No niin otahan Irmeli tissi-imut ennen kuin lähdet kouluun! Kaunistahan tämä on! *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti
Pätsmaruu harmaana
Se on kait vissiin se ja sama mitä ite kukin tekee kotonansa. Jos tuo nuille perheille sopii kaikin puolin, niin kuka on heitä tuomitsemaan? Neljän seinän sisäpuolella kun jopa voi siinä bling-bling-perheessäkin tapahtua vaikka mitä "sopivaa ja suvaittua"...asia ei kuulu minulle eikä kyllä sinullekaan.
 
selvempi
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana:
Se on kait vissiin se ja sama mitä ite kukin tekee kotonansa. Jos tuo nuille perheille sopii kaikin puolin, niin kuka on heitä tuomitsemaan? Neljän seinän sisäpuolella kun jopa voi siinä bling-bling-perheessäkin tapahtua vaikka mitä "sopivaa ja suvaittua"...asia ei kuulu minulle eikä kyllä sinullekaan.
Niin että ihan sama mitä lapsille tapahtuu kotona, kunhan vain sinä et sitä näe :eek:
Poissa silmistä, poissa mielestä. OK.

 
Pätsmaruu harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja selvempi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana:
Se on kait vissiin se ja sama mitä ite kukin tekee kotonansa. Jos tuo nuille perheille sopii kaikin puolin, niin kuka on heitä tuomitsemaan? Neljän seinän sisäpuolella kun jopa voi siinä bling-bling-perheessäkin tapahtua vaikka mitä "sopivaa ja suvaittua"...asia ei kuulu minulle eikä kyllä sinullekaan.
Niin että ihan sama mitä lapsille tapahtuu kotona, kunhan vain sinä et sitä näe :eek:
Poissa silmistä, poissa mielestä. OK.
No tiiätkö sinä rakas kristallipalloon tuijottelija, mitä naapurilapsiperheessäsi seinien sisällä tapahtuu? Minä en valitettavasti tiedä, joten ei se minulle kuulukaan. Ja tuskinpa nuillakaan lapsilla tuo imetystapahtuma näkyy merkkinä ulos päin...ja tuskinpa tuo tilanne luo sellaista meteliä, että siihen pitäisi puuttua...joten...
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja selvempi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana:
Se on kait vissiin se ja sama mitä ite kukin tekee kotonansa. Jos tuo nuille perheille sopii kaikin puolin, niin kuka on heitä tuomitsemaan? Neljän seinän sisäpuolella kun jopa voi siinä bling-bling-perheessäkin tapahtua vaikka mitä "sopivaa ja suvaittua"...asia ei kuulu minulle eikä kyllä sinullekaan.
Niin että ihan sama mitä lapsille tapahtuu kotona, kunhan vain sinä et sitä näe :eek:
Poissa silmistä, poissa mielestä. OK.
No tiiätkö sinä rakas kristallipalloon tuijottelija, mitä naapurilapsiperheessäsi seinien sisällä tapahtuu? Minä en valitettavasti tiedä, joten ei se minulle kuulukaan. Ja tuskinpa nuillakaan lapsilla tuo imetystapahtuma näkyy merkkinä ulos päin...ja tuskinpa tuo tilanne luo sellaista meteliä, että siihen pitäisi puuttua...joten...
Minä tunsin kerran yhden naisen ja hänen lapsensa, nähtiin usein samassa leikkipuistossa ennen kuin muutimme pois.

Hänen lapsi oli samanikäinen kuin minun, eli tuolloin n. 3-vuotias. Pari kertaa kesken leikkien tämä hänen naperonsa tuli riskaamaan äitiltään tissiä. Äitinsä oli silminnähden vaivautunut, yritti laittaa muka leikiksi. Erään kerran kuulin hänen supisevan lapselleen että "kotona sitten". Kysyin sitten suoraan asiasta ja äiti sanoi, että on useasti yrittänyt imetyksen lopettaa mutta kun lapsi pyytää tissiä niin ei hän voi olla antamatta.


 

Yhteistyössä