No niin otahan Irmeli tissi-imut ennen kuin lähdet kouluun! Kaunistahan tämä on! *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti
Juu
Mä luulen että tuo on vaan noiden naisten tapa tehdä itsestään tärkeitä ja korvaamattomia. Imetys on jotain mihin vain he heidän lasten elämässä pystyy, muu läheisyys on sellaista mihin pystyy esim. isäkin.

Eli jonkinlaista yliampuvaa itsekorostuksen ja itsetunnon pönkityksen tarvetta, ja pelkoa siitä että kun lapset kasvaa niin äiti ei enää ookaan niin ihanan tärkeäksi tekevä rooli.
 
Hilma Maria 112v
Minäkin imetän 96-vuotiasta tytärtäni, tämä imettää 80-vuotiasta poikaansa, jonka 82v vaimo imettää 65v poikaansa, jonka 65v vaimo imettää 50v tytärtään, joka imettää 34v tytärtään, joka imettää 20v tytärtään, joka imettää 3v, 2v ja ½v lapsiaan. Usein imetämme lapsiamme ketjussa niin että se maito taitaa valua suoraan minusta noihin 3v, 2v ja ½v pikkulapsiin.
 
ev
mä ymmärrän kauhistelijoiden pointin. ite olen siinä välimaastossa. ymmärrä siis tosiaan kumpiakin puolia. itselläni ei niinkään mielipidettä asiaan ole. jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi kokee.
 

Yhteistyössä