Nopeusrajoitus kehä 3:lla!!? Vähän ennen Tuusulan tielle menoa..

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli Konalasta tulin Kehä 3:lle ja poistin Tuusulantielle. Onhan tää koko pätkä 80km/h??

Ihan kun olis välähtänyt nopeuskamera, mulla oli nopeutta n.70. Autoja oli kyllä muitakin siinä.
 
kyl sen huomaa kun itestä otetaan kuva. ovat kyl säädetty herkälle. saattavat turvavöitä valvoa noil kuvilla.
nimimerkillä yhteydenottoa odottava ja kortin luovuttava.
Mulle tai siis meille jommallekummalle on useasti kehäteillä välähtänyt mutta eipä oo lapppuja tullut. Joku kun ajaa ihan persiissä tai ohittaa just niin ei siitä tiedä kenelle sä räpäsytti.
 
vierailija
Eli Konalasta tulin Kehä 3:lle ja poistin Tuusulantielle. Onhan tää koko pätkä 80km/h??

Ihan kun olis välähtänyt nopeuskamera, mulla oli nopeutta n.70. Autoja oli kyllä muitakin siinä.
Ensinnäkin poistuit ilmeisesti Tuusulanväylälle Kehä III:lta, koska Tuusulantielle Kehä III:lta ei vaan pysty suoraan poistumaan.

Toiseksi kyllä sen huomaa, jos kamera välähtää. Salama on sen verran kirkas myös päivänvalossa.

Kolmanneksi, jos ajat mittarin mukaan noin 70km/h, todellinen nopeutesi on paljon alhaisempi, riippuen mittarivirheestä, johon vaikuttaa mm. rengaskoko.

Neljänneksi kamera voidaan virittää räpsähtämään millä nopeudella tahansa. Eli vaikkapa 1km/h, joka tarkottaisi sitä, että kaikki ohiajavat kuvataan. Välttämättä siis salaman välähtäminen ei vielä tarkoita kirjallistahuomautusta/sakkoja.
 

Yhteistyössä