no laittakaas kuvia mahasta raskauden jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja nbv
  • Ensimmäinen viesti
tallaaja
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja tallaaja:
Onneks ainakin minun elämässäni on niin paljon muuta sisältöä kuin se että masu on kiinteä. Kun on ylipainoa jo valmiiksi, ei yksi roikkuva mahanahka paljon siinä konkurssissa paina.
Onko täällä oikeesti näin pinnallista porukkaa? :/ Ihan pahaa tekee, että kaikkien pitäisi olla missin mitoissa suunnilleen kuukausi synnytyksestä. Että lapsen saaminen pilaa vartalon. Surullinen ajattelutapa todellakin. :(
Ai pinnallista porukkaa.. just joo. PITÄISIKÖ kaikkien lössähtää lapsen saatuaan että sinä olisit tyytyväinen?
En ole missään sanonut että kaikkien pitäisi lössähtää. Surullinen olen kun tämä ajattelutapa on mikä on, ettei elämän jäljet saisi ihmisessä näkyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tallaaja:
Onneks ainakin minun elämässäni on niin paljon muuta sisältöä kuin se että masu on kiinteä. Kun on ylipainoa jo valmiiksi, ei yksi roikkuva mahanahka paljon siinä konkurssissa paina.
Onko täällä oikeesti näin pinnallista porukkaa? :/ Ihan pahaa tekee, että kaikkien pitäisi olla missin mitoissa suunnilleen kuukausi synnytyksestä. Että lapsen saaminen pilaa vartalon. Surullinen ajattelutapa todellakin. :(
pitäskö tähän sitte vastata pelkästään niiden jotka ei ikinä palautunet synnytyksestä? Eikös tämä ole kokemusten vaihtoa, ja jos joku palautuu noopeasti, tekeekö hänkin väärin? Vaikkei tekisikään oikeastaan mitään...
 
tallaaja
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja tallaaja:
Onneks ainakin minun elämässäni on niin paljon muuta sisältöä kuin se että masu on kiinteä. Kun on ylipainoa jo valmiiksi, ei yksi roikkuva mahanahka paljon siinä konkurssissa paina.
Onko täällä oikeesti näin pinnallista porukkaa? :/ Ihan pahaa tekee, että kaikkien pitäisi olla missin mitoissa suunnilleen kuukausi synnytyksestä. Että lapsen saaminen pilaa vartalon. Surullinen ajattelutapa todellakin. :(
pitäskö tähän sitte vastata pelkästään niiden jotka ei ikinä palautunet synnytyksestä? Eikös tämä ole kokemusten vaihtoa, ja jos joku palautuu noopeasti, tekeekö hänkin väärin? Vaikkei tekisikään oikeastaan mitään...
Ei tähän ketjuun ole vastannut kukaan sellainen. Ei myöskään ylipainoisia näy. Arvaatkos mistä se johtuu? Eihän kukaan sellainen uskalla laittaa omaa venynyttä mahanahkaansa tänne täydellisten vartaloiden sekaan.
Eikä kyse ole nyt siitä, palautuuko joku nopeasti ja tekemättä mitään, vaan siitä, miksei anneta raskauden jälkien näkyä vaan ihannoidaan mahdollisimman nopeaa palautumista. Paineita paineiden päälle. :/
 
edellinen
Alkuperäinen kirjoittaja tallaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja tallaaja:
Onneks ainakin minun elämässäni on niin paljon muuta sisältöä kuin se että masu on kiinteä. Kun on ylipainoa jo valmiiksi, ei yksi roikkuva mahanahka paljon siinä konkurssissa paina.
Onko täällä oikeesti näin pinnallista porukkaa? :/ Ihan pahaa tekee, että kaikkien pitäisi olla missin mitoissa suunnilleen kuukausi synnytyksestä. Että lapsen saaminen pilaa vartalon. Surullinen ajattelutapa todellakin. :(
pitäskö tähän sitte vastata pelkästään niiden jotka ei ikinä palautunet synnytyksestä? Eikös tämä ole kokemusten vaihtoa, ja jos joku palautuu noopeasti, tekeekö hänkin väärin? Vaikkei tekisikään oikeastaan mitään...
Ei tähän ketjuun ole vastannut kukaan sellainen. Ei myöskään ylipainoisia näy. Arvaatkos mistä se johtuu? Eihän kukaan sellainen uskalla laittaa omaa venynyttä mahanahkaansa tänne täydellisten vartaloiden sekaan.
Eikä kyse ole nyt siitä, palautuuko joku nopeasti ja tekemättä mitään, vaan siitä, miksei anneta raskauden jälkien näkyä vaan ihannoidaan mahdollisimman nopeaa palautumista. Paineita paineiden päälle. :/
Mulla on ainakin palautunut ihan itsekseen, ilman mitään tekemistä ja paineita. Olin hoikka ennen raskauksia, kuin myös heti synnytyksen jälkeen vaikka kiloja tulikin ihan kymmenkunta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu:
Olisipa mukava nähdä niiden masuja, joille on tehty sektio. Omaani en tohdi laittaa. ;) Miten teillä muilla sektioäideillä on vatsat palautuneet?


Tässä kuva kahden sektion jälkeen. viimeisimmästä tasan 5kk :snotty: kehtasin, vaikka ruma on.. ja älä ihmettele miksi on tuollainen. Passaa mennä katsomaan järkyimmät raskausmaha kuvat pino niin siellä syy :ashamed:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu:
Olisipa mukava nähdä niiden masuja, joille on tehty sektio. Omaani en tohdi laittaa. ;) Miten teillä muilla sektioäideillä on vatsat palautuneet?


Tässä kuva kahden sektion jälkeen. viimeisimmästä tasan 5kk :snotty: kehtasin, vaikka ruma on.. ja älä ihmettele miksi on tuollainen. Passaa mennä katsomaan järkyimmät raskausmaha kuvat pino niin siellä syy :ashamed:
Ei ole ruma.
 
sädetikku harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja tallaaja:
Onneks ainakin minun elämässäni on niin paljon muuta sisältöä kuin se että masu on kiinteä. Kun on ylipainoa jo valmiiksi, ei yksi roikkuva mahanahka paljon siinä konkurssissa paina.
Onko täällä oikeesti näin pinnallista porukkaa? :/ Ihan pahaa tekee, että kaikkien pitäisi olla missin mitoissa suunnilleen kuukausi synnytyksestä. Että lapsen saaminen pilaa vartalon. Surullinen ajattelutapa todellakin. :(
mun mielestä kirjoitukses on aika rankka. Mun mielestä se ei tee ihmisestä pinnallista jos haluaa ittensä takaisin kuntoon raskauden jälkeen. Ainakin mulla on paljon enemmän selkäkipuja nyt, kun vatsalihaksista ei ole tietoakaan. Viime vuonna aloitin yllättäen ljuoksemaan, mistä en ollut ikinä ennen tykännyt. Kunto oli hyvä raskauden alussa ja nyt todellakin haluan takaisin sen hyvän olotilan=0)
 
tallaaja
KIITOS januliitus! Olet rohkea ja esimerkillinen ihminen, kaukana juuri tuosta mainitsemastani pintaliitäjästä. Asenne kohdallaan, olet iloinen lapsistasi etkä sure pohjattomasti "menetettyä" masua. Tuollaisiahan äitien kuuluisi ollakin.
 
sire
Kiitos JanuLiitus, veikkaan että tuollaiset mahakuvat ovat yleisempiä kuin nuo muutamat todella kauniin näköiset(kade:D)...meinasin juuri laittaa että laittakaa nyt joku kuva jolla ei ole sellaisen näköistä mahaa,josta ei uskoisi lapsia olleenkaan.Eikä JanuLiitus, mahasi ole ollenkaan ns kamala,vain realistisen näköinen äidin maha,jos nyt oli oikea sanamuoto=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu:
Olisipa mukava nähdä niiden masuja, joille on tehty sektio. Omaani en tohdi laittaa. ;) Miten teillä muilla sektioäideillä on vatsat palautuneet?


Tässä kuva kahden sektion jälkeen. viimeisimmästä tasan 5kk :snotty: kehtasin, vaikka ruma on.. ja älä ihmettele miksi on tuollainen. Passaa mennä katsomaan järkyimmät raskausmaha kuvat pino niin siellä syy :ashamed:
mulla näytti maha tolta ihan alatiesynnytyksen jälkeen alkuunsa. ja varmasti tulee taas tämänkin jälkeen näyttämään.eikös nuo sano että 2vuoden jälkeen sitä on palautunut sellaiseksi kun on palautuakseen?
 
JanuLiitus harmailee taas kerran :(
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
mulla näytti maha tolta ihan alatiesynnytyksen jälkeen alkuunsa. ja varmasti tulee taas tämänkin jälkeen näyttämään.eikös nuo sano että 2vuoden jälkeen sitä on palautunut sellaiseksi kun on palautuakseen?
No tuskin mulla muuttuu enää miksikään tuo maha :( Meinaa ei se puolessatoista vuodessakaan muuttunu mihinkään ja sit olin taas raskaana. No kovasti olen yrittäny mutta ei tulosta. eipä se pääse kiinteytyy ku on niin paljon löysää joka roikkuu. mut se on vain maha :D
 
tavallinen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus harmailee taas kerran :(:
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
mulla näytti maha tolta ihan alatiesynnytyksen jälkeen alkuunsa. ja varmasti tulee taas tämänkin jälkeen näyttämään.eikös nuo sano että 2vuoden jälkeen sitä on palautunut sellaiseksi kun on palautuakseen?
No tuskin mulla muuttuu enää miksikään tuo maha :( Meinaa ei se puolessatoista vuodessakaan muuttunu mihinkään ja sit olin taas raskaana. No kovasti olen yrittäny mutta ei tulosta. eipä se pääse kiinteytyy ku on niin paljon löysää joka roikkuu. mut se on vain maha :D
Sulla on kyllä asenne kohdillaan, ei voi muuta sanoa. =)
Ole ylpeä lapsistasi ja kehostasi joka on heidät kasvattanut 9kk:n ajan.
 
http://www.aijaa.com/v.php?i=3071061.jpg

Ei tossa muuten mitään, mut napa joutu tosiaan koville ja jää varmaan tollaseks raukaks loppu iäkseen. Ja nyt menossa vasta rv 17 ja napa on sen näkönen mitä viimeks ihan lopussa, venynyt ja vanunut, saa nähdä mitä nyt tulee.
 
Elvis
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Elvis:
Viikko synnytyksestä

http://www.aijaa.com/v.php?i=3070458.jpg
oi, mä oon niin kade :) mulla on maha raskausarpia täynä :(
:) Olin itsekkin tosi yllättynyt miten nopeasti masu palautui ja pysyi noinkin siistinä. Ihan sama sinänsä miltä näyttää, eipä sitä miehen lisäksi kukaan muu katsele...

 

Yhteistyössä