Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY/TALVI 2017-2018

Minä olen siirtynyt tuonne pidempään yrittäneiden puolelle, mutta sen verran voin @Karvakorvat kommentoida, että olen toisen vuoden yliopisto-opiskelija ja meillä on tosiaan jo yksi kolmevuotias lapsi. En ole ollut kesätöissä tai missään muissakaan töissä lapsen syntymän jälkeen, mutta en ole siltikään joutunut miettimään raha-asioita missään vaiheessa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Karvakorvat
@Fritang, kyllähän ne asiat aina järjestyy. Tosin muutettiin just kalliimpaan asuntoon ja mulla täytys olla ees jonkin näköset tulot. Tosin oon tottunut jo nyt selviimään pienellä rahalla, enemmän tuo mies stressailee :ROFLMAO:

@Päppyrä, toivottavasti saat bongailtua oviksen, osalla se vaan on tosi huomaamaton (y)
 
@Hiletin, ei ole meillä vielä yritys alkanut. Haluan saada yhden työprojektin valmiiksi ensin. Mä oon kyllä täällä lueskellut ahkerasti näitä keskusteluja, mutta jotenkin tämä keskustelu on mennyt multa ohi ja aika hiljaista täällä tuntuu olevan. Itse painiskelen todella ristiriitaisten fiilisten kanssa; toisaalta en malttaisi odottaa enää yhtään enempää, toisaalta mulla on iso epävarmuus siitä onko nyt oikea aika vauvalle. Silti haaveilen siitä päivittäin.. :unsure:

Hienoa @Hiletin että olet saanut lääkkeet ja yritys voi kunnolla alkaa. Miten teillä menee nyt?

@Karvakorvat mä ainakin mietin taloudellisia asioita ihan hirveästi. Jotenkin antaisin itselleni täysin luvan "raskautua", jos meillä olisi molemmilla vakiduunit, oltaisiin naimisissa ja meillä olisi omistusasunto :D Mä olen kuitenkin valmistunut jo yli kaksi vuotta sitten ja ollut töissä siitä lähtien, tosin määrä-aikaisena. Mies on vakityössä. Tarkoitus olisi ostaa asuntokin tämän vuoden puolella. Silti mietin hirveästi sitä, miten me taloudellisesti pärjättäisiin, ja miten kaikki käytännön asiat muutenkin onnistuisi...

@wiiwii onnea vähän myöhässä! On aina ihanaa lukea raskaus-uutisia! :love:
 

Yhteistyössä