Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

Heippa!

Täällä myös turkulainen odottaja. Olen 25v. Poika 1v. ja kakkosen laskettu aika on elokuussa.
Olisi kiva saada seuraa muista äideistä ja samassa elämäntilanteessa olevista. Ois myös kiva jos voitais tutustua perheenä siis miehet ja lapset mukaan lukien.
Ilmoitelkaa jos kiinnostusta! =)
 
Nostan siinä toivossa, että muita nuoria odottajia vähän näiltä viikoilta löytyis juttuseuraksi. Täällä tuleva isukki kovin kiireinen, joten mä olen paljon yksin.. Sielunsiskot olis kyllä tarpeen! :wave: Nyt kasassa 16+1.
 
Täällä ois kans yksi 19-vuotias odottaja, la 27.10. Asun noin 15 min matkan päässä kaupungilta ja kaipailisin muita nuoria äitejä seuraksi mammalomalle :) pistäkää yksityisviestiä jos haluttaisi tavata :)
 
Onko Turkulaisilla äideillä vielä intoa tapailla ? Täällä ois yksi joka kaipaisi seuraa, perheeseen kuuluu minun ( 27v. ) ja mieheni lisäksi poika 09/08 ja tyttö 11/09 ja kolmatta odotellaan helmikuulle 2012. Koiruuskin tuhisee mukana menossa :)

Laittakaa viestiä sähköpostiin vesaeitajua ( at ) gmail.com
 
Kukkeliskuu, ajattelin kokeilla joskos näinkin vanha ketju saatais vielä herätettyä henkiin. Täällä kirjottelis vähän ehkä yksinäinenkin kohta 23 vuotias kahden lapsen äiti (poika 8/09, tyttönen 12/11), ja yhden vähän isomman lapsen vaimo. Kaarinassa asustellaan ja kaipaisin vähän joitain ihmisiä elämään kenen kanssa vois nähdä ja jutella.

Ottakaahan rohkeasti yhteyttä joko yv:llä tai sitte sähköpostilla leino.jenina@gmail.com sähköpostiin kun laittaa niin saa varmasti nopeemman vastauksen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Hei Jenina,
täällä olisi yksi 24vuotias yhden 8kk vanhan pojan äiti Satavasta. Olisi mukava saada uusia tuttavuuksia kun ei ihan hirveästi ole kavereita/tuttuja joilla on lapsia. Saa laittaa s-postia jos haluat jutella. Epa_88 (at) jippii.fi


Epa
 
Viimeksi muokattu:
Heipat! Oli mieluisa ylläri bongata tällänen palsta täältä, meinasin kyllä menettää toivoni kun rupesin kattomaan noita päivämääriä millon ihmiset on tänne kirjotelleet mutta onhan tänne jotkut pistäneet viestiä tänki vuoden osalta :)) Olisi tosiaan kivaa löytää samanlaisessa tilassa olevia nuoria odottajia ja myöskin äitejä, kenen kanssa höpötellä! Itse olen 22 vuotias vaavia odotteleva emoalus joka vetelee vimosiaan tämän pallomahansa kanssa. Tyttö tulossa maailmaan tammikuun 12 pv ja jo alkaa hieman jännittämään :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä