No niih miekkoset, peenisgalluppia pukkaa ;)

miekkonen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 16:17 Dude-76 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 16:10 Mittaustapa kirjoitti:
Mikä on "oikea" tapa mitata?. Sillä tavalla, kun minä mittaan, tuntuu nuo 20 cm pituiset olevan liiottelua. Huijareita kaikki tyynni - ei teil oikeesti oo tuskin 13 cm:n skypää!
No miten ite mittaat? Mä mittasin päältä tyvestä kärkeen suoralla viivottimella ja ympärysmitan mittanauhalla joten se on taatusti luotettava eikä oo ilmaa välissä. Mun mielestä ympärysmitta on luotettavampi kuin että mittaa kalun kyljestä kylkeen koska kaluhan ei ole putki vaan siinä on ne paisuvaissäiliöt mitkä tekee sen muodosta erilaisen. Siks mittanauhalla mitaten sen ympärysmitta on luotettavin tapa. Kuten myös suora viivotin kalun pituuden mittaamiseen ellei sit oo tosi käyrä kulli. :D jees tästä on tulossa jo tieteenala. :D :D
"Miten" on ihan väärä kysymys. "Miksi ihmeessä?" olisi paljon osuvampi. Mittailevatko muka naiset koskaan itseään? Syvyys, tilavuus, aukon halkaisija ... ???

Yrittäkääpä hei naiset kuvitella nämä sankarit mittailupuuhissa. Sen
täytyy kyllä olla lähtemättömän eroottinen näky...
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 09:43 miekkonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 16:17 Dude-76 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 16:10 Mittaustapa kirjoitti:
Mikä on "oikea" tapa mitata?. Sillä tavalla, kun minä mittaan, tuntuu nuo 20 cm pituiset olevan liiottelua. Huijareita kaikki tyynni - ei teil oikeesti oo tuskin 13 cm:n skypää!
No miten ite mittaat? Mä mittasin päältä tyvestä kärkeen suoralla viivottimella ja ympärysmitan mittanauhalla joten se on taatusti luotettava eikä oo ilmaa välissä. Mun mielestä ympärysmitta on luotettavampi kuin että mittaa kalun kyljestä kylkeen koska kaluhan ei ole putki vaan siinä on ne paisuvaissäiliöt mitkä tekee sen muodosta erilaisen. Siks mittanauhalla mitaten sen ympärysmitta on luotettavin tapa. Kuten myös suora viivotin kalun pituuden mittaamiseen ellei sit oo tosi käyrä kulli. :D jees tästä on tulossa jo tieteenala. :D :D
"Miten" on ihan väärä kysymys. "Miksi ihmeessä?" olisi paljon osuvampi. Mittailevatko muka naiset koskaan itseään? Syvyys, tilavuus, aukon halkaisija ... ???

Yrittäkääpä hei naiset kuvitella nämä sankarit mittailupuuhissa. Sen
täytyy kyllä olla lähtemättömän eroottinen näky...
Omani kyllä on mitannut ihan oma naiseni! Että lähdetäänpä siitä liikenteeseen. Ja huomauttaisin myös että kyseisen viestiketjun aloittaja oli nainen eikä mies. Tottahan se mitataan jos naista kiinnostaa vai eikö sulla oo mitä mitata? :D :D
 
Perus
Suora ja hoikka. Pituutta kuusitoista mutta ympärysmittaa vain yhdeksästä kahteentoista. Peruskortsut eivät oikein pysy päällä. Olen etsiskellyt tiukempia mutta normaalimittaisia kortsuja. Onkohan sellaisia olemassakaan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 23:42 Mister z kirjoitti:
Ainakin 30 cm pitkä ja paksuutta 10 cm.

Hei nyt loppu valehtelu.
Oikeasti ryhdikkäät 13cm pituutta ja halkaisija jotain 3 cm
Kukaan ei ole sanonut liian pieneksi, mutta kukaan ei ole kiittänyt.
no ei kai ole sanonut, kun ei sitä sanota, vaikka ajatellaan!!
jos ei tule kiitosta, nin ei ole hyvää sanomista.
nyt voin sanoa sulle, että sulla on pieni, eikä tuommoinen värkki tunnu naisesta miltään. älä ammu sanansaattajaa.
 
Metsän neito
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 19:23 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 23:42 Mister z kirjoitti:
Ainakin 30 cm pitkä ja paksuutta 10 cm.

Hei nyt loppu valehtelu.
Oikeasti ryhdikkäät 13cm pituutta ja halkaisija jotain 3 cm
Kukaan ei ole sanonut liian pieneksi, mutta kukaan ei ole kiittänyt.
no ei kai ole sanonut, kun ei sitä sanota, vaikka ajatellaan!!
jos ei tule kiitosta, nin ei ole hyvää sanomista.
nyt voin sanoa sulle, että sulla on pieni, eikä tuommoinen värkki tunnu naisesta miltään. älä ammu sanansaattajaa.
Voi moukkaa...pitääsit sinäki vaan mölyt mahassas..vieras.
Kyllä tuollakin vehkeellä pärjää, taito on kuitenki tärkeempää.Mun mielestä. Mister z.Ja varmasti onkin ryhdikäs! ;)
 
Mä oon valmis paljastelemaan kaikille niille naisille jotka haluaa nähdä koska oon niin kiimanen, etten osaa olla paljastelematta. :ashamed:
Minkäs teet ku exhibitionistin geenit..
Mutta onneks en niin kiimanen että tänne linkittäsin kuvaa ku llistani.
Joten jos jotain kiinnostaa niin laittakoon yv:tä. :snotty:
 
Pienimunaiseksi kaniksi eksä mua tituleerasi. Poikani äiti taasen kehui että kerran onnistunut saamaan vielä pienempää... Mutta sitä en kyl ymmärrä et miks ne mua siltikin vielä kinuaa käymään?
 
Paras tapa kalun mittaukseen on wc- tai talouspaperin sisärulla. Sinne kun sisään työntää niin ei tarvitse miettiä mitataanko se ylä- vai alapuolelta. Monelle kyllä tulee melkoinen yllätys, kun sentit jäävät niin paljon alle kuvitellun pituuden. Sekin tässä pikkusen mietityttää, että miksi naiset niin kovasti sitä suurta ja pitkää kaipaavat, kun eivät kuitenkaan saa sisälle mahtumaan kuin sellaiset vaivaiset 15cm. Tämä juttu on ihan helppo testata, ei tarvitse muuta kuin videoida yksi oma nainti lähikuvana, siinä sen näkee, miten syvälle se menee.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja voipikoolla:
Pienimunaiseksi kaniksi eksä mua tituleerasi. Poikani äiti taasen kehui että kerran onnistunut saamaan vielä pienempää... Mutta sitä en kyl ymmärrä et miks ne mua siltikin vielä kinuaa käymään?
olisiko muita erityistaitoja kuten osaatko nuolla pillua tai sormettaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Onpa hupaisa ketju :LOL: ja jos edelleen muistetaan että se keskiverto suomalaispeenis on siinä 13cm-15cm.. eli vähemmistön edustajia etsiytynyt tälle palstalle.
ja mulla on kokemusta että ukot valittaa et niillä on pieni vaikka todellisuudessa se on iso... kai mäki oon vain niitä vähemmistön edustajia pannu paria poikkeusta lukuunottamatta... :whistle: :saint:
 
Jaa-a... Keskivertomitoissa taidetaan mennä? Ei kuitenkaan ole pahemmin haitannut, joskus joku totesi:"Kiva juttu kun olet sopivan kokoinen niin voin rauhassa rentoutua, kun ei tarvitse jännittää että satuttaisit..." Ko. naisihmisellä oli muuten aikas kiva pimpero, juuri minulle sopiva... ;)

Kielihommista myöskin pidän, siis nuolen ja imen mielelläni (mehut...), myös b-osaston... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Onpa hupaisa ketju :LOL: ja jos edelleen muistetaan että se keskiverto suomalaispeenis on siinä 13cm-15cm.. eli vähemmistön edustajia etsiytynyt tälle palstalle.
Samaa mietin minäki.Lähes kaikilla kirjoittaneilla tuntuu olevan suuret vehkeet.Itse oon tyytyväinen ihan perusvehkeeseen, mikä suurimmilta osalta ukoista varmaan löytyy.
Onhan se iso visuaalisesti ihan mehukkaan näkönen, mutta mutta, jos se on ihan surkees tyypis muuten kiinnni, siinä ei yks iso mulkku pelasta.
 

Yhteistyössä