Nukkumiskysely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luin joskus aiemmin, että juuri tuo prostaglandiini aiheuttaa kivut, mutta niitä voi hillitä lääkkeillä. Lääkkeet vievät minulla kivut ja auttavat myös vatsavaivoihin. Ennen kun en käyttänyt lääkkeitä, oli hirveät kivut, en päässyt aina edes ylös sängystä ja mikään ei ruoka tai juoma ei pysynyt sisällä.... :whistle:
Tai siis pääsin sängystä pakolla juuri ja juuri vessaan... :D
 
vierailija
Luin joskus aiemmin, että juuri tuo prostaglandiini aiheuttaa kivut, mutta niitä voi hillitä lääkkeillä. Lääkkeet vievät minulla kivut ja auttavat myös vatsavaivoihin. Ennen kun en käyttänyt lääkkeitä, oli hirveät kivut, en päässyt aina edes ylös sängystä ja mikään ei ruoka tai juoma ei pysynyt sisällä.... :whistle:
Hyvä kun olet saanut apua lääkkeistä. (y)
Pitäisikö mennä jo nukkumaan? Minua väsyttää :sleep:
 
vierailija
Ystäväkö niitä antoi? :ninja:
Niin. :oops: Kun otin niitä ensimmäisiä kertoja, sammuin... vaikka olin juuri nukkunut hyvät yöunet ja syönyt aamupalan. En uskaltanut syödä niitä vähään aikaan. Luulen, että minulla oli silloin niin huonot veriarvot ja yleistila, että normaali lääkeannos oli liian vahva. Myöhemmin laitoin tabletin kolmeen osaan ja otin pienen annoksen kullakin kerralla. Sitten myöhemmin pystyin ottamaan puolikkaan. Nyt otan aina ensin puolikkaan ja kokeilen riittääkö se. Jos ei auta 2 h aikana, otan toisen puolikkaan. Sitten ainakin auttaa.
 

Yhteistyössä