Nonni, kuinka laihtua viikossa mahdollisimman paljon?

  • Viestiketjun aloittaja auttakaas nyt naista mäessä
  • Ensimmäinen viesti
mmmmmmmmmmmmm
[QUOTE="Laihduttaja";22603308]Moikka!
Olen tällanen tavallinen nainen joka laihtui 10 kiloa viikossa. Kävin lääkärissä ja sano että eipä siinä mittää :) Olkaa te vaan läskejä meikä laihduttaa teijänkin puolesta :p Kesästä oon laihtunut 50 kiloa ![/QUOTE]

hyvää loppu elämää sinulle, ja lapamadollesi!
 
.
Mä en koskaan oo ymmärtäny näitä et yhtäkkiä on viikko aikaa laihtua ja sit vedetään överiks koko laihdutustouhu.

Miks yhtäkkiä kiire? kannattaisko ennemmin pitää se kroppa kunnossa koko ajan.
 
"vieras"
[QUOTE="Laihduttaja";22603308]Moikka!
Olen tällanen tavallinen nainen joka laihtui 10 kiloa viikossa. Kävin lääkärissä ja sano että eipä siinä mittää :) Olkaa te vaan läskejä meikä laihduttaa teijänkin puolesta :p Kesästä oon laihtunut 50 kiloa ![/QUOTE]

Mulla meni vaan 5 kiloa viikossa vesipaastolla. Mutta sulla ilmeisesti lähtöpaino aika korkea.
 
Girlgirl
Mulla on kanssa toi sama ongelma, että ulkomaille lähdetään viikon kuluttua ja ei siellä rannalla viiti läskejään näytellä. Pitäis karistaa n. 3-5 kiloo viikossa.
 
"vieras"
Mulla on kanssa toi sama ongelma, että ulkomaille lähdetään viikon kuluttua ja ei siellä rannalla viiti läskejään näytellä. Pitäis karistaa n. 3-5 kiloo viikossa.
Yksi kilo läskiä on vartalossa nesteineen 7700 kcal eli 5x7700 kcal = 38 500 kcal.
Jos kovatempoinen liikunta kuluttaa esim. noin 700 kcal tunnissa, pitäisi sinun harrastaa kovatempoista liikuntaa 55 tuntia viikossa.

Eli ei tule onnistumaan, rikot vain itsesi. Laihdutus on pitkäjänteisyyttä vaativaa. Paino ei tule viikossa, eikä se myöskään lähde viikossa.

Nestetasapainolla voi aina leikkiä. En tosin tiedä kuinka fiksua on lähteä nestevajauksessa paahtumaan rantalomalle. Eikä se parin kilon pudotus nesteissä muuta peilistä näkyvää vartaloa millään tavalla.
 
"Ihmettelijä"
[QUOTE="vieras";23089184]Mulla meni vaan 5 kiloa viikossa vesipaastolla. Mutta sulla ilmeisesti lähtöpaino aika korkea.[/QUOTE]

Pärjääkö siis vain veden juonnilla koko viikon? Tuota voisin kokeilla, mutta aiheuttaako se mitään esim.migreeniä,kiukkuisuutta ym?
 
kaveri laihtuu mä en
kaverini tekee niin että syö ja työntää sitten sormet korkkuun ja oksenataa. joo hän on kyllä vähän anorektikko mutta on laihtunut niin että ei oo muuta kun luita .
 
Want help u
moikkelis halusin laihtuu semmoset 5-7kg suunnillee. oon kyl vast 15 ja kasvuiässä, mutta haluisin ne ylimääräset kilot karistettua... mitäs pitäis tehä? ruoan ja liikunnnan suhteen. harrastan kyl jo urheiluu 5 kertaa viikossa mutta eipä auta-.-
Pyydän heti alkuun: älä tuomitse mun viestiä ja aattele, et se on taas tollasta diipadaapaa, tätien paasaamista.
Oon iteki 15. Mun paras kaveri joutu about vuos sitte sairaalaan anoreksian takii. Sydämensyke 33, hyvä et säily hengis. Ja voit vaan kuvitella, kuinka helvetillistä se oli KAIKILLE. Mun elämä pyöri kaverin anoreksian ympärillä, ei jättäny yölläkään rauhaan. Kaveri oli pitkään sairaalassa ja ihan masentunu.
Se oli alunperinki tosi hoikka. Luuli vaan olevansa läski. Annan nyt neuvon: ÄLÄ ala laihduttaa. Oot kasvuiässä, liikut jo ihan tarpeeks ja lyön vetoo et oot normaalipainonen. Jos kuulet tutuiltas et oot hoikka/sopiva tai painokäyrät sanoo niin:USKO NIITÄ. Älä ajattele, et voit laihduttaa kunnes oot tarpeeks laiha. Totuus on: Jos alat nyt laihduttaa, anoreksia voi tuhota sut. Ja jos se tuhoo sut, koko sun vanhempies ja ystävies elämä tuhoutuu myös.
 

Yhteistyössä