NitroFur-C

  • Viestiketjun aloittaja huoh :(
  • Ensimmäinen viesti
huoh :(
Onko muut saanneet tuosta minkälaisia sivuvaikutuksia?
mulla on jotenkin koko ajan oksettava olo ja jos maha pääsee tyhjäksi niin tulee todella huono ja oksettava olo :(
ei tule oksennusta mutta on semmonen tunne mahassa et kohta lentää laatta,ihan kun oli raskauspahoinvointia mutta menkat oli juuri.

myöskin väsyttää..
pitäisikö lopettaa toi kuuri vai jatkaa vielä kolme päivää pillereiden syöntiä,kuitenkin oli aika paha virtsatulehdus,kirveli ja oli todella pahan tuoksuista ja sameeta virtsa.
 
Ooo
Syö loppuun, ettei vain uusi. Virtsis on KARMEA vaiva! Jos joskus tulee uudestaan, niin pyydä lääkäriltä eri merkkiset lääkkeet.
Ettei pahoinvointi johtu muusta juhannuksen syömisestä/juomisesta?
 
huoh :(
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Syö loppuun, ettei vain uusi. Virtsis on KARMEA vaiva! Jos joskus tulee uudestaan, niin pyydä lääkäriltä eri merkkiset lääkkeet.
Ettei pahoinvointi johtu muusta juhannuksen syömisestä/juomisesta?
sitä kyllä mietin kun eilenkin oli tällänen olo ja perjantaina otettiin vähän alkoholia.silloin ei ollut vielä tuota lääkekuuria vaan alotin lääkekuurin eilen lauantaina..kun oireet tuli niin pahoiksi.
 
Joo oli ton kuurin kans aikanaan etovaa oloa. Ja ÄLÄ vaan ota alkoholia sen kanssa!
Pakkausselosteet en löytäny silloin kohtaa alkoholista, kävin kysyyn apteekista että uskaltaako pari ottaa kun ois yhet kemut just silloin, ja ne etti tietoo ja missään ei mainittu ettei sais ottaa. Aatteli sit se farmaseutti et jos ruuan kans ottaa muutaman lasillisen, niin ei se varmaan mitään tee, mut ihan minun päätös ja hyö ei sitä kuitekaa voi suositella!! Kertoa vaan sen mitä ohjeis lukee ja ei lue.

No miä tein päätöksen ja ruuan kans otin pari lasillista. Ihanat reaktiot |O Sydän hakkas tuhattajasataa, oksetti, takamuksesta lenteli varpusparveja, tais tuo naamakin punertaa.....
Koko illan ja viel seuraavan päivänkin sit siit kärsin :headwall:
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja niin edelleen....
 
huoh
Etsin tietoa tuosta nitrofur- lääkkeestä ja löysin tän ketjun. Mulla nyt 3päivä kuuria menossa ja olo on todella huono. Ihan niin ku ap sanoi, niin ku ois kauhea raskasupahoinvointi ja väsyttää.. Ikinä ennen ei ole antibiooteista sivuvaikutuksia tullu. Tosin en oo ennen tätä Nitrofur-c syönytkään, enkä kyllä enää tän jälkee syö. Ens kerralla pyydän jotain muuta ku tätä, jos tarve vielä antibiooteille tulee. Tai luotan luonnon omiin hoitokeinoihin, karpalomehua ja c-vitamiinia :)

Onko muilla kokemuksia tästä lääkkeestä?
 
Virtsis
Mä en ole huomannut mitään sivuvaikutuksia, vaikka on tuo vahvuuskin 75 mg. Reilu kuukausi sitten virtsatientulehdus eteni munuaisiin asti, vaikka oli todella vähäoireinen. Mutta sitten kun se oli munuaisissa, olin todella kovassa kuumessa.Sain Ciproxinia. Viikko sitten virtsiksen oireet tulivat taas ja tälläkin kertaa erittäin lievänä, mutta tunnistettavissa. Sain selexidiä viikon kuurin ja nyt sitten syön nitrofuria 3kk. Huomenna kuulen, mikä bakteeri mussa oikein jyllää, kun saan viljelyn tulokset.
 
kipeä
Itse aloitin nitrofurin tänään. Oon kärsinyt vajaan viikon ajoittaisesta pakottavasti virtsaamisen tunteesta ja eilen en meinannut edes vessaan keretä, joten tänään aloitin ton kuurin. Apteekissa sanoivat, että lääkkeen kanssa pitää syödä jotain, että pahoinvointia ei ilmenisi. Eli aamulla ja illalla ensin jotain leipää tms. naamaan ennen Nitrofurin ottoa, niin pitäis vähän auttaa. Ja vettä pitää juoda PALJON!
 
"simpukka"
Minä sain myös kuurin. Väsyttää kovasti. Hyvin kuitenkin alkanut vakuttaa, vaikka kaksi ensimmäistä pilleriä ottanut. Tuli heti kokeiltua olutta. Ei tehnyt hyvää. Joten join paljon vettä perään, litran. Juokaa vettä, mulla ainakin vesi autto,ku tuli paha olo parista olusesta.
 
lloppi
4. MAHDOLLISET HAITTAVAIKUTUKSET

Kuten kaikki lääkkeet, myös Nitrofur-C voi aiheuttaa haittavaikutuksia. Kaikki eivät kuitenkaan niitä saa.

Yleiset: pahoinvointi, oksentelu, ruokahaluttomuus, ripuli, ihottuma
Melko harvinaiset: päänsärky, uneliaisuus, kiertohuimaus, heitehuimaus, silmävärve, virtsan värjäytyminen ruskeaksi tai keltaiseksi
Harvinaiset: äkillinen keuhkoreaktio, maksatulehdus, maksavaurio, suurentuneet arvot maksan toimintakokeissa, ruokatorvitulehdus ja suolitukos
Hyvin harvinaiset: verisolumuutokset, yliherkkyysreaktiot, systeeminen lupus erythematosus (iho- ja sidekudossairaus), lääkekuume, ääreishermotauti, silmälihashalvaus, kasvohermohalvaus, tukkeava keuhkoputkitulehdus (bronkioliitti), keuhkojen sidekudostuminen, haimatulehdus, korvasylkirauhasen tulehdus, munuaistulehdus, kidevirtsaisuus

Jos havaitset sellaisia haittavaikutuksia, joita ei ole tässä pakkausselosteessa mainittu, tai kokemasi haittavaikutus on vakava, kerro niistä lääkärille tai apteekkiin.
 
vierailija
Mulla on jo toinen Nitrofur C -kuuri puolen vuoden sisään. Eka kerralla en tuntenut minkäänlaisia sivuvaikutuksia, mutta nyt toka kerralla - jo eka pillerin jälkeen - tuli kuvottava olo. Toka pillerin jälkeen nousi kuume ja kuvottava olo jatkui. Tuntui, että otti jopa keuhkoihin. Lopetin Nitrofurin syönnin ja sain tilalle toista lääkettä. Kuuri meneillään, toivottavasti on apua.
 
vierailija
Mulla on jo toinen Nitrofur C -kuuri puolen vuoden sisään. Eka kerralla en tuntenut minkäänlaisia sivuvaikutuksia, mutta nyt toka kerralla - jo eka pillerin jälkeen - tuli kuvottava olo. Toka pillerin jälkeen nousi kuume ja kuvottava olo jatkui. Tuntui, että otti jopa keuhkoihin. Lopetin Nitrofurin syönnin ja sain tilalle toista lääkettä. Kuuri meneillään, toivottavasti on apua.
 
vierailija
Minulla alkoi huonovointisuus kolmen päivän jälkeen. Jatkoin lääkkeen syöntiä. Tämän jälkeen nousi kuume ja vietin vuorokauden oksentaen lähes tauotta. Hakeuduin tosi heikossa kunnossa päivystykseen, koska hengittäminen oli vaikeaa. Keuhkokuvissa näkyi voimakkaita muutoksia ja kyse oli lääkkeen sivuvaikutuksesta. Jouduin sairaalaan tiputukseen ja pitkäaikaiseen keuhkoseurantaan. Tämän kokemuksen jälkeen, otan sivuoireet heti vakavasti.
 

Yhteistyössä