Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

Palstaileekos täällä muita nuoria äitejä Turun seudulta/Turusta?

Olisko jollain intoa vaikka kahville tai puistoon lähteä? Itsellä siis reilu puol vuotias tyttö, ja keskustassa vaikutetaan, mutta pystytään kyllä helposti ympäri Turkua liikkumaan! :wave:
 
Mä myös kaipailisin odottajia tai äitejä kavereiksi Turusta tai jostain lähistöltä. Oon 20-v ja mulla on laskettu aika 2.10. Voisin lähteä lenkille, kahville tai oikeestaan melkein mihin vain :) Sähköpostia voi laittaa osotteeseen jennittaja@hotmail.com, niin jutellaan sitte enemmän.
 
Moikka! Olen 24v. ja esikoispoikani pian 9kk. Toista lasta odotetaan syntyväksi elokuussa. Olisi kiva tutustua äiteihin lapsineen/tulevine lapsineen:)
Asun Turussa. Voisi vaikka lähteä lenkille, kahville jne. Ilmoitelkaa jos on kiinnostusta!=)
 
Heips!

Täällä ois kans yks juttuseuraa kaipaava. Olen 25 ja ensimmäinen lapsi syntyy heinäkuussa. Asumme Aurassa,mutta kuljen päivittäin Turkuun töihin. Olis kiva saada just kahvittelu/lenkki/shoppailu ja juttelu seuraa. Olen pari vuotta sitten muuttanut turunseudulle ja kaikki kaverit asuvat pitkin suomea.
 
Täällä myöskin Turkulainen odottaja. Kovin nuori en enää ole, ikää tulee heinäkuussa 29v.
Esikoinen täyttää syyskuun lopulla 6v. ja vauvan LA lokakuun puolivälissä.
Asutaan n.6km keskustasta.
Kahvittelu yms. seuraa etsin ja hienoa ois jos löytyis pojallekin ikäistään seuraa.
Vauvan synnyttyä poika jää vain esikoululaiseksi, että päivää on vielä pitkästi jäljellä eskarista haun jälkeen.
 

Yhteistyössä