Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@Siim ihanaa! :love: Toivotaan haamulle vahvistumisia ja josko huomenna tai ylihuomenna viimeistään saataisiin tänne plussatestikuvia :p

@mimmi92 tsemppiä piinailuun, toivotaan kyytiläisen tarttuneen, mikäs dpo nyt on? Odottavan aika on pitkä :)

@eevas varmasti turhauttava toi maratonkierto, alkaispa ne menkat vikkelään, jotta pääsisitte uuteen kiertoon!

ON: Kp 17, ei mitään hajua onko ovis jo mennyt vai tulossa vai häh, mutta seuraavaksi taidan odotella menkkoja saapuvaksi. Tässä kierrossa on ollut jotenkin todella levollinen olo, vaikka arki on riepottanut joka suuntaan :D Voisikohan olla merkkinä jostain :whistle::p
 
@Jemppis minkä pituinen sun kierto yleensä on? Toivotaan tärppiä :)
Mulla kai dpo 4 tai 5. Lasken nyt tuon "virallisen" laskukaavan mukaan, eli dpo 4 :)
Aika taas matelee.. Suunnitelmat kyllä jo Seuraavassa kierrossa. Mies toivoisi joulukuulle laskettua aikaa :)(niinkun meidän historialla hirveästi pystyisi ajankohtaan vaikuttamaan..)

Muok ja siis itsehän aina oviksen jälkeen Katson millon olisi laskettuaika jos tärppäisi :whistle:
 
@Siim Ihanaa, onnea! :love: Testikuvaa jään minäkin odottelemaan!

Täällä on jälkivuoto loppunut ja raskaustesti näytti niin haaleaa viivaa, että se oikeastaan muutaman minuutin jälkeen katosi kokonaan. Saisiko nyt sitten ruveta taas yrittämään? Ajatukset raskautumisen suhteen on kyllä todella ristiriitaisia, toisaalta en haluaisi enää yhtään isompaa ikäeroa, toisaalta taas raskautuminen pelottaa vielä kovasti. En halua kokea toista keskenmenoa :(
 
@eevas Esikoinen täytti tänään 2,5 vuotta, ja mitä nopeammin saisi toisen maailmaan niin sitä parempi :ROFLMAO: Oman veljeni kanssa minulla on vähän päälle kaksi vuotta ikäeroa ja se tuntuu hyvältä, mutta se taitaakin olla nyt vähän hankalammin saavutettavissa :rolleyes: No, kaikissa ikäeroissa on varmaan puolensa, eikä me toista nyt varmaankaan esikoista varten tehdä. Mutta olisihan se kiva, että ne sitten edes joskus keksisivät yhteisiä leikkejä :love:
 
@Jemppis 15.11 olis jos nyt olis tärpännyt :)

@Fritang me aloittiin km jälkeennä uusi yritys heti, tosin seuraava plussa tuli 10kk päästä. Jos yhtään itsestä tuntuu että kroppa (tai pää) tarvitsee aikaa, niin kannattaa se yksi kierto odottaa.

@Siim Oletko tänään testannut :barefoot:

Yöks mikä olo kun tuli mätettyä sokeria pitkästä aikaa ja reippaasti. Juhlittiin esikoisen 3v synttäreitä eilen. Eipä tarvii onneks pariin kuukauteen taas herkkuja syödä :)

Meillä toiveena olisi että mahdollinen kolmas syntyisi ennen kuin esikoinen aloittaa koulun ihan vaan todennäkoisten vauvan yöhuutojen yms takia, eli olisihan Tässä siihen vielä n. 4,5v aikaa :) + olishan se kiva, jos edes jotkut leikit nuoremman kanssa yhteisiä.
Dpo 5 ja aika kuluu edelleen hitaasti.
 
Huh on ollu nii kiireiset 2pv etten oo ehtiny tänne kirjottamaan. Testasin siis eilen ja tänään one stepillä kun joku sitä kysy. Molempina aamuina suht samanlaiset just ja just nähtävät haamut eli ei ollu vahvistunu. :( Tänään sit kävin ostamassa Pregcheckejä että huomenna aamulla testaan niillä. Pelottaa että tää on vaan joku kemiallinen, ku niin haalee hailura, eikä ollu ees vahvistunu. Tokikaan en ees tiiä mikä dpo nyt on :) Mut vaikka ois kemiallinen niin ainaki jotai mun kehossa tapahtuu mikä on huojentavaa :D Raskausoireita ei oo oikeestaan paitsi kahtena päivänä tuli paha olo autossa ja ravintolassa ja iltaisin palelee. Noi nyt on sellasia oireita jotka voi olla muutenki (n) Nii ja menkat puuttuu :LOL:

Pystyykö tänne lisäämään kännykällä kuvaa, osaako joku neuvoa? En löydä miten lisätään :confused:
 
@Siim harmi ettei ollut vahvistunut, mutta toivotaan, että jotain näkyisi pregcheckillä. Ja jotain tosiaan tapahtuu, joka tapauksessa(y)

@mimmi92 ja @Fritang onnea teillä oli molemmilla juhlittu esikoisia:)

Fritang onhan se usein itsellä joku toive siitä ikäerosta ja sopivasta ajasta. Mutta komppaan @mimmi92 :ä siinä, että jos yhtään tuntuu, että tarvitsee hieman aikaa niin kannattaa odotella.

Täällä elätellään menkkaoireita:ROFLMAO: Vatsassa nippailua ja vihdoin ruokahalu on palannut, tänään teki mieli jopa karkkia. Toivottavasti on nyt tulossa vihdoin. Oiskohan kp 60+ jo(n)
 
Toivottavasti @eevas sulla alkais ne menkat,oot jo liian kauan joutunu odotteleen :confused:

Testasin pc:llä ja apteekin omalla negat :( Menkkoja ei näy eikä kuulu. Joko mulle sattu 2 virheellistä onesteppiä tai sitten tää on kiinnittymisyritys/kemiallinen ja ihan kohta alkaa menkat. Oikeastaan toivon että ne alkais heti, ei tartteis arvuutella :(
 
@Siim :(:( Voi harmi, ois kyllä jo ollut teidän vuoro.

@mimmi92 toivottavasti alkais joo. Olin jo ihmeissäni, kun ei vaan ollut yhtään nälkä, vaikka ois ollu päivän syömättä. Yleensä tuntuu, että kokoajan vähän nälkä. Toivottavasti tosiaan ois palautumassa kierto. Ainakin tuntuu, että jotain taas tapahtuu. Oottelen täs vastausta kilpirauhas labrasta, että onko ne arvot taas vajaatoiminnalla, vai mitä tapahtuu. Suljetaan se nyt ainkin pois se vaihtoehto.:)
 
Jes @Jennipä paljon plussatuulia!:love:

Ja @Fritang kerrankin hyötyä tuosta ominaisuudesta(y) Uskon, että tauko tekee hyvää.

Labra-arvot tuli ja kilppari-arvot olikin mitä sattuu ja vaihteeksi liikatoiminnan puolella. Saattaa siis hyvinkin olla, että mun menkat on pois ihan sen takia. Uudella annostuksella huomenna, toivottavasti ois apua (nopeesti) :) Ois pitäny tajuta, ku hiukset tippuu ja iho oireilee. Kuvittelin, et liikatoiminnasta tulis nälkä, mut ei näköjääo_O
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
Menkat alko ja samalla yk8, käsittelin asian mielessäni jo eilen niin ei enää tunnu yhtä pahalta. Mut oon kyllä niin varma että jotain yritti kiinnittyä mun sisällä koska tein yhteensä varmaan 5 sellasta onestepiä, eka 3 negaa ja sit ne 2 haamua jotka jopa mun maailman skeptisin mies näki :eek: Että ainaki mä voin tulla raskaaksi, näin uskoisin :)

@Fritang hyvä että kuitenkin kroppa toimii(y)

@eevas jospa ne menkat nyt alkais kun saat arvot kohilleen!:)
 
@Siim kuulostais kyllä ihan kemialliselta, toivotaan, että seuraavassa kierrossa tarraa kovasti kiinni :love:

@Fritang uteiliaisuudesta kyselen, että onko sulla ovulaatio aina vuorotellen, vai toimiiko parempi puoli useammin?
Itsellä kun tuntuu että menisi säännöllisesti aina vuorotellen.

@eevas hyvä, että löytyi ja lääkitys kunnossa nyt, Jospa se kroppa pian alkaisi toimimaan normaalisti :)

Ja Joo mä en kanssa tajunnut kesällä syödä hyvin (tai siis rasva puuttui oikeastaan kokonaan), huomasin kyllä että hiuksia putosi paljon, mutta ajattelin sen johtuvan imetyshormoneista yms. Noh ruokavalion muutoksella päässä nyt 5cm tupsuja uutta hiusta :D ihan järkyttävän näköistä kun näyttää siltä, että joku olisi saksien kanssa käynyt leikkelemässä sieltä täältä :D

Dpo 7 Ja oireita yritän kytätä, jos vaikka tulis jotain kiinnittymiseen liittyvää, nuoremmasta tuli dpo 8 vähän verta ja aloin silloin sen takia plussa toiveita elätellä :)
 
@Siim voi harmi, että kuitenkin alkoi:unsure: Kyllä mäkin uskon, että jotain siellä tapahtui. Hyvä, jos kuitenkin ihan ok tunnelmat siellä. Muista, että saa myös harmittaa. <3

@mimmi92 toivottavasti bongaat kiinnittymisen ja päästään jännämään taas:) Mäkin täs mietin, että milloinhan sitä oppii pitämään itsestään huolta:( Onneksi hiukset kasvaa yleensä takaisin(y) Aattelin nyt yrittää ottaa jonkin itsestä huolehtimis projektin tähän. Jos vaikka vähentäis taas herkuttelua ja monipuolistais liikuntaa, ku on tullu vaa lenkkeiltyä. Luonteelleni ominaisesti aloitin heti palautumisen suorittamisen:D Mut ei liikatoimintaiselta voi oottaakaan, että osais ottaa rauhallisesti. Ehkä viikon päästä oon zen:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Jemppis ja mimmi92
@Siim voi ketku! Toivottavasti seuraavassa kierrossa tarraa pikkuinen jo lujasti kiinni :)

Mä nyt kuitenkin kokeilin tikuttaa ovista... Limat lisääntyneet, vasemmalta puolelta tuntuis irtoavan tässä kierrossa! Miltä toi teidän silmiin näyttää? IMG_20170301_154756.jpg
 

Yhteistyössä