Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

Kiitos kaikille :love:

Mulla ei oo mitään kovinkaan mainittavia oireita. Eilen oli menkkakipuja, mutta ne meni ohi. Melkeen toivoisin oireita niin tää ois helpompi uskoa :ROFLMAO:

En todella uskonu että tällasesta kierrosta tulisin raskaaksi ja kaiken lisäksi seksiä oli tasan kerran ja mun mielestä vasta oviksen jälkeen. Jännä nähä varhaisultrassa mitä viikkoja vastaa, mun laskujen mukaan olisi 3+4 nyt. Huomenna teen aamulla digin niin näkee mitä se sanoo.
 
Jes @Siim ihanaa! :X3: Paljon onnea! Sulla taitaa mennä tammikuun puolelle LA sitten?

Noista vauvanvaatteista yms, että mua ärsyttää ku toi mies on tosi taikauskonen! Löysin eilen käytettynä tasan ne vaunut (testivoittaja yms), mitkä oon halunnu £25!? 3kk vanhat ja alkuperänen hinta £450 mut mies ei suostu ostaa ku nii alussa vasta :cautious: jos kesken menee ni eihä se £25 siinä vaiheessa se suurin suru enää olis
 
@Jennipä tikkujen mukaan kp44 ovis :ROFLMAO: No joo, iteki googlettelin sillo pari viikkoa sitten "voiko tulla raskaaksi myöhäisestä ovulaatiosta" tms :ROFLMAO: No näköjään voi:LOL:

LA olis 4.1. jos oon oikeissa dpo:ssa menossa. Varmaan tarkentuu ultrassa:love:

@vilmu Anna mennä vaan ostosten kanssa ;) Tai yritä ees perustella sun miehelle että vauvan tarvikkeet maksaa tosi paljon ja on järkevää ostaa jos löytää edullisesti! :)
 
Digi sanoi aamulla "Raskaana 1-2" :love: Soitan varmaan loppuviikosta neuvolaan ja varailen varhaisultraa yksityiselle :giggle:

Mä voin muuten edelleen toistaiseksi päivitellä tätä listaa, mutta jos joku innostuis tekemään vaikka kesälle uuden Nuorten vauvakuumeilijoiden ketjun, niin saa tehdä ja alkaa päivittämään. Jos kaikki menee hyvin niin siirryn tuonne odottajien puolelle, vaikka käynkin varmaan edelleen kurkkimassa täällä, sen verran kauan tuli täällä vietettyä aikaa ja toivon että kaikki muutkin pääsis lopulta odottajiin <3
 
@Siim ehkä pääset varhaisultraan jo julkiselle kun oli noin pitkästä kierrosta plussa. Että pystyvät varmistaa miten pitkällä raskaus on. Vissii mones paikkaa lasketaan edellisistä menkoista raskausviikot vaikka olis pitkä kierto. Nii varhaisultralla vois tarkentaa vähän niit viikkoi ettei ne rupee suunnittelee aikatauluja ihan vääri :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Siim ja Hiletin
Voi vautsi, mikä määrä plussia on tullut tässä kuussa! Onnea todella paljon kaikille :love:

Oon täällä lähes päivittäin käyny lukemassa kuulumisianne, vaikka meillä on tauolla pikkukakkosen yrittäminen. En muka oo ehtiny kirjottelemaan. Paljon on tullut myös uusia kuumeilijoita, muutama on päässykkin heti plussanneisiin :geek:

@eevas fiilaan uranaisen pään nostamista, mullakin lähtenyt työelämä niin makeasti käyntiin, etten raaskis jäädä hetkeen pois :LOL: ehkä tähdätään kesävauva 2018, niin alkais ä-loma sopivasti kesäloman kanssa käsikynkkää.

Mulla näyttäis kierto vakiintuneen aika tasan 32 päivään (nytkun sanon tän ääneen, ni seuraava kierto heittää häränpyllyä :ROFLMAO:). Ihan outoa, et voi odottaa tiettyä päivää, joka ois kp1, en muista millon näin ois ollu säännöllinen kierto.
 
@Siim voi eiii :cry::love: ihanaa onnea hirmuisesti ! Tuli ihan itku,kun vasta kerroit kuinka rankkaa on ollut ja sitten plussaatkin :love:

@Jemppis onnea vakiintuneesta kierrosta (y)


Täällä tänään säikähdin, kun aamupissasta dpo 15 tuli haaleampi kuin dpo 13 , mutta testi olikin viallinen, koska tein äskettäin 4h pidätyksellä uuden testin ja se olikin vahvempi kuin dpo 13 testi.. tossa vielä kuva.

http://aijaa.com/VBzFWQ
Ylin on dpo11, sit dpo 12, dpo 13, dpo 15 aamu ja alin siis nyt päiväpisusta vahvin viiva :)
 
@Siim :love::love: Niin mielettömän paljon onnea sinulle! Aivan ihana yllätys kaiken sen odottamisen ja pettymysten jälkeen! Oon niin onnellinen sun puolesta! <3

@Jemppis jotain samansuuntaista suunnitelmaa täälläkin ajoituksen kanssa... :) Ja täälläkin toivottavasti kierrot tasoittumaan päin. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
@Siim mut vois siirtää taustailijoihin ennen kuin siirryt odottajiin:) Luulen, että tää meidän rojekti nyt tän uranaiseuden nousun myötä voi venähtää sen verran etten kehtaa täällä nuorissa vauvakuumeilijoissa niin kauaa huudella:oops: Muutenkin oon ihan senioriosastoa täällä:ROFLMAO: Varmaan esikoisesta haaveilijoihin kirjoittelen jatkossa ja täällä ehkä satunnaisesti kurkistelen.:D
 
@Jennipä Kiitos :( En kyllä tajua mitä lääkärin päässä liikkui: tein plussatestin kolme viikkoa sitten, ja raskausontelo vastasi nyt viikkoa 4-5, ei siis ollut edes ruskuaispussia yms. mitä viime km-raskaudessa näkyi 5+3... Tänään pitäisi siis olla omien laskujeni mukaan 6+3, ja menkkojenkin mukaan jo 5+5. No tämä vain lätkäisi uuden ajan ja vakuutti että joo, parin viikon päästä näkyy syke. Eli tein plussan ennen ovista? Tai oviksen kanssa samaan aikaan? Jeps... (n)
 
@Jennipä Jep, joudun. Meinasi varmaan että olen kuvitellut viivoja testiini. o_O Olen kyllä toiveikas että kohtu tajuaisi kohta alkaa itse tyhjentyä, kun maanantaina alkoi rusehtava vuoto ja raskausoireet alkoivat häipyä (esim. vatsan turvotus lähti sen jälkeen kokonaan).
 
Täällä alkoi yk 8 ja kp 1.

Oli kyllä jännä eka viikko oviksen jälkeen. Sillon kun ei tuntunut yhtään siltä, et olis ovuloinut. Lämmötkään ei halunnut nousta. Vaikka en mä niitä lämpöjä oo vuorotyön kanssa ikinä pystynyt oikein mitaamaan, enkä ole edes yrittänyt. Mut kaikki oireet mitä oon aikaisemmin huomannut, oli niin lieviä. Vasta menkkojen lähestyessä rupes tuntuu, et kai se ovis tapahtuikin ja nyt menkat alkoikin ovisplussaan nähden ajallaan.

Ja positiivista on, että kierto oli lyhyin sitten parin ekan kierron. Nimittäin kierto kesti VAAN 43 päivää, eli kymmenen päivää vähemmän kuin mitä mun lyhyin kierto on ollut. Ne pari ekaa kiertoo oli 35 päivää, mutta sen jälkeen tää on siis se lyhyin.

MUTTA. Ne verikokeet.. :cry::cry::cry: Ahdistaa kertaa 1000. Pitäisi ottaa kp 2-5 klo 9-10 aamulla. Tänään kp 1. Huomenna perjantaina kp 2. Viikonloppuun törsäytyy kp 3 ja 4 ja kp 5 on VAPPU :mad:. Eli mun ainoo mahdollisuus on saada aika huomiseksi aamuksi. Ja yritin varata aikaa netin kautta niin siellä lukee, ettei oo lähetettä :mad::mad::mad::cry::cry::cry:. Soitin ja siellä tietty ruuhkaa. Takaisinsoittojärjestelmä, joten toivon, että soittaisivat tämän päivän aikana..

Laitoin tietty lapsettomuuspolille sähköpostia, tosta lähetteestä ja muutoinkin piti ilmottaa kun menkat alkaa. Laitoin vielä viestiin, et soittaisivat kun ovat lukeneet.. Ahdistaa kovin paljon, meneekö nämä menkat ns. hukkaan ton verikokeen kannalta. Näillä kierroilla (vaikka olikin nyt lyhyempi) niin ei paljoo naurata.
 

Yhteistyössä