No niin otahan Irmeli tissi-imut ennen kuin lähdet kouluun! Kaunistahan tämä on! *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti
Ei mulle tullut kyllä mitään seksuaalisia mielleyhtymiä tai samanlaista tunnetta imetettäessä.

Alkuun se tuntui lähinnä vastenmieliseltä, mutta meni pian ohi. Toista lasta ruokkiessa ei sitä samaa vastenmielisyyden tunnetta tullut.
Pidin sitä varsin luonnollisena lapsen ruokkimisena, en minään muuna. En sittenkään, vaikka pitkään imetin kumpaakin, nuorimmaista puolitoistavuotiaaksi. Kauemminkin olisin ehkä jatkanut, mutta yöunien puutteesta uupuminen sai lopettamaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä tunsin ja varmasti monet muutkin, ihan tuli samanlainen olo kuin ennen seksiä. Miksi tuosta asiasta pitää vaieta ja ihmiset kokevat olevansa outoja jos tuntevat niin vaikka se on TÄYSIN NORMAALIA. En usko että kukaan sen tunteen takia imettää, mutta ihan fakta tuo seksuaalisen mielihyvän tunteminen on.
En kai mä voi valehdellakaan, kun en kerran tuntenut seksuaalista mielihyvää imettäessäni. Vai pitäisikö oikeasti väittää että juujuu, kyllä minäkin kiihotuin, ja se on ihan normaalia? :eek:
Voi sinua, et halua edes ymmärtää. Sinä sanoit "Vaikea uskoa, että äiti saisi tuosta seksuaalista mielihyvää." Ehkä nyt kun olet lukenut siitä ihan tieteellisiä todisteitakin, niin et lauo noin typeriä kommentteja vain siksi ettet itse kiihotu. Ei siinä mitään pahaa ole, se on fysiologista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Minukin mielestäni isojen lasten imetys on outoa enkä itse tosiaan imettäisi noin isoa lasta, mutta toisten valinnoille en yökkäile, hauku pervoksi tai pedofiiliksi. Niin kauan kuin mielestäni siinä ei mitään väärää ja vahingoittavaa ole.
Minä saan ajatella asiasta kuitenkin omalla tavallani, ole sinä ajattelematta. Minusta tuo on lapsen hyväksikäyttöä välineenä käyttäen omaan mielihyväntunteen tavoitteluun. Ja vahingollisuudestakin ajattelen omalla tavallaniEn sulje sitä vaihtoehtoa pois, etteikö tuo voisi olla vahingollista. Kykenen ajattelemaan asiaa monelta kannalta. Ei minulla ole tarvetta vain ja ainoastaan nähdä hyvää tässä asiassa, vaikka itse olenkin imettänyt äiti, en samaistu kuvaan ollenkaan.

Silti mulla on oikeus ajatuksiini ja en ole törmännyt yhteenkään asiantuntevaan lausuntoon, että ajatteleminen olisi tuomittavaa ja sairasta.
Päinvastoin, psykologit eivät suosittele mielen rajoittamista, teothan niitä sairaita on. Kyllä sairaan ihmisen tunnistaa käytöksen perusteella, ette tiedä miten "likainen" mielikuvitus monella kirjailijalla tai runoilijalla on. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä tunsin ja varmasti monet muutkin, ihan tuli samanlainen olo kuin ennen seksiä. Miksi tuosta asiasta pitää vaieta ja ihmiset kokevat olevansa outoja jos tuntevat niin vaikka se on TÄYSIN NORMAALIA. En usko että kukaan sen tunteen takia imettää, mutta ihan fakta tuo seksuaalisen mielihyvän tunteminen on.
En kai mä voi valehdellakaan, kun en kerran tuntenut seksuaalista mielihyvää imettäessäni. Vai pitäisikö oikeasti väittää että juujuu, kyllä minäkin kiihotuin, ja se on ihan normaalia? :eek:
Kaikki ei ole niin herkkiä rinnoistaan. Jos pillukin on tunnoton, niin silloin ei raiskauskaan tunnu niin pahalta, käy korkeintaan vähän egon päälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi sinua, et halua edes ymmärtää. Sinä sanoit "Vaikea uskoa, että äiti saisi tuosta seksuaalista mielihyvää." Ehkä nyt kun olet lukenut siitä ihan tieteellisiä todisteitakin, niin et lauo noin typeriä kommentteja vain siksi ettet itse kiihotu. Ei siinä mitään pahaa ole, se on fysiologista.
Niin, minusta on edelleen hieman vaikea uskoa että äiti saisi seksuaalista mielihyvää asiasta, joka ei ole seksuaalinen. Ehkä siksi, koska minä en seksuaalista mielihyvää imettäessäni kokenut. Samaan tapaan jonkun on vissiin vaikea kuvitella, että äiti ei saisi seksuaalista mielihyvää, koska itse sai. En tiedä, miten tuollaista asiaa on tutkittu, ja millaisen mielihyvän kukin nimenomaan seksuaalisena kokee...

Imetyksen väitetään vievän seksihaluja, ja kuivattaahan se limakalvojakin, joten siksikin nimenomaan seksuaalisen mielihyvän kokeminen on mun korviini outoa.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
Te, jotka ette voisi kuvitella imettävänne yli 2-vuotiasta, niin MIKSI? Mitä vikaa siinä on?
Mä en voisi kuvitella. En edes yli vuoden ikäistä. Ajattelen asian niin, että kun lapsi syö jo samaa ruokaa kuin muukin perhe, imetystä ei enää tarvita. Ts lapsi saa tarvitsemansa ravintoaineet jo muusta ruuasta. Mua ei kuitenkaan häiritse, vaikka joku toinen imettäisi isompiakin lapsia.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi sinua, et halua edes ymmärtää. Sinä sanoit "Vaikea uskoa, että äiti saisi tuosta seksuaalista mielihyvää." Ehkä nyt kun olet lukenut siitä ihan tieteellisiä todisteitakin, niin et lauo noin typeriä kommentteja vain siksi ettet itse kiihotu. Ei siinä mitään pahaa ole, se on fysiologista.
Niin, minusta on edelleen hieman vaikea uskoa että äiti saisi seksuaalista mielihyvää asiasta, joka ei ole seksuaalinen. Ehkä siksi, koska minä en seksuaalista mielihyvää imettäessäni kokenut. Samaan tapaan jonkun on vissiin vaikea kuvitella, että äiti ei saisi seksuaalista mielihyvää, koska itse sai. En tiedä, miten tuollaista asiaa on tutkittu, ja millaisen mielihyvän kukin nimenomaan seksuaalisena kokee...

Imetyksen väitetään vievän seksihaluja, ja kuivattaahan se limakalvojakin, joten siksikin nimenomaan seksuaalisen mielihyvän kokeminen on mun korviini outoa.
Itse en myöskään kiihottunut imetyksestä, mutta jos mies imee/nuolee nännejä, eri asia. En myöskään kiihotu, jos gynekologin sormet on sisuksissani, mutta oman miehen sormien kohdalla ihan eri asia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Itse en myöskään kiihottunut imetyksestä, mutta jos mies imee/nuolee nännejä, eri asia. En myöskään kiihotu, jos gynekologin sormet on sisuksissani, mutta oman miehen sormien kohdalla ihan eri asia.
Jep, sama täällä :)

Eli värkit toimii kyllä, hormonit hyrrää ja silleen, vaikkei imetys kiihottanutkaan.
 
taantumusta imetyksestä
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä koetan tappaa tämän typerän änkkööketjun kommentillani:

Tehköön kukin parhaaksi katsomallaan tavalla. Se mikä ei sovi juuri sinulle, voi sopia jollekin toiselle.
Minä en ihan äkkiä niele ajatusta, että kaikki sopii jollekin toiselle. Täytyy sitä nyt lapsen normaalia kehittymistäkin ajatella, eikä tehdä jotain mikä pysäyttää kehityksen.

Monen muun asian tunnustetaan olevan kehitykselle kyseenalaista, mutta mikä ihme tämän estää olemasta sellainen?
 
VIERAS
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi sinua, et halua edes ymmärtää. Sinä sanoit "Vaikea uskoa, että äiti saisi tuosta seksuaalista mielihyvää." Ehkä nyt kun olet lukenut siitä ihan tieteellisiä todisteitakin, niin et lauo noin typeriä kommentteja vain siksi ettet itse kiihotu. Ei siinä mitään pahaa ole, se on fysiologista.
Niin, minusta on edelleen hieman vaikea uskoa että äiti saisi seksuaalista mielihyvää asiasta, joka ei ole seksuaalinen. Ehkä siksi, koska minä en seksuaalista mielihyvää imettäessäni kokenut. Samaan tapaan jonkun on vissiin vaikea kuvitella, että äiti ei saisi seksuaalista mielihyvää, koska itse sai. En tiedä, miten tuollaista asiaa on tutkittu, ja millaisen mielihyvän kukin nimenomaan seksuaalisena kokee...

Imetyksen väitetään vievän seksihaluja, ja kuivattaahan se limakalvojakin, joten siksikin nimenomaan seksuaalisen mielihyvän kokeminen on mun korviini outoa.
kyllä ne seksuaaliset mielihyväntunteet ja imetys kuitenkin jollaintavalla käsikädessä on. Esimerkiksi imetystukilistan mukaan, seksuaalinen kiihotus saa aikaan maidon herumista, samoin kuin rintojen koskettelu. Tietysti.

Miksei siis imettäminen voisi tuottaa nautinnon tunnetta yleisesti naisen elimistölle. Ei välttämättä juuri siellä alapäässä mutta yleisesti.

Ehkäpä seksuaalisten halujen vähentyminen miestä kohtaan johtuu siitä, että äiti saa siinä imetyksestä tarpeeksi sitä mielihyväntunnetta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi sinua, et halua edes ymmärtää. Sinä sanoit "Vaikea uskoa, että äiti saisi tuosta seksuaalista mielihyvää." Ehkä nyt kun olet lukenut siitä ihan tieteellisiä todisteitakin, niin et lauo noin typeriä kommentteja vain siksi ettet itse kiihotu. Ei siinä mitään pahaa ole, se on fysiologista.
Niin, minusta on edelleen hieman vaikea uskoa että äiti saisi seksuaalista mielihyvää asiasta, joka ei ole seksuaalinen. Ehkä siksi, koska minä en seksuaalista mielihyvää imettäessäni kokenut. Samaan tapaan jonkun on vissiin vaikea kuvitella, että äiti ei saisi seksuaalista mielihyvää, koska itse sai. En tiedä, miten tuollaista asiaa on tutkittu, ja millaisen mielihyvän kukin nimenomaan seksuaalisena kokee...

Imetyksen väitetään vievän seksihaluja, ja kuivattaahan se limakalvojakin, joten siksikin nimenomaan seksuaalisen mielihyvän kokeminen on mun korviini outoa.
Mun seksihaluja on tosi vaikea tappaa. Ja tissin imeminen olisi mulla sama kuin pimpin mussuttaminen. Väkisinkin se kiihottaa, ja jos sitä tekee joku muu, kuin imeväisikäinen, niin se saa olla vain oma mies. Muuten se tuntuu riistolta. Ei voi mitään. Näin me koetaan asiat eri tavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
kyllä ne seksuaaliset mielihyväntunteet ja imetys kuitenkin jollaintavalla käsikädessä on. Esimerkiksi imetystukilistan mukaan, seksuaalinen kiihotus saa aikaan maidon herumista, samoin kuin rintojen koskettelu. Tietysti.

Miksei siis imettäminen voisi tuottaa nautinnon tunnetta yleisesti naisen elimistölle. Ei välttämättä juuri siellä alapäässä mutta yleisesti.

Ehkäpä seksuaalisten halujen vähentyminen miestä kohtaan johtuu siitä, että äiti saa siinä imetyksestä tarpeeksi sitä mielihyväntunnetta?
Mulla ei muuten ollut tuollaistakaan :D, eikä seksihalujen vähenemistä miestä kohtaan: vaikka sainkin imetyksestä mielihyvää (jota en kokenut lainkaan seksuaaliseksi) niin ei se tai lasten läheisyys ollut yhtään sama asia kuin seksi ja miehen läheisyys.

Oon friikki :'(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja kÄÄk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kÄÄk:
Jännä miten yksimielisiä täällä nyt ollaan siitä että tuo on vähän outoa... Siinä toisessa ketjussa kun niin puolusteltiin että lasta sa aimettää vaikka kuinka vanhaksi! MIssäs ne puolustelijat nyt on? NINATT ym. huhuu!
Ei kaikki hengaile tällä palstalla aamusta iltaan ja yöhön, hohhoi ja huhuu vaan itselles!
Niin että yllättäen KAIKKI ylipitkän imetyksen puolustajat (joita täällä eilen parveili haitaksi asti kuin sääskiä) ovat nyt jossain muualla... Jännä juttu!
Huomasin saman.
Minä olin siinä eilisessä ketjussa aika aktiivisena, mutten nähnyt siellä PARVEILEVAN pitkän imetyksen kannattajia. Ilmeisesti olin sittenkin väärässä ketjussa.
Ja anteeksi kovasti, etten heti aamusta sännännyt palstalle :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Itse en myöskään kiihottunut imetyksestä, mutta jos mies imee/nuolee nännejä, eri asia. En myöskään kiihotu, jos gynekologin sormet on sisuksissani, mutta oman miehen sormien kohdalla ihan eri asia.
Jep, sama täällä :)

Eli värkit toimii kyllä, hormonit hyrrää ja silleen, vaikkei imetys kiihottanutkaan.
Eli minussa on jotain vikaa kun tunnistin imettäessä saman tunteen kuin kiihottuessa?? Miksi haluatte antaa tuollaista kuvaa, ei se ainakaan imetystä edistä jos ihmisten tarvitsee häpeillä fysiologisia tuntemuksiaan joille ei voi mitään. Oksitosiinihormoni, sitä on aika vaikea pysäyttää...
 
kÄÄk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja kÄÄk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kÄÄk:
Jännä miten yksimielisiä täällä nyt ollaan siitä että tuo on vähän outoa... Siinä toisessa ketjussa kun niin puolusteltiin että lasta sa aimettää vaikka kuinka vanhaksi! MIssäs ne puolustelijat nyt on? NINATT ym. huhuu!
Ei kaikki hengaile tällä palstalla aamusta iltaan ja yöhön, hohhoi ja huhuu vaan itselles!
Niin että yllättäen KAIKKI ylipitkän imetyksen puolustajat (joita täällä eilen parveili haitaksi asti kuin sääskiä) ovat nyt jossain muualla... Jännä juttu!
Huomasin saman.
Minä olin siinä eilisessä ketjussa aika aktiivisena, mutten nähnyt siellä PARVEILEVAN pitkän imetyksen kannattajia. Ilmeisesti olin sittenkin väärässä ketjussa.
Ja anteeksi kovasti, etten heti aamusta sännännyt palstalle :LOL:
Sä oot sit varmaan niin innoissasi pyörinyt omien mielipiteidesi ympärillä ette oo huomannut... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
kyllä ne seksuaaliset mielihyväntunteet ja imetys kuitenkin jollaintavalla käsikädessä on. Esimerkiksi imetystukilistan mukaan, seksuaalinen kiihotus saa aikaan maidon herumista, samoin kuin rintojen koskettelu. Tietysti.

Miksei siis imettäminen voisi tuottaa nautinnon tunnetta yleisesti naisen elimistölle. Ei välttämättä juuri siellä alapäässä mutta yleisesti.

Ehkäpä seksuaalisten halujen vähentyminen miestä kohtaan johtuu siitä, että äiti saa siinä imetyksestä tarpeeksi sitä mielihyväntunnetta?
Mulla ei muuten ollut tuollaistakaan :D, eikä seksihalujen vähenemistä miestä kohtaan: vaikka sainkin imetyksestä mielihyvää (jota en kokenut lainkaan seksuaaliseksi) niin ei se tai lasten läheisyys ollut yhtään sama asia kuin seksi ja miehen läheisyys.

Oon friikki :'(
Ei mullakaan lapsen läheisyys aiheuttanut mitään kiihottumista. Se oli täysin mekaanista, joka johtui siitä imemisestä. Kyllä miehenkin vehje alkaa seisomaan jos sitä imee. Eikä se ole lainkaan kivaa, jos sitä tekee leikki- tai kouluikäinen lapsi. Taaperokin on jo siinä ja siinä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
kyllä ne seksuaaliset mielihyväntunteet ja imetys kuitenkin jollaintavalla käsikädessä on. Esimerkiksi imetystukilistan mukaan, seksuaalinen kiihotus saa aikaan maidon herumista, samoin kuin rintojen koskettelu. Tietysti.

Miksei siis imettäminen voisi tuottaa nautinnon tunnetta yleisesti naisen elimistölle. Ei välttämättä juuri siellä alapäässä mutta yleisesti.

Ehkäpä seksuaalisten halujen vähentyminen miestä kohtaan johtuu siitä, että äiti saa siinä imetyksestä tarpeeksi sitä mielihyväntunnetta?
Mulla ei muuten ollut tuollaistakaan :D, eikä seksihalujen vähenemistä miestä kohtaan: vaikka sainkin imetyksestä mielihyvää (jota en kokenut lainkaan seksuaaliseksi) niin ei tai lasten läheisyys ollut yhtään sama asia kuin seksi ja miehen läheisyys.

Oon friikki :'(
No eihän kaikkien kropat toimi samoin. Mulla taas maidon heruminen alkoi välittömästi kun joku muu kuin pusero hipaisikaan rintaa. Seksin jälkeen rinnoista valui maitoa.

Sen sijaan on heitä, joilta ei tule maitoa millään ilveellä, hyvä että edes vauvan imu riittää tuottamaan tarpeeksi, ei kaikilla riitäkään. On myös heitä jotka kokevat kuulemma imetyksen aikana henkistä pahanolontunnetta. Että meitä on moneksi kyllä...


 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli minussa on jotain vikaa kun tunnistin imettäessä saman tunteen kuin kiihottuessa?? Miksi haluatte antaa tuollaista kuvaa, ei se ainakaan imetystä edistä jos ihmisten tarvitsee häpeillä fysiologisia tuntemuksiaan joille ei voi mitään. Oksitosiinihormoni, sitä on aika vaikea pysäyttää...
Jos sinusta se, että mä ja Vispilä ei saatu seksuaalista mielihyvää imetyksestä, tarkoittaa sitä että meidän mielestämme sinussa on jotain vikaa, niin vika on lukijassa eikä meissä :headwall:

Pitäisikö oikeasti VALEHDELLA tästä asiasta, jotta edistäisi imetystä? :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kÄÄk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja kÄÄk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kÄÄk:
Jännä miten yksimielisiä täällä nyt ollaan siitä että tuo on vähän outoa... Siinä toisessa ketjussa kun niin puolusteltiin että lasta sa aimettää vaikka kuinka vanhaksi! MIssäs ne puolustelijat nyt on? NINATT ym. huhuu!
Ei kaikki hengaile tällä palstalla aamusta iltaan ja yöhön, hohhoi ja huhuu vaan itselles!
Niin että yllättäen KAIKKI ylipitkän imetyksen puolustajat (joita täällä eilen parveili haitaksi asti kuin sääskiä) ovat nyt jossain muualla... Jännä juttu!
Huomasin saman.
Minä olin siinä eilisessä ketjussa aika aktiivisena, mutten nähnyt siellä PARVEILEVAN pitkän imetyksen kannattajia. Ilmeisesti olin sittenkin väärässä ketjussa.
Ja anteeksi kovasti, etten heti aamusta sännännyt palstalle :LOL:
Sä oot sit varmaan niin innoissasi pyörinyt omien mielipiteidesi ympärillä ette oo huomannut... :whistle:
Luulenpa, että sinä olit yksi niistä yökkijöistä ja kuvittelit että koko ketju parveili ylipitkiä imettäjiä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Itse en myöskään kiihottunut imetyksestä, mutta jos mies imee/nuolee nännejä, eri asia. En myöskään kiihotu, jos gynekologin sormet on sisuksissani, mutta oman miehen sormien kohdalla ihan eri asia.
Jep, sama täällä :)

Eli värkit toimii kyllä, hormonit hyrrää ja silleen, vaikkei imetys kiihottanutkaan.
Eli minussa on jotain vikaa kun tunnistin imettäessä saman tunteen kuin kiihottuessa?? Miksi haluatte antaa tuollaista kuvaa, ei se ainakaan imetystä edistä jos ihmisten tarvitsee häpeillä fysiologisia tuntemuksiaan joille ei voi mitään. Oksitosiinihormoni, sitä on aika vaikea pysäyttää...
Noh. Pitäähän miestenkin hävetä sitä, että ne antaa vieraan naisen ottaa itsensä, vaikka eivät haluaisikaan. Tuntemuksilleen kun ei voi mitään.
 
lukittu
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli minussa on jotain vikaa kun tunnistin imettäessä saman tunteen kuin kiihottuessa?? Miksi haluatte antaa tuollaista kuvaa, ei se ainakaan imetystä edistä jos ihmisten tarvitsee häpeillä fysiologisia tuntemuksiaan joille ei voi mitään. Oksitosiinihormoni, sitä on aika vaikea pysäyttää...
Jos sinusta se, että mä ja Vispilä ei saatu seksuaalista mielihyvää imetyksestä, tarkoittaa sitä että meidän mielestämme sinussa on jotain vikaa, niin vika on lukijassa eikä meissä :headwall:

Pitäisikö oikeasti VALEHDELLA tästä asiasta, jotta edistäisi imetystä? :D

Jotenkin tuntuu, että sulla on pakonomainen atrve kaikille julistaa miten sulla asiat on. Kyllä me uskotaan. Anna olla.

PISTE.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eihän kaikkien kropat toimi samoin. Mulla taas maidon heruminen alkoi välittömästi kun joku muu kuin pusero hipaisikaan rintaa. Seksin jälkeen rinnoista valui maitoa.

Sen sijaan on heitä, joilta ei tule maitoa millään ilveellä, hyvä että edes vauvan imu riittää tuottamaan tarpeeksi, ei kaikilla riitäkään. On myös heitä jotka kokevat kuulemma imetyksen aikana henkistä pahanolontunnetta. Että meitä on moneksi kyllä...
Tuota mä nimenomaan ajan takaa :). Kaikkien kropat ei toimi samoin.

Mulla esim. vieraan vauvan itku tai vauvan näkyminen telkkarissa sai maidon herumaan, ajatus omasta vauvasta sai maidon herumaan, samoin vauvan sylissäpitäminen ja saunan lämpö. Mutta ei se, kun mies koski rintoihini. Siis siinä vaiheessa, kun alkuaikojen suihkutissivaihe oli jo ohitettu.

Joskus imettäessä (ekojen kuukausien aikana) oli myös pahaa oloa, ei henkistä vaan ihan fyysistä, samanlaista kuin alkuraskauden pahoinvointi. Kuulemma hormoneista johtuvaa.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama kun opettaisi lutkuttamaan isänsä kyrpää. Samanlaista mielihyvää tuo 5 vuotiaan tissin luputus äidille tuottaa ja se on täysin verrannollista. Sairastahan tuo on, imetys kuuluu vauvoille, pari vuotiaaksi asti mä sen ymmärrän.
Tämä tulee mullekin mieleen noita kuvia katsoessa. Että imeskeleekö ne isin seuraavaksi.
kannattaa varmaan hakea apua, jos tuollaisia pedofiilisia ajatuksia on päässä. :) terve ihminen ei ajattele noin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Itse en myöskään kiihottunut imetyksestä, mutta jos mies imee/nuolee nännejä, eri asia. En myöskään kiihotu, jos gynekologin sormet on sisuksissani, mutta oman miehen sormien kohdalla ihan eri asia.
Jep, sama täällä :)

Eli värkit toimii kyllä, hormonit hyrrää ja silleen, vaikkei imetys kiihottanutkaan.
Eli minussa on jotain vikaa kun tunnistin imettäessä saman tunteen kuin kiihottuessa?? Miksi haluatte antaa tuollaista kuvaa, ei se ainakaan imetystä edistä jos ihmisten tarvitsee häpeillä fysiologisia tuntemuksiaan joille ei voi mitään. Oksitosiinihormoni, sitä on aika vaikea pysäyttää...
Ei ole outoa, se on toisilla ihan normaalia. Saahan imetys muuten supistuksiakin aikaan kohdussa, kun vauva on syntynyt. Miksei se voisi samoin vaikuttaa siellä muuhun tuntemukseen. Kyllä ne rinnat ja alapää on liitoksissa toisiinsa. Toisilla kovettuu nännit kun alapäätä käsitellään, toisilla ei. Imetyksen aikanakin reaktiot mikä tuntuu missä vaihtelee yksilöittäin.

Naiset tekevät aiheesta itse tabun, koska ajatellaan että tuollaisia ajatuksia pitää rajoittaa. Moni ihan oikeasti lopettaa imetyksen siksi, että säikähtää näitä fyysisiä tunteita, joita se aiheuttaa.
 

Yhteistyössä