no hyi mitä haisunäätiä nää plussamammat on!

  • Viestiketjun aloittaja hygieeninen
  • Ensimmäinen viesti
mä pesen kyllä sebamedillä alapääni joka päivä...ja käyn suihkussa joka päivä ellen jopa saunassa,riippuu ukosta lämmittääkö sen ;) ja koskaan kukaan ei ole sanonu että toosani haisee =)
ai joo ja hampaat kuuraan joka päivä,kaytän deudoranttia ja jopa laitan hiukseni ja meikkaan....

taitaa ap olla saamaton ite ja haista vi....lle ja varpaan välille
 
pohjantähdenalla
Tuli vaan muuten mieleen tosta saippualla pesemisestä..Tuskin kukaan meistä jotka saippualla karvansa pesevät tukkivat sitä saippuaa rööriinsä..Tai eipä mulla ainakaan tapana. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mutta muistakaa, että ei saa liikaa jynssätä muuten tavara kuluu.
ja taas :LOL:
Näin sun vastanneen tähän ketjuun enkä voinut vastustaa kiusausta :whistle: :xmas:
hyvä hyvä =) pidetään tavaran kulumis ohjeet esillä ketjussa kun ketjussa koska kaikkiin tämä aina sopii jollain muotoo :kieh:

niin ja älkää käyttäkö mitään pesusieniä tai puhveja ym..vastaavia juttuja tähän kyseiseen pesuun koska se voi oikeesti kuluu :LOL: ja tulla posliiniks ihan luonnostaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Tuli vaan muuten mieleen tosta saippualla pesemisestä..Tuskin kukaan meistä jotka saippualla karvansa pesevät tukkivat sitä saippuaa rööriinsä..Tai eipä mulla ainakaan tapana. :eek:
Mä ainakin, mulla on pumppupullo jonka suun työnnän sinne reikään ja pumpaan pari kertaa saippuaa. :eek:

No ei vaan, mutta kyllä mä oikeesti pesen ihan joka kohdan saippualla ja kunnolla pesenkin, mutta sisään asti en ala sörkkimään. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mutta muistakaa, että ei saa liikaa jynssätä muuten tavara kuluu.
ja taas :LOL:
Näin sun vastanneen tähän ketjuun enkä voinut vastustaa kiusausta :whistle: :xmas:
hyvä hyvä =) pidetään tavaran kulumis ohjeet esillä ketjussa kun ketjussa koska kaikkiin tämä aina sopii jollain muotoo :kieh:

niin ja älkää käyttäkö mitään pesusieniä tai puhveja ym..vastaavia juttuja tähän kyseiseen pesuun koska se voi oikeesti kuluu :LOL: ja tulla posliiniks ihan luonnostaan :D
:LOL: :LOL: :LOL:
 
vieras
Jollakin tässä ketjussa taitaa olla ylikehittynyt hajuaisti, jos kaupassakin naisten hajut pukkaa nenään asti.
Tai sitten sillä on joku jättisuuri nenä, jossa on superkaappari hajuille...
 
uuniomena
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Tuli vaan muuten mieleen tosta saippualla pesemisestä..Tuskin kukaan meistä jotka saippualla karvansa pesevät tukkivat sitä saippuaa rööriinsä..Tai eipä mulla ainakaan tapana. :eek:
Mä ainakin, mulla on pumppupullo jonka suun työnnän sinne reikään ja pumpaan pari kertaa saippuaa. :eek:

No ei vaan, mutta kyllä mä oikeesti pesen ihan joka kohdan saippualla ja kunnolla pesenkin, mutta sisään asti en ala sörkkimään. :D
Hih.. Mulle tuli ihan sama mieleen. Että sillä pumppupullolla oliski näppärä tööttäillä saippuaa toosaan!!

 
pumppupullolla pesuainetta tavaraan ja se pulloharja on oikeesti tosi kätevä =) jos tuntuu että joku pikku kohta jää harjaamati ni vanha hammasharja käy viimeistelyyn.
Ja raikkaan tuoksun saa ku käyttää pesuaineena mäntysuopaa ja kun on föönillä kuivannu, suihkauttaa muutaman kerran jotain mukavan tuoksusta hajuvettä suoraan värkkihin =) eikä muuten varmana haise edes kaupassa kävellessä =)
 

Yhteistyössä