nimi syötävän söpölle puudelipojalle.

  • Viestiketjun aloittaja päättämätön
  • Ensimmäinen viesti
päättämätön
Nyt pitäis saada nimi ihanalle, aprikoosinväriselle kääpiövillakoiralle. Tosi lutunen luonne. Meillä on nimivaihtoehtoina: Sulo, Edi, Topi, Panu, Nipsu ja Touho. Mikähän sopis kivasti pienelle nappisilmä karvapallolle?
 
uh
Alkuperäinen kirjoittaja päättämätön;25394300:
Nyt pitäis saada nimi ihanalle, aprikoosinväriselle kääpiövillakoiralle. Tosi lutunen luonne. Meillä on nimivaihtoehtoina: Sulo, Edi, Topi, Panu, Nipsu ja Touho. Mikähän sopis kivasti pienelle nappisilmä karvapallolle?
Homo?
 
päättämätön
[QUOTE="NiNa";25394394]Puppe, Vili, Sulo, Onni, Elmo, Lenni, Edi on kans hyvä[/QUOTE]

Lenniä lukuunottamatta noi kaikki on ollu harkinnassa. Muksut tyrmäs Vilin ja Onnin. Puppe on aika perus. Elmosta en oikeen tiiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päättämätön;25394348:
Mitä teille tulee mieleen Edi-nimestä? Muu perhe tykkää siitä.
Mulle tulee edistä mieleen yks mun tuttu elämäntapa-alkoholisti, sellainen semi-rantojen mies. :D Mä äänestän kanssa Suloa. :)

Mulla on muuten aina ollut joku pakkoajatus siitä että ois varmaan kauheaa olla miespuolinen puudeli, näyttäis väkisinkin ihan gayltä. :D Tai vastaavasti jos ois naispuolinen bulldoggi tms., sit näyttäs vaan koko ajan rekkikseltä. :D
 
päättämätön
[QUOTE="jaahas";25394747]Villakoiria ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa syötävän suloisiksi, ei edes suloisiksi... Yrjö ois hyvä nimi.[/QUOTE]

Niin ei sellasia rumasti trimmattuja. Mä tykkään pitää kuonokarvatkin pitkinä ja muutenkin villakoiran sellasena naturellin pörrösenä ja sillon se on söpön näkönen.
 

Yhteistyössä