NIBIRU -planeeta lähestyy maata. NASA SALAA TIETOJA EDELLEEN.

  • Viestiketjun aloittaja nebus
  • Ensimmäinen viesti
Näis maailmanlopun ennustuksissa ei kannata uskoa noviiseja jotka ennustavat vasta ensimmäistä maailmanloppuaan. Eihän semmoiset voi asiasta tietää mitään.
Kannattaa uskoa niitä jotka ennustaa neljättä tai viidettä maailmanloppuaan. Heillä on sentään maailmanlopun ennustamisesta jotain kokemusta.
 
vierailija
Öö...tuolla Raamatun paikalla mennään näissä asioissa. Vaikka sulle tuo ei ois todellisuutta niin mulle on.

On lisäksi joitakin Raamatun kertomia tunnusmerkkejä jotka enteilee loppua, osa ei ole toteutunut, joten en usko että loppu tulee huomenna tai ensi vuonnakaan.

Toki, äkkikuolema voi vaikka autokolarin muodossa tulla kelle tahansa, minä päivänä tahansa, ja sama "sisäänottoarvio" Taivaan portilla on silloinkin, joten periaatteessa on sama kuoleeko taviskuoleman vai maailmanlopussa - valmiina on silti oltava lähtemään koko ajan.
Raamatun "todellisuus" on edelleenkin ympäripyöreää höpinää.

Ajattelevan ihmisen todellisuus on ihan jotain muuta. Esim jos ihminen itse tai jättimeteori ei tuhoa Tellusta, niin kun auringon aika alkaa lähestyä loppuaan, se paisuu jättimäiseksi hitaasti, ja korventaa sen, mitä maapallolla silloin enää on jäljellä!

Miten konkreettisesti ollaan, kun "valmiina on silti oltava lähtemään koko ajan"?

Evästä repussa ja matkalaukku pakattuna? Muuta? Mitä?

-nimim. epätietoinen-
 

Yhteistyössä