no laittakaas kuvia mahasta raskauden jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja nbv
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä yksi äiti jolla raskaudesta 6 vuotta. Hoikka mutta tuo vatsanahka...no höh. Välillä kun treenannu enempi se roikkuu ihan tyhjänä pussina. Näyttää kai paremmalta sillon kun olen 5kg "lihavampi", eikä niin kuntoillut. Eli ei sitä treenaamalla sitä nahkapussia pois saa.
 
lisäys
mua ottaa päähän tuo maha, etenkin ku ennen raskauttaki olin hoikka mut en treenannu ja maha oli pömppö...paitsi elämän varjoaikoina jolloin olin alipainoinen. sillon oli kyllä pää huonossa kunnossa...en osaa ajatella ettei se haittaa ku ei sitä muut ku mies näe...mä näen! en mä miesten vuoksi meikkaakaan vaan itteni.. kuitenkin tosiasia et mulla on ihana lapsi, kauneinta mulle mun maailmassa koskaan..antanu syyn elää, opiskella, hankkia ammatti, työ.. elää ihmisiksi. (itsetuhoinen menneisyys) jos tuo roikkomaha on se hinta mikä on pitäny maksaa että mulla on tuo lapsi ja elämä, niin halvalla sain =) <3 rakkautta kaikille, kattokaa niitä sulosia kakrujanne, älkää sitä röllöä tai jos sitäkin, niin ylpeydellä!
 
"doro84"
Minulla on kolme ihanaa lasta. Mutta vatsani ei ole kumminkaan selvinnyt siitä ilman muistoja.
Itse pystyn käymään rannalla bikineissä ihan hyvin, enkä sillai häpeä kehoani. Miestäni ei minun mahani arvet haittaa millään lailla, olen hänen mielestä kaunis kaikkineni arpineni.

Ja kyllä Mirva88 Napa voi muuttua raskaudessa, minulla ainakin niin kävi. Ennen napani oli kaunis syvä kuoppa ilman mitään röllö nahkaa jota minulla on nyt hitusen tullut kun raskaus aikana napani pullahti ulospäin samalla venyttäen nahkaa.

Nyt kun olen uskaltautunut laittamaan mahakuvani niin kysymys kuuluukin, voiko teidän mielestä tälläiseen masuun laittaa napakorua vai ei??? ku sellasta olen miettinyt. Mahani on reenattu eikä löysää nahkaa paljoa ole. Sain kaikki arpeni ekasta lapsesta joka oli 3930 kun itse olen pienikokoinen mahani joutui venymään todella paljon.


Aijaa.com - 8209430.jpg
 
www.minajamuud.blogspot.fi
http://minajamuud.blogspot.fi/2014/07/minu-keha-ja-kaal-enne-ja-parast.html

Tien kuvia itsestäni raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen. Mun blogista löydät kuvat kuvat myös esim. 1 kuukausi synnytyksen jälkeen ja myös 8kk myöhemmin.

Blogi saa lukea myös suomeksi, sivulta löydät Google Translate.
 
minajamuud.blogspot.fi
http://www.minajamuud.blogspot.fi/2014/07/minu-keha-ja-kaal-enne-ja-parast.html

Tien kuvia itsestäni raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen. Mun blogista löydät kuvat kuvat myös esim. 1 kuukausi synnytyksen jälkeen ja myös 8kk myöhemmin.

Blogi saa lukea myös suomeksi, sivulta löydät Google Translate,
 

Yhteistyössä