä palauttaa rahat 2-4 päivässä, jos tämä todellisuudessa vie 2-4 viikkoa (tai kuukautta, ei voi vielä tietää)???
    Ja kaikki syy on minussa??!

12. .....

..... Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.11.2015
    Saadut tykkäykset:
    4 338
    Siellä on jotain kesäuunoja töissä. Lupaavat kaikennäköistä.

13. vierailija

vierailija Vieras

Kyllä tää lupaus lukee ihan heidän sivuilla, jotka on käytössä ympäri vuoden, ei vain kesäaikana.Miten niihin sais vauhtia? Vai ei saa mitenkään?
    Ap

14. vierailija

vierailija Vieras

15. vierailija

vierailija Vieras

Miksi ihmeessä menit niin tekemään? Aina ja iänkaikkisesti on opetettu, että "verkkokaupoissa maksetaan aina luottokortilla". Muistatko kun Töölön matkatoimisto meni konkurssiin? Ihmiset olivat ostaneet kalliitakin matkoja ennakkoon ja rahat menivät kankkulan kaivoon. Ei ollut ketään keltä lähteä perimään rahoja, koska konkurssipesällä ei rahaa ollut. Silloin myös huudettiin kissan kokoisin kirjaimin, että myös matkat tulee aina ostaa luottokortilla, sillä luottoyhtiö palauttaa rahat mistä tahansa katteettomasta ostoksesta mikä on heidän kortillaan tehty.

16. vierailija

vierailija Vieras

Tämä yritys ei näytä välittävän asiakkaistaan. Ei vastaa sähköposteihin ja puhelimeen vastaa vain automaatti joka valistaa soittajaa heidän aukioloajoilla.
    Olen soittanut juuri aukioloaikoina mutta turha vaiva. Itse yrittäjänä en koskaan voisi hyväksyä tällaista käytöstä.
    Todella pettynyt, en
    suosittele kenellekkään.

17. vierailija

vierailija Vieras

Tilasin ja maksoin mastergardilla kassan ilmoittaman summa 59.70 kuudesta sukkaparista.Maksu meni ja sitten alkoikin inhottava vaihe.Firma ilmoitti, että tilaustasi ei ole heidän järjestelmässään
    Mastercard tutki asian ja kertoi maksun menneen perille asianmukaisesti
    Asiakaspalvelun kanssa toivotonta asioida:vaikka toistin heidän kadottamansa tilauksen, ei sitä toimitettu vaan käskettiin tilaamaan ja maksamaan uudelleen.Tunnen olevani huijattu. Asiakaspalvelun "henki" on minulle ainakin ollut : Asiakas on aina väärässä. Olen hyviä verkko-ostoksia tehnyt melko paljon, mutta tämä on kyllä uskomaton kokemus.Tunnen olevani huijattu.Jos ei selviä, täytyy varmaan yrittää rikosilmoituksen kautta.Ehkä kuluttaja-asiamiehen toimisto voi auttaa.

18. vierailija

vierailija Vieras

19. vierailija

vierailija Vieras

Heitä hyvästit rahoillesi, et niitä enää nää! :)

20. vierailija

vierailija Vieras

Eivät ole kalliita. Ja kalliita sukkia ostavat esimerkiksi henkilöt, jotka haluavat käyttää tukisukkia koska ovat jaloillaan koko päivän.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri