Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@Nems tervetuloa, toivottavasti se plussa vielä ilmestyy(y)

@Siim voi paska suoraan sanottuna, jos nyt tuli ovuloimaton kiertokin vielä kaiken päälle:( Samaa mieltä, että voihan sitä varalta talletella, mutta en mä ainakaan kovin montaa viikkoa jaksa mitään aikataulutettua toimintaa(n)

Täällä ois sovelluksen mukaan ovis huomenna, ei ole talleteltu enkä aio puhua mitään enkä tehdä aloitteita ellei tee niin sanotusti mieli. Päätin nyt palata tiukkaan tjottailuun, innostuin ihan liikaa niistä menkoista ja uudesta kierrosta.. höpöksi meni:ROFLMAO: Pysyy itsellä iloisempi mieli, kun on se pieni raskautumisen mahdollisuus, mutta säästyy pettymyksiltä, kun mahikset on melkeen olemattomat.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Nems ja mimmi92
@Siim en yhtään huomannut sun viestiä, voi hitto mikä tuuri :( Toivottavasti kierto ei nyt ainakaan veny. Onko sulla ennen ollut ovuloimatonta kiertoa?

@eevas toivottavasti kierto olisi palautunut ja ovis tulisi lähiaikoina :) Itselläni ei ainakaan ole haluja muutoin kuin oviksen aikaan, että meillä tjottailu olisi kyllä ihan yhtä "tehokasta" kuin kunnon yrityskin :ROFLMAO:

Kp 9, tylsää on. Ovis on yleensä ollut kp11-13 (paitsi km:n jälkeen kp14), joten sitä odotellessa. En sitten tilannutkaan ovistestejä, turhaa kai kun tunnistaa munasarjan tarkkuudella oviksensa :rolleyes: Ensi viikolla olisi työhaastattelu suhteellisen raskaaseen kesätyöhön, vähän mietityttää miten sitä jaksaisi jos olisi kesällä raskaana, mutta kai se on sitten sen ajan murhe. Ei ainakaan tunnu siltä, että kannattaisi laittaa koko kesäksi yritys tauolle (saati jättää töitä hakematta).
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
@Fritang ei oo ollu aiemmin ainakaan tän vajaa vuoden aikana ku ollaan yritetty,mutta tosiaan 1-2 krt vuodessa kai saattaa muutenkin tulla ovuloimattomia kiertoja:( Mä kuitenkin tunnen sen oviksen jomotuksina ja tässä kierrossa on puuttunu myös ovislimat. Joskus kp20 alko munasarjanippailut jotka yleensä ennakoi ovista mutta nekin jo loppu...
 
@eevas Kiitos :) juu toivotaan (y)

Ja tottahan se on, et sellanen tjot ajattelu on paljon stressittömämpää ja yleensä sillon tärppää helpommin kun ei väkisin yritä..se on vaan hirveen vaikee olla ajattelematta raskautumista (n) mut toivotaan, että peitto heiluu mahdollisesti oikeeseen aikaan ja josko ois aika tärpätä :rolleyes:
 
Tervetuloa @Nems !! :) Onnea paljolti yritykseen, toivotaan plussaa (y)

Ja aiemmasta ymmärryksen jakamisesta kiitos arvon kanssakeskustelijat :love: Ootte parhaita!

Täällä kp 8 , elämä on taas neutraalia ja mukavaa. :whistle: aktivoidun täällä taas varmaan lähempänä ovista :)
 
Eipä me innostuttu enää peittoja heiluttelemaan, oli niin paljon kaikkea muuta kivaa ja runsaasti seuraa koko viikonlopun :) Tänään tuli tuhruvuotoa, että nyt jännittää tuleeko yllärimenkat aikaisin vai onko tää taas jotain mun kropan oikkuja.. :D

@Fritang onnea haastatteluun! Kyllä mä ainakin olen tullut siihen tulokseen, että paras kun ei liikaa suunnitele, kun menee kuitenkin eri tavalla, kuin oli suunnitellut. :)
 
Täähän menee jännäks! Nyt on kp 22/29 ja luultavasti dpo 6 tai 7, ja tänään herätesä lämpö kipusi lähelle 37. Yöllä yhessä vaiheessa myös heräsin siihen, että vilutti ja tärisytti. Yleensä lämpö on oviksen jälkeen mulla vähän päälle 36. En oo ennen tätä kiertoo mittaillu mun lämpöjä, mutta aika varma oon, ettei tommosta vaihtelua oo ollu muullon, kun sairaana. Jännittävää!
 
@Fritang onnea haastatteluun! Yyh nyt kun edes ajattelen esikoisen odotusaikaa pahoinvointeineen kesän helteillä huputetussa kerrostalossa jossa tein julkisivu remmonttia :sick: kuskasin toisiaan mukana ämpäriä, kun ei sieltä olisi mitenkään ehtinyt vessaan oksentamaan..

Toivon tosiaan itsekkin että tärppäsi ennen kuin joutuu töihin palaamaan vuoden päästä, nyt siis vielä hoitovapaalla :)

@eevas ompas nyt outoja välivuotoja!

Onkos @Nems tänään testailut? :)

@Neilikkaa Täällä myös dpo 7 :) lämpöjä en olekaan nyt vielä ollenkaan alkanut mittailemaan, Seuraavassa kierrossa voisi sitäkin alkaa taas harrastamaan :ROFLMAO:
 
Kiitos, onnea tarvitaan :D @mimmi92 juuri tuota pelkään, apua! Onneksi pahoinvointi taitaa yleensä raskaus raskaudelta vähentyä, enkä itse ollut esikoisestakaan mitenkään erityisen pahoinvoiva. Mutta se väsymys... Nooh, parempi olla miettimättä, kun ei ole vielä työtä eikä raskauttakaan :ROFLMAO:

@Neilikkaa oho :eek: No kieltämättä lupaavalta vaikuttaa!

@Nems voi harmi, toki voihan tuo vielä plussaksi muuttua. :)

Taas omanapaista pohdintaa: eilen aamulla oli aika selkeän tuntuiset oviskivut. Hyvä kun suorassa pystyi kävelemään. Ja nyt on sellainen post-ovulaatiofiilis. :ROFLMAO: Mutta: eilen oli vasta kp10, ja kivut olivat taas oikealla puolella. En siis millään tavoin pane pahakseni, jos hyödytön puoli toimiikin huonommin, mutta tuo kp ihmetyttää myös. Olkoonkin, että aikaisin ovulaationi on ollut kp11, ja siitä esikoinenkin tärppäsi. :cautious: No, parin päivän sisään varmaan näkee, aikooko toinen puoli kehitellä jotain. Toivottavasti ei! :)
 
@Nems harmi tuo nega :(

@Fritang taidat muuten olla oikeassa, tokasta pahoinvointi alkoi paljon aikaisemmin, mutta niin myös loppuikin, ja oli huomattavasti lievempää! Muutenkin kaikki oireet oli paljon lievempiä, paitsi sitten loppuajan vaivat :D
Kuulostaa oireet muuten ihan lupaavalta! Ja jos se kroppa vaikka tietää kumpaa puolta kannattaa käyttää :) eli taas yksi positiivinen kokemus aikaisesta ovulaatiosta (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
Jaahas täällä kp1 eli yk4 alkaa :( no ei kyllä oikeestaa edes harmita, kun löyty se oviskin viime kierrossa, uskon sen löytyvän noilla clearblue digeillä tässä kierrossakin..jotenkin positiivisin fiiliksin lähetään uuteen kiertoon ja miehellekin sanoin et nyt sitten kunnolla peitto heilumaan :D ja jos nyt tärppää la ois 1.1.18 :D
 
@Nems toivotaan että tämä kierto toisi plussan! :)

On; Joo ja vähän lisää järkisyitä lykätö yritystä.. Ilmoittauduin sitten aikuiskoulutukseen alanvaihtoa ajatellen, alkaisi elokuussa ja kestäisi n. 2v. Opon kanssa jutellessa selvisi, että mahdollista olisi valmistua jo vuoden päästä keväällä mun aiemman koulutuksen takia, joten periaatteessa olisi hyvä lykätä puolella vuodella lapsi haaveita niin ehtisi valmistua ennen laskettua aikaa :) Noh Luulen että ihan luonnostaan menee ainakin sen aikaa ja eipä se sitten silti olisi maailmanloppu keskeyttää koulu ja jatkaa sitten äitiysloman jälkeen :) Tämä siis iltakoulu, joten lapsia ei tarvitsisi laittaa päivähoitoon, jos miehen työvuorot pysyy vielä silloin samana.

Ja testatakkin tekisi mieli nyt jo dpo 8 :whistle:ei ainakaan menkat vielä alkanut kuten viime kierrossa ja kaikki menkkakivut, joita yleensä ollut enemmän tai vähemmän oviksen jälkeen puuttuu. Mitään raskaus oireita ei kyllä ole :ROFLMAO:
 
No, nyt on ensikäynti takana päin.

Oli muuten aivan ihana naislääkäri ja hoitaja :love:. Olisin voinut rupatella siellä koko aamupäivän :LOL:. Tuli jo siitä tosi hyvä fiilis.

Mut joo, katottiin esitietolomakkeet läpi ja sitten labrat. Mulla tosiaan totes amh arvon olevan koholla ja sen viittaavan monirakkulaisiin munasarjoihin, jonka takia en ovuloi jne. Eipä tuo nyt mitenkään uutta ollut, kun oon ite kerennyt nää asiat kotona pähkäilee puhki. Ja tosiaan sano, et tää on kuitenkin helposti hoidettavissa lääkkeillä.

Miehen simppatestin arvoja ei ees sen kummemmin käyty läpi, lääkäri vaan pyys kuvailee miten näytteenotto sujui :oops:. No mies siinä sitten kerto että jännitti melko kovasti ja lääkäri totes, että sen pysty päättelee niistä näytteen tuloksistakin. Eli ei ollut simppoja, mies vissiin jonkun jännätipan saanut vaan tiristettyä purkkiin :poop::ROFLMAO:. Lääkäri sano ettei nyt rupee uskoo noita tuloksia vaan mies pääsee uusinta kierrokselle näytepurkin kanssa. Joten kolmas kerta toden sanoo? Mies kun on kerran yrittänyt mennä hoitaa homman väärään osoitteeseen ja toisella kerralla tuli kelvoton näyte, nii jokohan harjotus tekis mestarin?

Mulle tuli käsky alkukierron verikokeisiin ja kp 10-12 aukiolotutkimukseen. Mies siinä katteli melko hämillään kun lääkäri selosti mitä aukiolotutkimuksessa tapahtuu. Kysäsin voinko syödä terolut kuurin että pääsis uuteen kiertoon nii ei kuulemma saa :(. Voi sekottaa niitä arvoja.. Eli jonnekkin toukokuun puolelle menee nämäkin, koska nyt on kp 14 ja lyhyin kierto on ollut nyt joku 53 päivää. Meneehän tolla miehelläkin varmasti taas aikansa et saa näytteen hoidettua, mut musta tuntuu, et tulee vielä kesätauot ja syksy ennenkuin pääsee ees mitään lääkitystä aloittelee. Mut ei nyt jaksa stressata siitä, tää on kuitenkin pitempi projekti ja oon tyytyväinen et se on taas askeleen edempänä. On kai se luomuplussakin aina mahdollinen, jos vaan kroppa tajuu ovuloida eikä mies lauo tyhjiä sängyssäkin :ROFLMAO:.
 
@Jennipä Kuulostaa hyvältä, toivottavasti kyse olisi tosiaan vain PCOS:stä! :) Harmi kyllä, jos vasta syksyyn menee. Pidetään peukkuja, että kroppa hoksaa taas ovuloida (y)

Ja voi ei mies-raasu :X3: Tosin enpä varmaan itsekään saisi jossain lääkärissä runkattua purkkiin näin kauniisti sanottuna. Pissanäytteenkin antaminen on tuskaista. :D
 
@Jennipä mukava että jäi hyvä fiilis! Kyllä se projekti vielä etenee. Luomuplussakin kuitenkin mahdollinen ;)

On; testasin sitten kuitenkin tänään ja jotain siihen testiin tuli testiajalla näkyviin. On niin aikaista, että en kyllä tiedä yhtään onko väri, vai viivanpaikka. Nyt kun testi kuivunut niin näkyy selkeämmin että siinä on _jotain_.
Täytyy vaan testata huomenna uudestaan.. Ja ehkäpä hakea toisen merkkisiä testejä :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä