Nuori nainen, millaista on seksi huomattavasti vanhemman miehen kanssa?

Tässä oma kokemukseni: Nuorempana (22v.) ja sinkkuna ollessani loin profiilin deittisivulle juuri tätä tarkoitusta varten; halusin kokeilla reilusti itseäni vanhempaa miestä. Sain vihjeen kaveriltani, että netissä niitä pyörii vaikka millä mitalla, niin vanhempia sinkkuja kuin varattujakin. Mieltäni kiihotti jopa tavata seksin merkeissä ikääntyneempi ukkomies.

Noh, yhteydenottoja tulikin ihan mukavasti ja pienen ensitutustumisen jälkeen chatissa, päätin sopia seksitreffit minua 25-vuotta vanhemman (47v.), naimisissa olevan herrasmiehen kanssa. Hän kertoi, että ei saa vaimoltaan seksiä ja halusi myös kokeilla nuorempaa naista arjen piristykseksi. Sovimme treffit hotelliin, jossa tapasimme tietenkin salaa. Muistan jännittäneeni kovasti, mutta lopulta jännitys kaikkosi, sillä tunsin olevani jotenkin turvassa vanhemman miehen kanssa. Hänen otteensa olivat varmat ja rohkeat, olin yllättynyt, miten hyvin hän osasi käsitellä naista! Vaikka toisaalta sen halusinkin kokea, kuinka erilaista on olla itseä paljon vanhemman miehen kanssa verrattuna omanikäisiin. Voin kertoa, että se oli mahtavaa! Paljon rauhallisempaa, ei sellaista "kanitusta" mitä omaikäisten kanssa oli ollut, mutta silti hyvin kiihkeää ja aistillista. Mies tiesi selvästi mitä teki ja nautin seksistä hänen kanssaan täysin siemauksin. Teimme sen muutaman kerran ja hän piti huolen, että minä sain myös ja kysyi koko ajan miltä tuntuu ja että enhän ole liian kova jne. Hieno kokemus!

Hieman outoa oli toki, että vanhempana hän ei ollut vartaloltaan niin timmi ja kiinteä ja myöskin iän tuomia ryppyjä oli kasvoilla. Muutenkaan hän ei mikään George Clooney ollut, mutta ihan ok näköinen ikäisekseen eikä hänellä ollut iljettävää kaljamahaa mikä oli kriteerini numero yksi.
Joku nyt voi tietysti moraalisoida, että miksi valitsin naimisissa olevan miehen mutta se oli samalla yhden fantasiani täyttymys enkä kadu hetkeämme, tuskin hänkään on katunut.

Mutta nykyään siis ovat tuollaiset kokemukset takanapäin ja osa nuoruuden hurmaa, mutta aika ajoin mukavia muistoja käydä läpi mielessään pienenä piristyksenä ;)
 
Tällä hetkellä seksisuhde naimisissa olevan, 20 vuotta vanhemmman miehen kanssa. Tämän vaimo ei anna, eikä vastaanota, ja jos, niin kera valitusten. Voi sitä kiihkon ja innon määrää, kun silloin tällöin näemme. Siltikin minut huomioidaan täysin, ja minun ehdoilla mennään. Ja kun tämän tiedän, omatkin estot häviää, ja on aivan mahtava toteuttaa toisen fantasioita. Seksi aivan mahtavaa, kemiat pelaa yhteen myös muuten, ikäero unohtuu täysin. Minä 25, mies 45 :)
 

Yhteistyössä