no niin teille epäilijöille...

a-k79
no mahtoiko toi tuolla "mitäs nyt" palstal tarkoittaa sua? itse en kyl yleensä käy ku tuolla "omalla" 20-30 osios.. mutta olen kyl samaa mieltä ettei se ikää katso onko hyvä äiti, jotkut neljäkymppiset ekan lapsen saajat voi olla paljon onnettomampia ku nuoret äidit.. itsekkin olisin jo ollu 18v valmis tekee muksuja mut äijä ei suostunu.. ja mulle siinä lapsen hoitamisessa ei ollu mitään muuta uutta ku imetys, ku olin hoitanu pikkusiskoja välil yölläkin ku äiti oli yötyössä!!
mut onhan se yleinen luulo että on vähintään ollu vahinko jos on alle 20 lapsen saanu!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2004 klo 19:19 äippä87 kirjoitti:
ihmekkös en saanut nimimerkkiä rekisteröidýttyä kun se on alottajalla.meen rekisteröitteen toisen nimen ja kirjotan sulle y viestiä.
mulla 2 kk vanha poika. sulla?
no just just... :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2004 klo 22:15 Yks kysymys kirjoitti:
Montako huonoa 40vee osaamatonta äitiä tiedätte?Luulenpa,että kyllä teiniäidit tässä gallupissa voiton vois..!
ei kai kukaan äiti ole osaamaton oman lapsensa suhteen, jokainenhan on paras äiti just sille omalle lapselleen, toki poikkeuksiakin löytyy. kaikkeahan on tutkittu ja ku teiniäideille saattaa tulla se kamala biletysvaihe sit myöhemmin, elävät nuoruuttaan, niin samalla tavalla vanhemmille äideille on tavallaan vaikeampi sopeutua lapseen, kun on pitemmän aikaa ehtinyt elämään ilman. kummassakin puolensa, joita ei nyt tässä varmaan kannata ruveta luettelemaan. ei kai oo yhtä oikeeta aikaa saada lapsi, joku on siihen valmis nuorempana, toinen vanhempana. enkä menis ihan heti morkkaamaan noita nelikymmpisiäkään. mitä jos lasta ei oo yrittämälläkään tai hoidoilla tullu aikasemmin? tai mitä jos näillä äideillä ei oo ollu "sopivaa" miestä tätä ennen? jokaisen elämä on erilainen et ei kai tässä voi käydä tappelemaan mikä on kenellekkin parasta(syyllistyn siihen itsekin :ashamed: ), jokainen kai tiestää sen ihan itse.
 
aamunsäde
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2004 klo 22:11 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2004 klo 19:19 äippä87 kirjoitti:
ihmekkös en saanut nimimerkkiä rekisteröidýttyä kun se on alottajalla.meen rekisteröitteen toisen nimen ja kirjotan sulle y viestiä.
mulla 2 kk vanha poika. sulla?
no just just... :LOL:
ja mikäs tää nauru on ? kävin rekisteröityyn nyt tälle nimelle ku toi äippä oli varattu et kaikki nyt sit tietää =)
ja äippä kirjottele :)
 
rita18
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2004 klo 22:15 Yks kysymys kirjoitti:
Montako huonoa 40vee osaamatonta äitiä tiedätte?Luulenpa,että kyllä teiniäidit tässä gallupissa voiton vois..!
itse ainaki tiedän täältä päin monia yli 30kymppisiä äitejä,joille kaikki muu on tärkeempää ku oma lapsi/lapset.
 
Kirsikkainen


Oikeesti tää palsta on todellinen taistelutanner. Itse lakkasin käymästä kuukausiksi, kun en jaksa tätä vääntöä, JOKA IKISEN topicin alle saadaan aikaiseksi tappelua ja suunsoittoa. Enkä tarkoita vain tätä osiota.

Huh.

 
joo joo
ei helvetti!!! no kiva kun jaoit tuon meidän kanssa että sinä pärjäät... eiköhän nyt pärjää kuka tahansa... ja kiva että voit ostaa joka kuukausi vaatteita!!! tajuatko mite lapsellinen sie olet.... lueppas uudestaan tuo juttus ja aikuistu jo ettei lapses tarvii sua kasvattaa \|O \|O \|O \|O \|O
p.s ja turha luulla että olen joku 40-kymppinen... samaa ikäluokkaa olen kuin sinäkin...
 
rupes vaan ärsyttäää toi yleistäminen että kaikki teiniäidit on ihan köyhiä...ja ei mulla mitään sitä vastaan oo vaikka ei rahaa ois tuis näin paljoo, vähemmälläkin pärjätään..

no mutta ole sinä joo joo ihan mitä mieltä vaan...oisit voinu kirjottaa ees mustana =)

ja en minäkään itselleni vaatteita osta , muuta kuin kirpputorilta , lapselleni ostan vaatteita kaupasta...

ja ostokset tarkoittavat sitä kun käymme kerran kuussa kaupungista ruokaa pakástimeen..ostamme samalla jotain kotiin mitä tarvitsemme...

 
joo joo
sinä kyllä tarkoitit että rahaa on niin paljon että rahaa jää yli että pääsee vaate ja tavaraostoksille. kai jokainen saa jääkaappiinsa edes jotain ruokaa mutta sinä tarkoitit kyllä selvästi että saatte mässäillä tavaroillanne ja vaatteillanne. ei siinä mitään en todellakaan ole kateellinen. enkä todellkaan halua mustana kirjoittaa sinulle mitään koska en halua sinua kimppuuni. juuri tuollaisten kuin sinä takia meitä muitakin nuoria äitejä luullaan yhtä lapselliseksi.
kiva että teillä menee hyvin mutta miksi otat siitä niin suurta päänvaivaa mitä muut sinusta ja meistä muista lapsensa nuorena hankkineista sanotaan... eiköhän meidän lähipiiri tiedä miten asiat on. sinä nnoit nyt semmoisen kuvan että me ollaan kaikki kiukkuisia juuri murrosiän ohittaneita pröystäilijöitä joiden on vaan PAKKO PÄTEÄ JOLLAIN TAVALLA!!!!!
ei mulla muuta, eipä meidän tartte tästä enempää tapella, miettisit välillä vaan...
hyvää uutta vuotta siulle ja perheellesi!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2004 klo 19:58 joo joo kirjoitti:
sinä kyllä tarkoitit että rahaa on niin paljon että rahaa jää yli että pääsee vaate ja tavaraostoksille. kai jokainen saa jääkaappiinsa edes jotain ruokaa mutta sinä tarkoitit kyllä selvästi että saatte mässäillä tavaroillanne ja vaatteillanne. ei siinä mitään en todellakaan ole kateellinen. enkä todellkaan halua mustana kirjoittaa sinulle mitään koska en halua sinua kimppuuni. juuri tuollaisten kuin sinä takia meitä muitakin nuoria äitejä luullaan yhtä lapselliseksi.
kiva että teillä menee hyvin mutta miksi otat siitä niin suurta päänvaivaa mitä muut sinusta ja meistä muista lapsensa nuorena hankkineista sanotaan... eiköhän meidän lähipiiri tiedä miten asiat on. sinä nnoit nyt semmoisen kuvan että me ollaan kaikki kiukkuisia juuri murrosiän ohittaneita pröystäilijöitä joiden on vaan PAKKO PÄTEÄ JOLLAIN TAVALLA!!!!!
ei mulla muuta, eipä meidän tartte tästä enempää tapella, miettisit välillä vaan...
hyvää uutta vuotta siulle ja perheellesi!!!
just näin!!!
 
samaa mieltä
minä elän aika lailla samanlaisessa elämäntilanteessa kuin alottaja.
olen tosin 5vuotta vanhempi ja olen hänen kanssa samaa mieltä asioista. ainoa ero elämäntilanteessa on se että meillä on jo talo.
mutta toivotan ä 87 kaikkea hyvää elämään.
älkääkä te kateelliset panetelko siä.menkää kunnon töihin niin saatte siitä rahaa :LOL:
meill miehellä oma firma veljensä kanssa ja meillä menee paremmin ku hyvin. meillä on kaksi lasta ja talo ja vaikka mitä!menkää kateelliset itteenne!
 
joo joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2004 klo 23:41 samaa mieltä kirjoitti:
minä elän aika lailla samanlaisessa elämäntilanteessa kuin alottaja.
olen tosin 5vuotta vanhempi ja olen hänen kanssa samaa mieltä asioista. ainoa ero elämäntilanteessa on se että meillä on jo talo.
mutta toivotan ä 87 kaikkea hyvää elämään.
älkääkä te kateelliset panetelko siä.menkää kunnon töihin niin saatte siitä rahaa :LOL:
meill miehellä oma firma veljensä kanssa ja meillä menee paremmin ku hyvin. meillä on kaksi lasta ja talo ja vaikka mitä!menkää kateelliset itteenne!
no kun mie en ole kateellinen... ens sitten millään lailla... vaikka muilla olisi miljoonia ja ite täysin persaukinen niin en silti olisi koska minulla on mitä tarvitsen... mies, poika ja opiskelupaikka.elän tosi rakastavassa ympäristössä ja minua ei haittaa jos en joka helkutin kuukausi saa uusia vaatteita...
te vaan kuvittelette että me ollaan kateellsia....
"menkää töihin" hohhoijaa!!!!!
ääh...tarkoitukseni ei ollut jatkaa tappelua mutta kun entistä älyttömämpiä juttuja vaan ilmenee....

:LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2004 klo 19:14 äippä87 kirjoitti:
hmm...luin tuolta että teiniäiti syö vain makaroneja viikot..ja yms yms...
no meillä ainakin riittä rahat joka kuussa ja jää viä ylikin niin paljon että joka kuussa päästään ostoksille..(siis vaate ja tavara ostoksille, asumme pienessä kylässä ja tarvii lähtee aina kaupunkiin ostoksille)ja anteeksi jos olin jonku mielestä lapsellinen muuta te vitun epäilijät ette tiä kuinka helvetin rasittavaa on kun aina epäilläään.
luuletteko te että minä täällä kotona päivät pitkät mietin, ettö voi voi en osaa mitään ku oon vasta 17..ei ei ei...minä osaan ja minä pärjään...minä olen paras äiti lapselleni...
ja monta epäilijää olen jo kohdannut ja kun olen heihin tutustunut tai paremminkin kun he ovat tutustuneet minuun niin ovat sanoneet että "hyvinhän sinä pärjäät...yms"
te olette rasittavia...itse teillä on niin tylsä elämä että pitää meitä NUORIA äitejä tulla tänne kiusaan..
oma äitini sai minut 18 vuotiaana ja veljeni hän sai 27..
ja on sanonut että jaksoi minun kanssani enemmän...tai että äitiys oli erilaista.sanoi että jaksoi leikkiä ja touhuta enemmän minun kanssa..

MINÄ HALUSIN LAPSENI NYT::(MIESKIN HALUSI LASTA)...enkä kymmnen vuoden päästä..ja jos teen esim 3 lasta niin voin tehdä ne vaikka 10 vuoden välein kun on tota aikaa jos oisin alottanut lasten teon 30 niin ois tarvinnu kaiuheen tiuhaan tahtiin ruveta tekeen että ei toi biologinen kello alkais tikittään...

ja noista raha asioista..niin meillä on talo tässä suunnitteilla että ihan hyvin menee..paremminkin kun jollain muilla vanhemmilla vanhemmilla..


JA KAIKILLE MUILLE NUORILLE ÄIDEILLE JA ISILLE VOIMIA :hug:
älkää aina välittäkö noista kommenteista..itse halusin jo älähtää koska ihan turhaa käyvät meitä täällä haukkumassa..

ja taas epäilijöille vielä....miksi helvetissä käytte täällä jos tarvii aina vaan haukkua...voitte pysyä ihan omilla palstoillanne..
ja kirjottakaa ainaki mustana..

mikä ihme pätemisen tarve siulla on????
ite sie tässä nyt lietsot koko ajan...
en ottais ihan noin hernettä nenään koko ajan...
 

Yhteistyössä