No, missä se matujen raiskausaalto viipyy?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 01.07.2016.

1. vierailija

vierailija Vieras

Joku suvakinretku se siellä pelleilee. Tuo on falseflag.

2. vierailija

vierailija Vieras

Aloittaja ei ole ihan täysissä järjissään. Elää jossain kuplassa, jossa näkee vain ja ainoastaan ne asiat, joita itse pitää totuutena.
    Kannattaisi ap avata ne silmät tähän todellisuuteen, eikä hihitellä omille sairaille mielikuvilleen. Kukaan järkevä ihminen ei tee tuollaista aloitusta kuin ap, ja vielä hykertele päälle, että muiden pitäisi hävetä. Häpeä itse, kun et ole ajan hermolla etkä ota asioista selvää.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  3. vierailija

vierailija Vieras

Kokoo nyt ittes. Mä olin oikeessa:D
    Ps. Sain ainakin kolme henkistä orkkua tätä kirjoittaessani ❤

4. vierailija

vierailija Vieras

5. AivanSama

AivanSama Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.11.2013
    Saadut tykkäykset:
    2 752
    Näinkin yksinkertainen asia on kovin vaikea ymmärtää joillekkin.
    Se ongelma ei katoa, vaikka sen kuinka kieltäisi.

Meillä on nyt tämä ongelma ja Ruotsissa se on jo riistäytynyt käsistä. Olen itse henk. koht. sitämieltä, että tuollaiset joukkoahdistelijat pitäisi saattaa heti vastuuseen vähän isommalla sakinhivutuksella. Ei muuta, kun jätkiltä housut nilkkoihin, kumihanskat käteen ja kourimaan vähän isommalla porukalla, kuin mikä heillä on mukanaan.

6. Fukitol

Fukitol Jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.01.2015
    Saadut tykkäykset:
    12
    Taisipa jäädä kuubalaispalloilijoiden harteille. Kyllä ne matuista menee uskossaan hartaille ja toivorikkaille rasisteille.

7. vierailija

vierailija Vieras

Säälittää ne kuubalaiset jalkapalloilijapoloiset :(

8. AivanSama

AivanSama Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.11.2013
    Saadut tykkäykset:
    2 752
    No sans muuta. Kun se ei edes ole niiden vika, että ne raiskaa. Onhan se nyt kohtuutonta syyttää ihmistä sen omista teoista.

9. vierailija

vierailija Vieras

JALKApalloilijat?

10. vierailija

vierailija Vieras

Eiku mitä palloilijoita ne nyt oli.

11. vierailija

vierailija Vieras

12. vierailija

vierailija Vieras

Rauhallinen kesä ollut, mitään ahdisteluja tai raiskauksia ei ole tapahtunut.

13. vierailija

vierailija Vieras

Jep jep, onneksi mitään ei oo sattunut, saa huokaista helpotuksesta. Taisi tuo kotouttaminen onnistua matujen osalta. Hieno juttu!

14. vierailija

vierailija Vieras

Luuleks te saatana että ne heti kaikki tulee ilmi lukekaa ja itkekää syksymmällä

15. vierailija

vierailija Vieras

16. vierailija

vierailija Vieras

Niin on.
    Mus ei ole ahdistellu tsi raisksnnu ketään niin ei muitakaan ole raiskattu.
    Mun paikkskunnalla asuu ykdi maahanmuuttajaperhe ja ne on kylän maskotteja. Ei kenelläkään muullakaan ole ongelmia uusien tulokkaiden kanssa:).
    Pelkkiä mv lehden trolleja sellaiset väitteet.

17. vierailija

vierailija Vieras

18. vierailija

vierailija Vieras

Näin on. Koska minä en ole ollut työttömänä viimeiseen 18 vuoteen, niin ei kukaan muukaan ole voinut olla. Pelkkää trollausta väittää Suomessa olevan paljon työttömiä, joten kaikki tuet voidaan lopettaa ja saadaan Suomi sillä nousuun.

19. m1es

m1es Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2014
    Saadut tykkäykset:
    1 235
  20. vierailija

vierailija Vieras

Seksuaalirikosten määrä on noussut alkuvuoden aikana merkittävästi verrattuna viime vuoteen.

Valtakunnallisesti poliisille ilmoitettiin tammi–maaliskuussa 838 seksuaalirikoksesta. Määrä on 94 suurempia kuin vuosi sitten vastaavana aikana.

– Seksuaalirikosten määrän nousua selittää pitkälti seksuaalisten ahdisteluiden määrän lisääntyminen, poliisiylijohtaja Seppo Kolehmainen sanoo.

Seksuaalinen ahdistelu tuli rikosnimikkeenä lakiin syksyllä 2014.

Kaikkiaan poliisin tietoon tuli 132 seksuaalista ahdistelua. Määrä on 88 tekoa enemmän kuin edellisen vuoden tammi–maaliskuussa.

Voimakkaimmin seksuaalisten ahdisteluiden määrä on noussut Helsingin, Länsi-Uudenmaan ja Sisä-Suomen poliisilaitosten alueilla.

Pelkästään Helsingissä seksuaalisia ahdisteluja kirjattiin alkuvuonna 46 kappaletta.

Raiskauksia tapahtui alkuvuonna 248. Määrä vastaa suunnilleen edellisvuoden tasoa.

Niissä seksuaalirikoksissa, joissa rikoksesta epäilty on poliisin tiedossa, ulkomaan kansalaisten tekemiksi epäiltyjen rikosten määrä nousi 55:llä.

Seksuaalisissa ahdisteluissa 34 tapauksessa tekijäksi epäillään ulkomaan kansalaista. Vuosi sitten vastaavaan aikaan ulkomaalaisia epäiltyjä oli seitsemän.

Ulkomaan kansalaisten tekemiksi epäiltyjä raiskauksia oli alkuvuonna 49 eli yhdeksän enemmän kuin vuotta aiemmin.

21. vierailija

vierailija Vieras

22. vierailija

vierailija Vieras

Media on antanut palstatilaa varmaankin siksi, kun tuo ei tapahtunut Suomessa, ja kyseessä on muusikko. Jos täällä olisi vastaavanlainen raiskaus matujen toimesta tehty, niin oltaisiin ihan hyshys.

23. vierailija

vierailija Vieras

"Raiskausilmoituksia on ollut tänä vuonna 115, mikä on 45 tapausta enemmän kuin vuosi aikaisemmin. Seksuaalisia ahdisteluja kirjattiin tilastoihin 71, siinä missä luku oli vuosi sitten 18.

Ulkomaalaisten epäiltyjen osuus kaikista seksuaalirikosilmoituksista oli tammi–kesäkuun aikana 43,9 prosenttia. Vuoden takainen luku oli 24 prosenttia."

http://yle.fi/uutiset/seksuaaliriko...poliisi_taustalla_julkinen_keskustelu/9052308

24. vierailija

vierailija Vieras

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus