No niin otahan Irmeli tissi-imut ennen kuin lähdet kouluun! Kaunistahan tämä on! *kuva*

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja *, 16.07.2010.

1. vieras

vieras Vieras

Ei kaikki hengaile tällä palstalla aamusta iltaan ja yöhön, hohhoi ja huhuu vaan itselles!

2. Lilii lisänimetön

Lilii lisänimetön Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.05.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Peesi ja peesi. Ilmeisesti nämä pervot ajatuksineen joko saavat itse seksuaalista mielihyvää imettäessään vauvojaan tai eivät ole koskaan imettäneet.

3. vieras

vieras Vieras

Sairaalla mielihyvällä en tarkoita, että nainen kiihottuu tuota tehdessään seksuaalisesti. Mielihyvän tunne kuitenkin voi olla sairasta kun tekee tuollaista. Saa siitä jotain elämää isompaa nautintoa. Sairasta nautintoa tuottaa toisille mm. myös toisten rääkkääminen tai sarjamurhaajalle tappaminen. Pedofiilille lasten hyväksikäyttäminen. Sitä kun saadaan mielihyvää jonkun toisen kustannuksella. Minusta näissä missään ei liikuta enää terveillä vesillä.

4. minä vain

minä vain Vieras

Te, jotka ette voisi kuvitella imettävänne yli 2-vuotiasta, niin MIKSI? Mitä vikaa siinä on?

5. lilli

lilli Vieras

en minä pidä tuota perverssinä, mutta kyllä kai tuon imettämisen voisi tuossa vaiheessa jo lopettaa...

6. Kowalski

Kowalski Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.07.2007
    Saadut tykkäykset:
    5
    Ei siinä mitään vikaa ole, mutta minusta itsestäni tuntuu siltä että 2 v on suunnilleen se raja, jolloin lapseni olisi saanut imetyksestä kaiken sen mitä minä voin hänelle antaa, ja on aika lopettaa imetys pikkuhiljaa (tai pikkuhiljaahan se väheneekin tuohon mennessä, ainakin kuopuksen kohdalla väheni, ja koki ns. luonnollisen lopun).

7. vieras

vieras Vieras

No huh huh, itse olen imettänyt vauvaa ihan ravinnon puolesta vuoden vanhaksi. :D Silti mun mielestä tuollainen mielihyväntunteen kalastelu imettämisellä isoa lasta välineenä käyttäen on tuomittavaa. Vauvoja _KUULUU_ imettää, (tai korvaavasti ruokkia pullolla)

Sen sijaan tuon ikäisen imetys on jotain sanoinkuvaamattoman sairasta. äiti haluaa mielihyvää lapsensa kautta ja lapsi on tottunut saamaan isoksi asti mielihyväntunnetta äitinsä rinnan kautta. Kyllä mun mielestä tällainen "diili" on kaikkea muuta kuin normaali. Ja siksi minulle siitä tulee mieleen sairas ihminen.

8. vieras

vieras Vieras

Et ole näköjään lukenut tarpeeksi ja ehkä joku kylmä ihminen ei tunne mitään. Minä ainakin tunnistin sen saman tunteen kuin kiihottuessa kun vauva imee, vaikka siinä ei mitään väärää minusta olekaan.

http://www.tervesuomi.fi/fi/julkaisu/11729

Imetyksen aikana äidin elimistössä tapahtuu samanlaisia reaktioita kuin seksuaalisen kiihottumisen yhteydessä. Äiti voikin tuntea imettäessä seksuaalista mielihyvää. Tämä saattaa synnyttää helposti syyllisyyden tunteita, jotka voivat joskus olla niin voimakkaita, että äiti luopuu rintaruokinnasta. Evoluutio on kuitenkin järjestänyt imetyksen nisäkäsemoille mahdollisimman miellyttäväksi, jotta he mielellään imettäisivät poikastaan ja näin turvaisivat pienelle mahdollisemman hyvän alun elämälle.

9. Minäkään en ajattele imetykseen liittyvän äidin puolelta yhtään mitään seksuaalisuuteen liittyvää. Se on kaukana siitä. Mutta onko lapsen reaktioita tutkittu? Mielihyvä taitaa olla kokonaisvaltainen.

Ja kuvat ovat tosiaan aika ilkeitä.

10. kÄÄk

kÄÄk Vieras

Niin että yllättäen KAIKKI ylipitkän imetyksen puolustajat (joita täällä eilen parveili haitaksi asti kuin sääskiä) ovat nyt jossain muualla... Jännä juttu!

11. ohhoh

ohhoh Vieras

Minä en IKINÄ ole kokenut minkäänsortin seksuaalisia tuntemuksia, kun olen imettänyt. Enkä koe silti olevani mitenkään kylmä ihminen. Tuntuu vain hassulta, että jotkut kokevat!

12. vieras

vieras Vieras

Se on jännää joo ;)

13. *

* Vieras

Mielihyvää minäkin koin, mutta en kylläkään seksuaalista. Ainakin se tuntui hyvin erilaiselle, imettäessäni mielihyvä oli lähinnä rakkautta pientä nyyttiä kohtaan enkä tuntenut samanlaisia "väristyksiä" kuin seksuaalisen kiihottumisen aikana.

Jos olisin tuntenut sillä tavoin, olisin varmaankin luopunut imettämisestä.

En muutenkaan imettänyt kauaa, lapsen ollessa 5kk lopetin.

14. ev

ev Vieras

Huomasin saman.

15. M Y R K K Y

M Y R K K Y Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.12.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    No ,kohtuus kaikessa.
    Mutta en mäkään usko että tuosta mitään seksuaalista mielihyvää äiti saa, uskon että imetys on vaan tunnetasolla ollut niin antava ettei osaa sitä lopettaa.

Toisaalta aattelen että maitoa se isompikin lapsi tarvii, jos sitä tulee äidin tisusta niin miksei sitä voisi juoda?
    Onko se lehmän maito parempaa?
    En itse imettäisi noin isoa, mutta voisin sen pumpata kyllä isompaa varten.

Taaperoimetys on ihan eri asia kuin mitä tässä nyt repästy.

16. vieras

vieras Vieras

Lue tuo linkin sisältö. Sehän on ihan tunnettu asia, että elimistö erittää samaa hormonia imettäessä kuin seksuaalisen kiihottumisen aikana. Miten ihmeessä ette tätä tiedä????

17. Lilii lisänimetön

Lilii lisänimetön Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.05.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tummennettu kohta oli mielestäni outo - vai tiedätkö että kaikilla näin on? Kokemuksia? Minukin mielestäni isojen lasten imetys on outoa enkä itse tosiaan imettäisi noin isoa lasta, mutta toisten valinnoille en yökkäile, hauku pervoksi tai pedofiiliksi. Niin kauan kuin mielestäni siinä ei mitään väärää ja vahingoittavaa ole.

"lapsi on tottunut saamaan isoksi asti mielihyväntunnetta äitinsä rinnan kautta"
    Juuri tämä on se ainoa haitta, ja toivottavasti kaikki isojen imettäjät miettivät sitä tykönään. Sama kuin tutin tai muun kanssa; lohtu tai mielihyvä pitää osata käsitellä ilman apuvälinettä jossakin vaiheessa. Minä en kuitenkaan ole pätevä määrittelemään muille sopivaa tapaa tai aikaa. Kiva jos te muut olette. :flower:

18. Kowalski

Rekisteröitynyt:
    14.07.2007
    Saadut tykkäykset:
    5
    Minä en kyllä kiihottunut, eikä ole kyse mistään kylmyydestä tai lukemattomuudesta :D. Imetys oli mukavaa, ihanaakin, rinnalla oleva lapsi on maailman suloisimpia asioita, mutta mun kokemani tunne ei ollut seksuaalista vaan sellaista äidinrakkauden tunnetta, mikä on aivan erilaista kuin seksuaalisen mielihyvän tunne.

19. Aamuäree

Aamuäree Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.04.2007
    Saadut tykkäykset:
    6
    Parivuotiaan imetys on ihan eri kuin koululaisen :headwall:

Mikä ihmeen tarve on yhdestä kuvasta ja aloituksesta tehdä näitä ääliömäisiä vastavetoja?

20. Mrs Shillelagh

Mrs Shillelagh Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.04.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eikös lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ole laissa kiellettyä myös äidiltä? Ei se tasa-arvo toteudu kyllä tässäkään asiassa!

21. vieras

vieras Vieras

Minä tunsin ja varmasti monet muutkin, ihan tuli samanlainen olo kuin ennen seksiä. Miksi tuosta asiasta pitää vaieta ja ihmiset kokevat olevansa outoja jos tuntevat niin vaikka se on TÄYSIN NORMAALIA. En usko että kukaan sen tunteen takia imettää, mutta ihan fakta tuo seksuaalisen mielihyvän tunteminen on.

22. vieras

vieras Vieras

Jotenkin musta tuntuu että osa taaperoimettäjistä kokee aina puolustusreaktion joka asiassa joka liittyy jotenkin imettämiseen. On aivan pakko puolustella vaikka 8 vuotiaan imetystä, kun "Kyllähän itsekin imetin 2 vuotiaaksi" Todellakin ovat täysin eri asioita, eikö joku näe eroa asian välillä itse.

Minä imetin vuoden vanhaksi, enkä koe samaistuvani kuvaan ollenkaan. Ja paheksun tuota jostain syystä hyvin voimakkaasti. Minun mielestäni tuo on lapsen hyväksikäyttöä omiin tarpeisiin kuten olen sanonut.

23. jep

jep Vieras

Mun mielestä lapsi siinä vaiheessa saa juotavansa mukista, ei tuttipullosta eikä tissistä. En vaan kertakaikkiaan halua noin isoa lasta imemään rintaani.

24. Olenko minä noista asioista mitään maininnut? Sisälukutaitoa, kiitos. Mutta - harvemmin edes nuokaan asiat sieltä neljän seinän sisältä ulos tulevat ennenkuin usean vuoden jälkeen vasta, valitettavasti. Et sinäkään edelleenkään tiedä sata varmasti, mitä naapurilapsiperheessäsi tapahtuu - jopa sitä insestiä. Vai lukeeko se perheen otsassa? Mutta edelleenkään - itse ap:n aloittamassa asiassa pysyäksemme ;) - tuo asia ei kuulu minulle eikä sinullekaan. Imetys on jokaisen perheen/äidin ja lapsen välinen asia, sitä älkö mikään ulkopuolinen taho tulko tuomitsemaan.

Miten äiti voi imetysasiassa hyökätä tällä tavoin toisen äidin kimppuun syyttämällä ja arvostelemalla? Miten imetysasia ylipäätänsä nostetaan niin isoon asemaan, jotta se jopa määrittää ihmisen/äidin arvon?? Miten te jaksatte keuhkota moisesta asiasta?

25. Kowalski

Rekisteröitynyt:
    14.07.2007
    Saadut tykkäykset:
    5
    En kai mä voi valehdellakaan, kun en kerran tuntenut seksuaalista mielihyvää imettäessäni. Vai pitäisikö oikeasti väittää että juujuu, kyllä minäkin kiihotuin, ja se on ihan normaalia? :eek:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri