No nyt on jo erikoinen nimi :D

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
"Miisa"
:O Nyt valehtelet! Kuka antaa luvan edes laittaa lapselle tuollaista nimeä? Aika uskomatonta.

Paitsi jos ton lapsen isä tai äiti on kotosin jostain tyyliin Zimbabwesta ja ne kuuluu jokonkin "nakdn-nakdn-ökö-ökö-heimoon" TAI jos ne on ottanu koiran/kissan/hamsterin ja halunneet ilmoittaa kastetuissa mieleisensä nimivalinnan?! (anteeksi)
 
Ei voi olla totta=) No kaikilla on oma maku=) Ootan tyttöä ja taidan laittaa nimeksi Iris Johanna Juliet. Ei kaikki tykkää Iiris-nimestä ja musta se on tarpeeksi asiallinen ja tarpeeksi kaunis. Oma nimeni on Aino Elina ja näin perinteistä nimeä en itse laittaisi. Iiris Johanna Juliet on mielestäni säväkämpi ku oma nimeni, jos lähtee vertaamaa!
 
:))
Pakko sanoa, on ihan totta, ihan oli kirkon ilmoituksissa kastetuissa ja sinnehän ei itse ilmoiteta. Aika hauska kyllä. Ja suomalainen sukunimi perässä. Sointuu kyllä ihan hyvin se Lupu L....... Mutta nuo pari nimeä välissä... :D
 
Miä
Pakko sanoa, on ihan totta, ihan oli kirkon ilmoituksissa kastetuissa ja sinnehän ei itse ilmoiteta. Aika hauska kyllä. Ja suomalainen sukunimi perässä. Sointuu kyllä ihan hyvin se Lupu L....... Mutta nuo pari nimeä välissä... :D
Saman kylän porukkaa siellä :D Joo ei se etunimi yksin mitään mutta nuo kaksi muuta perään, en tosiaan tiedä onko se tyttö vai poika.. Ja sukunimi oli tosiaan niin umpisuomalainen kun voi olla =)
 
[QUOTE="vieras";26415078]Täällä päin kans vanhemmilla mielikuvitusta nimien suhteen. Paikallislehdestä poimittua:

Jenilla Jinna Janesa ja Dante Albertti Pierre :whistle:[/QUOTE]

Tulee mieleen Matti Kyllösen Formula1-selostukset. Schumi, Miihhaeli, Deivitti, Kuulthaartti, Ralffi... :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
saman bongannut
[QUOTE="vieras";26415078]Täällä päin kans vanhemmilla mielikuvitusta nimien suhteen. Paikallislehdestä poimittua:

Jenilla Jinna Janesa ja Dante Albertti Pierre :whistle:[/QUOTE]

Olet vissiin jyväskylästä?

On kuin lukisi vitsipalstaa kun nykyään lukee kastettujen nimiä.
 
"pupu"
Nimethän ovat yleisesti käytettyjä lempinimiä , lapsikin voi valita mieleisensä.
Pastori tehnyt virkavirheen , yleensä yksi lempinimi on sallittu, esim arskaa ja reiskaa ei enää hyväksytä?
 

Yhteistyössä